کارشناسان نگران این هستند که وقتی کاربران به پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که پاسخ‌های محاوره‌ای و خلاقانه‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد، تغییر رویکرد می‌دهند، ممکن است این ربات‌ها جایگزین موتور جستجو شوند؛ بنابراین انتشار Bard موجب نگرانی سرمایه‌گذاران و در نهایت منجر به کاهش قیمت سهام شرکت الفبت شد، چرا که این نگرانی را ایجاد کرد که موتور جستجوی گوگل که مرغ تخم طلای این شرکت است، در خطر جایگزینی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین در اظهار نظری نژادپرستانه و توهین‌آمیز، به «آسیایی‌ها» حمله کرد!
کیم مین جائه، خرید جدید بایرن مونیخ، پیش از اولین جلسه تمرینی با همبازیان جدیدش مورد استقبال توماس توخل قرار گرفت.
داده‌های این تصویر از یک پروژه رصدی به نام «Monsters in the Making» گرفته شده‌اند که از دو ابزار هابل برای رصد پنج خوشه کهکشانی استثنایی در طول موج‌های چندگانه استفاده می‌کند.
سیاست بودجه‌ای حول محور ناترازی بودجه همچنان تکرار می‌شود، سیاست‌های پولی با محوریت چاپ اسکناس و پوشش ناترازی بودجه است که پیامدی جز تورم ندارد. سیاست‌های ارزی شامل سرکوب نرخ ارز و یاشناورسازی آن و تلاش ناموفق در تک نرخی کردن ارز است. سیاست‌های یارانه‌ای کوپنی و اینک کالابرگ الکترونیکی را نیز شاهدیم که همگی، مثال‌هایی از روند‌های ناموفقی هستند که از سوی دولت‌ها اتخاذ شده اند
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی به تشریح ‏بازخوانی مناسبات مردم و حکمرانی دینی پرداخت.
کیم مین جائه خدمت سربازی‌اش را تمام کرد و امروز در مونیخ مراحل اولیه تست‌های پزشکی و امضای قرارداد را پشت سر می‌گذارد.
کریم بنزما که زندگی جدیدی را در عربستان آغاز کرده، از بی‌ام‌و جدیدش که 625 اسب بخار قدرت دارد، رونمایی کرد.
گیاه مانسترا طرفداران بسیاری بین آپارتمان‌نشین‌ها دارد. این گیاه با برگ‌های پهن و شکاف‌های زیبایش چشم حتی کسانی را که عاشق گل و گیاه نیستند نیز به سمت خود جذب می‌کند. البته این را هم باید بدانید که مانسترا یک گیاه لوکس محسوب می‌شود و قیمت آن نسبتا بالا است.
گفته می شود که این موجود احتمالا نوعی پلیوسور بوده گروهی از خزندگان آبزی عظیم الجثه که دارای جمجمه های بزرگ، دندان های غول پیکر و نیروی گاز گرفتن قوی تر از تیرانوزاروس رکس دایناسور گوشتخوار بزرگ بودند.
یکی از حجیم‌ترین بدنسازان تاریخ دنیای پرورش اندام در خصوص هادی چوپان صحبت کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: اسرائیل⁩، همان هیولای کودک‌کُش است که دائماً در کابوس خواب شبانه کودکان فلسطین⁩ ظاهر می‌شود.
بابایی که مادرم رو ۱۰ سال مجبور به...... کرده، وقتی از مادرم دفاع می‌کنم بهم میگه از خونه برو مثل مادرت.... دیگه برنگرد خونه من.
روملو لوکاکو درست در زمانی که اییتر بیشتر از همیشه به او نیاز داشت، به فرم خوب خودش برگشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از مدیران باشگاه خواهان به خدمت گرفتن کیم مین جائه، دفاع وسط کره‌ای باشگاه ناپولی شده است.
گلر فرانسوی میلانی ها آماری خیره کننده در مواجهه با ضربات پنالتی دارد.
ساختن تسلیحات هسته‌ای برای شرکت‌های فناوری به تنهایی قانونی نیست با این وجود، غول‌های فناوری در رقابت برای توسعه سیستم‌هایی هستند که خودشان اذعان دارند احتمالا خطرناک‌تر از خود تسلیحات هسته‌ای خواهند بود. پیشرفت در هوش مصنوعی به طرز خارق العاده‌ای سریع رخ داده و تقریبا هیچ توجهی به مقررات ایمنی صورت نمی‌گیرد.
دولت اوکراین اکنون در دام سیاست سازش ناپذیر و به طور فزاینده غیر قابل دفاع خود گرفتار شده است.
تلسکوپ فضایی هابل عکسی از یک هیولای دریایی کهکشانی به‌نام JO201 را ثبت کرده که این کهکشان را به‌همراه گاز و غبار اطراف آن به‌نمایش می‌گذارد.
آبی‌پوشان پایتخت بازهم در یک بازی بیرون از خانه توانستند به پیروزی برسند.
جنگنده «سوخو ۳۵» روسیه با نمونه‌های غربی آن همچون «اف ۱۵»، یوروفایتر طوفان و داسو رافال فرانسه رقابت می‌کند؛ اما غیر از ایران کدام کشورهای خریدار هیولای مسکو هستند؟
تا قبل از جام جهانی حتی در مورد دعوت از انزو فرناندز به جام جهانی هم تردید وجود داشت ولی حالا ما با یک ستاره بزرگ آرژانتینی روبرو هستیم.
کوئوکا دارای بدنی گرد و جمع است و پوست بدنش بلند، زبر، و فشرده. رنگ خز آن قهوه‌ای با نقطه‌های قرمز به دور گوش و گونه‌ها است. گوش‌ها به شکل عجیبی کوتاهند و دم آن‌ها قطور و دراز است.
کیم مین جائه در ترکیب کره‌جنوبی برای دیدار با پرتغال حضور ندارد.
نیمیر عبدالعزیز در مسابقات قهرمانی جهان یک بار دیگر ثابت کرد که یکی از بهترین بازیکنان دنیای والیبال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ