جابجایی نقشه بازیکنان برای زدن کاشته پشت محوطه منجر به گل دوم ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داروی دیابت اوزمپیک روند کاهش وزن را تغییر قابل‌ملاحظه‌ای داده است.
‌ می‌گویند مظفرالدین شاه وقتی سبیلش چرب می‌شد و خود را در آیینه می‌دید، بسیار سر کیف می‌آمد و در آن لحظه از سر سرمستی خواسته هرکسی را که کنارش بود، اجابت می‌کرد.
باید از آقایان موافق و مخالفی که دست به این کار می‌زنند پرسید. ما اساساً دو رویکرد در کشور داریم که یکی علم‌گرا یا عقلانی است و این رویکرد به‌دنبال منافعی در سطح ملی و منطقه‌ای است و منافع وقتی مادی باشد، معمولاً علم است که تعریف می‌کند کدام استراتژی یا سیاست به بهره‌وری و سودآوری بیشتر منتهی می‌شود. رویکرد دیگر علمی نیست. در این رویکرد مردم سنتی حاضر هستند و این رویکرد دنبال این است افکار سنتی جامعه را همراه خود داشته باشد؛ بنابراین یک کار سیاسی این‌چنینی انجام می‌دهند.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
سرمربی جدید نساجی گفت از وقتی که به ایران آمده، در تلاش بوده تا طرز فکر شاگردانش را تغییر دهد.
وقتی یک کشور مواد خام خود را تولید و صادر می‌کند باید دائما اخبار را رصد نماید که وضعیت بازار کامودیتی چگونه است و قیمت‌ها افزایش یا کاهش داشته اند؟
کارشناسان نگران این هستند که وقتی کاربران به پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که پاسخ‌های محاوره‌ای و خلاقانه‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد، تغییر رویکرد می‌دهند، ممکن است این ربات‌ها جایگزین موتور جستجو شوند؛ بنابراین انتشار Bard موجب نگرانی سرمایه‌گذاران و در نهایت منجر به کاهش قیمت سهام شرکت الفبت شد، چرا که این نگرانی را ایجاد کرد که موتور جستجوی گوگل که مرغ تخم طلای این شرکت است، در خطر جایگزینی قرار گرفته است.
شکل و شمایل تهران جدید خیلی تغییر کرده است، اگر الان یک تهرانی که ۷۰ سال پیش فوت شده یا از این شهر خارج شده به آن برگردد، قطعا آن را نمی‌شناسد، به‌خصوص در برخی معابر تهران. این عکس برای سال ۱۳۳۵ است.
یک بررسی ساده از میزان دستمزد درآمد ماهانه کادر سلامت و فارغ‌التحصیلان علوم پایه و پیراپزشکی در ایران نشان می‌دهد، آن‌ها در صورت استخدام رسمی، دریافتی بیشتر از ۱۰ میلیون تومان نخواهند داشت، اما در صورت تغییر شغل و فعالیت تمام وقت برای ارائه خدمات زیبایی یا ویزیتوری محصولات آرایشی و تجهیزات پزشکی، درآمد ماهانه ۵۰ میلیون تومانی هم خواهند داشت. مهاجرت هم که گزینه وسوسه‌انگیزتری برای آنهاست.
نتیجه نظرسنجی‌ای تازه نشان می‌دهد که دیدگاه‌ها تغییر کرده است، زیرا پکن در چندین جبهه دهلی نو را به چالش کشیده است.
از وقتی شیخ دیاباته آماده شده، بسیاری از پیشکسوتان و هواداران یحیی را تحت فشار قرار داده‌اند که از دو مهاجم نوک استفاده کند، اما آیا یحیی به این ریسک تن خواهد داد؟
قالیباف با اشاره به تمرد برخی گروه‌های سیاسی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: در همین دهه‌های گذشته وقتی که یک نگاهی می‌کنیم، برخی دسته‌ها و نیرو‌های سیاسی را می‌بینیم که با قانون اساسی در افتادند یا اینکه خواهان تجدید نظر در قانون اساسی بودند یا از اجرای قانون اساسی طفره می‌روند و شاید هم بهانه آن‌ها این باشد که بگویند «این قانون اساسی کارآمد نیست». باید همه ما بدانیم که قانون اساسی میثاق ملی همه ماست، چرا که ارزش‌های ما از جمله اسلامیت و جمهوریت و امنیت در قانون اساسی متجلی شده است،
وقتی به فصول قانون اساسی نگاه می‌کنیم، در فصل سوم حقوق ملت، حقوق مردم و رابطه آن با کارگزاران، نمایندگان و حاکمیت تعریف شده و هر کسی که مدعی این باشد که بخواهد حقوق عامه را صورت داده، احیا کرده و پیش ببرد، بدون شک قانون اساسی مهم‌ترین تکیه گاه او، مهم‌ترین سند و بالاترین سند برای این کار است.
دختر جوان به بازپرس گفت: هوا تاریک شده بود که از خانه دوستم بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر ماشین بودم که یک خودروی پژو توقف کرد و من به گمان اینکه مسافرکش است، سوار شدم. وقتی در بین راه، اما راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم توجهی نکرد. او نقشه آدم‌ربایی در سر داشت و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار بدهد.
اسقلالی‌ها در رختکن به مدیرعامل باشگاهشان کنایه زده و اعلام کردند وقتی قول داده ۳ برابر پاداش می‌دهد آن‌ها هم منتظر هستند تا رقم پاداش قبلی تغییر کند.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
اصولا وقتی شما قرار است یک پایه مالیاتی را گسترش دهید و یا نحوه اخذ آن را تغییر بدهید باید با مطالعه رفتار بازار، ذی‌نفعان، بانک‌های اطلاعاتی و ... این کار را انجام دهید. درصورت موفقیت در اجرا و لحاظ ضرورت‌ها، سامانه مودیان منجر به شفافیت شده و در مبدا اقدام به اخذ مالیات می‌کند، ولی اگر موفق نشود می‌تواند در کنار مالیات بر ارزش افزوده به مصیبتی برای تولید بدل شود.
مهاجم تیم هوادار با اشاره به گل بی‌اثرش مقابل سپاهان، مدعی است که نمایش برتری را برابر حریف به اجرا گذاشته بودند.
مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، مدعی شد لیونل مسی جریان بازی با موناکو را تغییر داده است.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط امروز با طالبان تعامل می‌کند اما تا دولت فراگیر تشکیل نشود آنها را به رسمیت نمی شناسد این هم منطقی دارد. وقتی یک هیاتی حاکم شد قطعا تعهد و مسئولیت هایی برعهده دارد و باید نسبت به همسایگان به ویژه تعهداتی را انجام دهد.
سیلوانا فردوس مادر هادی می‌گوید از وقتی پسرش به لبنان بازگشته و با پدرش ارتباط گرفته اخلاقش تغییر کرده است: وقتی هادی برگشت آمریکا دیگر آن پسر سابق نبود؛ منزوی و درون‌گرا شده بود. مطر در سال ۲۰۱۸ در یارون با پدرش دیدار داشته است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
پیکاپ جدید پادرا دیزل محصول ایسوزو نیست
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ