خوشحالم که با قهرمانی از استقلال جدا می‌شوم. دینم را به استقلال ادا کردم و هر چه در توان داشتم انجام دادم و با خاطره خوش این تیم را ترک می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم این جمله را بار ها شنیده اید که در دهه ۶۰ تمام باشگاه پرسپولیس در صندوق عقب خودروی علی پروین خلاصه می‌شد.واقعیتی نزدیک به وقایع تاریخ.
هیئت دولت عربستان در نشستی به ریاست ملک سلمان، موضوعات مهمی از جمله آخرین روند مذاکرات میان تهران و ریاض را مورد رایزنی قرار داد.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
سوئدی‌ها پس از ۴۲ ماه اعمال شکنجه، به تازگی روش‌های جدیدی از آزار و اذیت را در مورد حمید نوری اجرا کردند. هم سلول کردن نوری با یک زندانی دارای اختلالات روحی و روانی از جمله این اقدامات است.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مسائلی از جمله آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم ها گفتگو کردند.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس و اریحا و تعرض شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر محسوب می‌شوند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره آخرین وضعیت بازیکنان خود از جمله هاروی الیوت و فابیو کاروالیو توضیح داد.
درگیری‌ مسلحانه در نابلس، ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی و پایان سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به بیروت از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
جمله میانی جواد خیابانی، این گزارشگر باتجربه فوتبال ایران، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و حتی ویدیوی آن در رسانه‌های رسمی نیز دست به دست شد تا او در آخرین روز سال هم با یک جمله قصار خودساخته، بار دیگر خبرساز شود.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص برخی تحولات منطقه‌ای و بین المللی از جمله وقوع زلزله مهیب در سوریه و ترکیه و آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم‌ها گفت‌وگو کردند.
این عفو گسترده، از جمله عفوهای معیاری است که آخرین بار در سال ۱۳۹۷ پیشنهاد و مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت. در اینگونه عفوها، رئیس قوه قضاییه معیارهایی را به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد می‌کنند و در صورت موافقت ایشان بر اساس آن معیارها افرادی مشمول عفو قرار می‌گیرند.
حملات گسترده شهرک نشینان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در منطقه جبل المکبر قدس اشغالی از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان اسلام از جمله هتک حرمت اخیر مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی، گفتگو کردند.
حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب‌ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.
«اگر بخواهیم دلایل عمده افزایش قیمت خودرو را بررسی کنیم، باید به عواملی همچون ادامه سیاست‌های نادرست پولی دولت، رکود تورمی موجود در اقتصاد کشور و همچنین افزایش انتظارات تورمی در اقتصاد کشور اشاره کنیم. از سوی دیگر وضعیت داخلی و همچنین ابهامات گسترده‌ای که در مورد احیای برجام وجود دارد همگی مزید بر علت شده تا قیمت‌ها در بازار‌های مختلف از جمله خودرو طی چند وقت اخیر سیر صعودی به خود بگیرد.»
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه استقلال خواهی و مقابله با غرب زدگی، فروخته شدن عزت ملی در برابر غرب و آمریکا از جمله اهداف ملت ایران در سده اخیر بوده است، گفت: این موضوع همچنان دنبال می شود.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه استقلال خواهی و مقابله با غرب زدگی، فروخته شدن عزت ملی در برابر غرب و آمریکا از جمله اهداف ملت ایران در سده اخیر بوده است، گفت: این موضوع همچنان دنبال می شود.
انتخاب دروازه بان شماره یک تیم ملی از جمله تصمیماتی است که کارلوس کی‌روش تا آخرین لحظه به آن فکر خواهد کرد.
در کیفرخواست صادر شده علیه تاجزاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است
امروز هم یک بازار سرمایه یک روز خونین دیگری را پشت سر گذاشت. بازاری که از لحاظ ارزندگی در بهترین شرایط است و در بین بازار‌های رقیب ارزان‌ترین بازار به حساب می‌آید، اما این روز‌ها بیشتر فعالان تصمیم گرفته اند نظاره گر باشند و خبری از ورود نقدینگی تازه نفس به بازار نیست. شاخص کل تا کجا اُفت خواهد کرد؟
وزیر خارجه و معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور اطلاعات مالی پس از اعمال تحریم‌ های امروز این کشور علیه تهران، موضع‌گیری خصمانه ای علیه ایران داشتند.
در زمینه تعداد حضور لژیونر‌ها خبری جدید در این زمینه منتشر شد که AFC تعداد سهمیه باشگاه‌ها از ۴ لژیونر را به ۶ بازیکن خارجی برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ افزایش داد.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ