تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که تا دقایق پایانی گره خورده بود توانست توسط مهاجم بلندقامت خود به گل برسد و با کسب سه امتیاز دیدار با مس به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته بین المللی المپیک به انتخابات شورای المپیک آسیا ورود کرد و علاوه بر محروم کردن شیخ کویتی، این انتخابات را فعلا نپذیرفته است.
عالم برجسته بحرینی که در ایران اقامت دارد امروز تحت عمل کاتتریزاسیون قلب قرار گرفته است.
دیدن ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان در عربستان، به یک امر عادی بدل شده است.
رئیس شورای المپیک آسیا در مجمع انتخاباتی این شورا انتخاب شد.
شیخ دیاباته ۶گل در یک بازی زد!
گزارش های مطبوعاتی از اروپا و قطر نشان می دهد که مالکیت منچستر یونایتد به شیخ جاسم بن حمد واگذار شده است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که سلیمان فرنجیه، کسی است که شایستگی ریاست جمهوری لبنان را دارد.
شیخ «احمد الطیب» در دیدار با مقام ارشد سازمان ملل تأکید کرد که تمدن غرب مسئول بحران حذف ارزش‌های دینی و اخلاقی از زندگی مردم جهان معاصر است.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است، اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.
شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، خریدار قطری منچستریونایتد، قصد در صورت موفقیت در خرید این باشگاه قانون فعلی که اجازه اختلاف شدید بین دستمزد بازیکنان تیم نمی‌دهد را ملغی خواهد کرد.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا از طرح عربستان برای میزبانی در جام جهانی حمایت کرد.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از برنامه عربستان برای میزبانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۳۰ یا ۲۰۳۴ حمایت کرد.
شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، معتقد است که عربستان سعودی قادر به میزبانی جام جهانی است اما باید زمان مناسب فرا برسد.
اعضای تیم شباب الاهلی امارات در مهمانی ویژه حاکم دبی به مناسبت قهرمانی شرکت کردند.
معاون دبیرکل حزب الله گفت: آن لبنان که از غرب درخواست کمک می‌کرد، هرگز باز نخواهد گشت. ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
شیخ حسین انصاریان تصریح کرد: برخی از ما آخوند‌ها برای صد سال پیش هستیم یعنی به درد امروز نمی‌خوریم، برخی منبر‌های ما برای ۲۰۰ سال پیش است و جامعه را درمان نمی‌کند.
شیخ جاسم میلیاردر قطری امیدوار است که پس از ارائه پیشنهاد جدیدش در پایان ماه آوریل، یونایتد را به طور کامل تصاحب کند. و نشریه «بیلد» ادعا می‌کند که شیخ جاسم در صورتی که تابستان امسال جایگزین گلیزرها شود، برنامه‌های بزرگی برای شیاطین سرخ دارد.
منابع پارلمانی مصری از سفر احتمالی شیخ الازهر به نجف و دیدارش با آیت الله سیستانی خبر دادند.
شیخ دیاباته؛ کلاه گشادی که سر پرسپولیس رفت
گلزنی دو مهاجم خارجی پرسپولیس در بازی دوستانه یحیی گل‌محمدی را به عملکرد آنها امیدوار می‌کند.
سیامک نعمتی و شیخ دیاباته از لیست پرسپولیس برای دربی خط خوردند.
تاثیر حضور شیخ حسین در جمع رزماندگان دفاع مقدس تا حدی بود که برخی فرماندهان سپاهی و ارتشی در مقاطع محتلف با نگارش نامه‌هایی از او به دلیل حضور در سنگر رزمندگان تقدیر و تشکر می‌کردند و او را برای حضور در جمع رزمندگان دعوت می‌کردند.
شیخ دیاباته در شرایطی که پس از سپری کردن مصدومیت به لیست پرسپولیس برگشته بود، فرصت بازی در کرمان را پیدا نکرد.
انصاریان با بیان اینکه ما گنهکار لجباز نیستیم، گفت: کسی که عرق می‌خورد یا حجاب برمی‌دارد برای لجبازی با کیست؟ این لجبازی برای بی‌حجابی به درد مردم نمی‌خورد اصلاً به آنان برنمی‌گردد. لجبازی با کیست؟ من باور ندارم، اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد به مردم و نیرو‌ها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. از شما می‌خواهم بنویسید خدا چه بدی به شما کرده است که با او لج می‌کنید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ