پایگاه خبری بازار سرمایه ایران در قالب یک نظرسنجی، اقدام به جمع‌آوری پاسخ ۱۰۰ کارشناس بازار سرمایه به مجموعه‌ای از سوالات با موضوعات کلان اقتصادی و بازار سرمایه کرده است که در این گزارش به مشروح جواب کارشناسان به سوال دوم این نظرسنجی می‌پردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درک انواع تهدیدات سایبری و ابزارها و اشکال حملات طراحی شده علیه شبکه‌های رایانه‌ای و زیرساخت‌های حیاتی برای تقویت دفاع و واکنش صحیح در برابر این فعالیت‌های مخرب بسیار حیاتی است.
وینگر راست سرعتی پرسپولیس در دومین بازی فصل اولین گلش را به ثمر رساند، گلی که سه امتیاز مهم را برای تیمش به همراه آورد.
یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل پخت این غذا، مرحله سرخ کردن سبزی قورمه است. در این مطلب شما یاد می‌گیرید با رعایت چند نکته ساده یک قورمه سبزی خوش‌عطر و خوش رنگ بپزید و میل کنید.
مهمترین نکته حضور مورایس در برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان، آرامش او و گلایه از قوانین جدید فوتبال ایران بود.
مهمترین بازی‌های پخش زنده فوتبال تا آخر هفته
افرادی که نگران افزایش وزن خود هستند مصرف آب هویج زنجبیل به حفظ عطش آن‌ها کمک خواهد کرد، زیرا حفظ آب به تجزیه چربی تجمع یافته در کبد کمک می‌کند. با وجود این، مهمترین نکته قابل توجه در مورد آب هویج زنجبیل پاکسازی سموم از کبد نیز است، این سموم عمدتا ترشحات صفراوی هستند. هنگامی که کبد به خوبی عمل کند مانع افزایش وزن و چاقی خواهد شد.
مهم‌ترین نکته درباره بیرانوند: هیچ قطعیتی در هیچ تصمیمی وجود ندارد.
یکی از مقامات سابق آمریکا می‌گوید مهمترین بخش نکته فایل صوتی منتشر شده رئیس‌جمهور سابق این کشور این است که او در برابر فشارها برای حمله به ایران تسلیم نشده است.
رئیس مجلس گفت: مهمترین وظیفه و رسالت مجلس قانون‌گذاری است و نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم که آیا مجلس نظام مسائل و مشکلات را دقیقاً می‌شناسد یا نمی‌شناسد.
مهمترین نکته در صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان حمله به کمیته داوران بود.
مهم‌ترین نکته و مهم‌ترین خبر صدور کیفرخواست برای متهم است. عناوین آن عبارت‌اند از «رعایت‌نکردن قانون نحوه به‌کارگیری سلاح منجر به قتل عمد». قانون نحوه به‌کارگیری سلاح شرایط و چگونگی استفاده سلاح از سوی نیرو‌های نظامی را مشخص کرده که قواعد خودش را دارد که حتما باید رعایت شود. در صورت رعایت‌نکردن این قانون بسته به نوع حادثه‌ای که ممکن است بر اثر شلیک رخ بدهد، مجازات‌هایی هم در نظر گرفته می‌شود.
حاکمیت قصد فراهم کردن پیش‌نیاز‌های گفتگو در عرصه عمومی دارد و نکته آنکه از مقدمات این پیش‌نیازها، ارتباط و «به‌رسمیت شناختن» است. این گامی که توسط حاکمیت برداشته شده، از جهات بسیاری قابلیت پرداخت دارد. یکی از مهم‌ترین جهات، ترجیح و اولویت حاکمیت در ترمیم شکاف‌های اجتماعی و شکل‌گیری «دیالوگ» برای این ترمیم است.
حاکمیت قصد فراهم کردن پیش‌نیاز‌های گفتگو در عرصه عمومی دارد و نکته آنکه از مقدمات این پیش‌نیازها، ارتباط و «به‌رسمیت شناختن» است. این گامی که توسط حاکمیت برداشته شده، از جهات بسیاری قابلیت پرداخت دارد. یکی از مهم‌ترین جهات، ترجیح و اولویت حاکمیت در ترمیم شکاف‌های اجتماعی و شکل‌گیری «دیالوگ» برای این ترمیم است.
فرادید| بسیاری از افراد کلم را به خاطر بوی آن دوست ندارند؛ بنابراین مهم‌ترین نکته در مورد تهیه این سالاد از بین بردن بوی کلم است. برای این منظور کلم‌ها را خرد کنید و به مدت ۱۵ دقیقه داخل آب یخ قرار دهید، بعد داخل صافی بریزید و اجازه بدهید آب آن کشیده شود.
تشخیص دیابت نوع یک در کودکان برای والدین و سرپرستان کودکان و نوجوانان معمولا بسیار سخت است و علائم این بیماری آن‌ها را سردرگم می‌کند. مهم‌ترین نکته در این میان این است که علائم این نوع دیابت در کودکان به‌سرعت و ظرف یک تا چند هفته (کمتر از یک ماه) بروز می‌یابد.
مقبره‌های آجری گلی یک مدل معماری رایج در عصر حکمرانی دودمان بیست و ششم مصر بوده‌اند. شاید مهم‌تری نکته آن باشد که کاوشگران آثار قبور را با ورقه‌های طلا در آن مقبره‌ها پیدا کرده‌اند. ورقه‌های طلا به شکل خدایان مصر باستان مانند ایزیس (الهه طبیعت، باززایی، ازدواج، تجسم ماهیت سحر و جادو) که یکی از مهم‌ترین خدایان بوده ساخته شده بودند.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
بازیکن قدیمی استقلال گفت: مهمترین نکته در دربی پیش رو برای بازیکنان تیم استقلال قطع ارتباط هافبک های تیم پرسپولیس با مهاجمان است.
متخصص مغز و اعصاب گفت: بیماری آلزایمر به طور معمول به یک زمینه مستعد ژنتیکی و همچنین عوامل محیطی، برای بروز خود نیازمند است. تحقیقات انجام گرفته مؤید این نکته است؛ افرادی که سابقه مطالعه بیشتری دارند، دیرتر به آلزایمر مبتلا می‌شوند و یا در صورت ابتلاء، خفیف‌تر مبتلا می‌شوند، زیرا در این افراد سلول‌های مغزی، مرتب در حال فعالیت هستند و بازسازی و قوی‌تر می‌شوند. همچنین وی از ورزش به عنوان عاملی که در جلوگیری از انواع بیماری‌ها مؤثر است، نام برد.
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
این روزها آمار کلین شیت تبدیل به مهم‌ترین نکته در سنجش عملکرد دروازه‌بان‌ها شده است.
شاید مهمترین نکته اردوی پیش‌روی تیم‌ملی، حضور بازیکنان مغضوب اسکوچیچ در لیست کارلوس کی‌روش باشد.
شاید مهمترین نکته اردوی پیش‌روی تیم‌ملی، حضور بازیکنان مغضوب اسکوچیچ در لیست کارلوس کی‌روش باشد.
یک استاد دانشگاه و کارشناس سواد رسانه ای گفت: مهمترین نکته در مورد اینترنت کودک توجه کردن به امنیت سایبری کودکان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ