یکی از مقامات سابق آمریکا می‌گوید مهمترین بخش نکته فایل صوتی منتشر شده رئیس‌جمهور سابق این کشور این است که او در برابر فشارها برای حمله به ایران تسلیم نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپنی‌ها که چندی پیش شایعه شده بود ممکن است با ترکیب اصلی به ایران سفر نکنند، گمانه‌زنی‌ها را برعکس کرده و با تمام قدرت خودشان را به ارومیه رسانده‌اند. این تیم صبح دیروز با ۱۵ بازیکن وارد ارومیه شد تا در نهایت ۱۴ بازیکن این تیم پس از ثبت‌نام نهایی در مسابقات شرکت کنند. نکته درخور توجه درباره فهرست ژاپن این است که تمامی نفراتی را که در لیگ ملت‌های جهان داشتند، با خود به ارومیه آورده‌اند
بیشترین گلایه بیماران از اصرار به تجویز شیمی‌درمانی و پرتودرمانی‌های غیرضروری، در بخش خصوصی است و در بخش دولتی چنین موضوعی کمتر دیده می‌شود. این نکته را یک متخصص پرتودرمانی هم تایید می‌کند و می‌گوید:پزشکان شاغل در این بخش هیچ نفعی از شیمی‌درمانی نمی‌برند و سود اصلی آن از دارو‌هایی است که تامین و فروخته می‌شود. بخشی از این داروها، وارداتی هستند، اما تنها بخشی از آن‌ها از شرکت‌های معتبر تامین می‌شود، بخش دیگر از کشور‌هایی خریداری می‌شود که کیفیت لازم را ندارند و سود کلانی به تامین‌کنندگان می‌رسانند.
سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوال مجددی درباره محل حضور «یِوگنی پریگوژین» رئیس گروه شبه‌نظامی شورشی «واگنر» اظهار داشت: «من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم. نکته اصلی دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه در اواکرین است و آنها محقق خواهند شد».
نکته اصلی در مورد سفر پادشاه عمان به ایران این است که او بیش از آنکه میانجی باشد، واسطه و پیام‌رسان است. این نکته مهمی است. دستورکار اصلی وی در سفر به تهران، رایزنی جهت آزاد سازی زندانیان دوتابعیتی آمریکایی است. مساله‌ای که به تازگی و پس از تبادل زندانیان ایران و بلژیک، برای طرفِ آمریکایی ایجاد امید کرده است.
در مجسمه‌های یافت شده از مصر باستان، فرعون‌ها در کنار افراد غیرسلطنتی به تصویر کشیده نمی‌شدند. مارگارت مایتلند، متصدی اصلی بخش مدیترانه باستان در موزه ملی اسکاتلند، در مقاله منتشره در کتاب خود به این نکته اشاره کرده که حضور یک فرد غیرسلطنتی در کنار فرعون، باعث شده تا این مجسمه "ناممکن" به نظر برسد.
نوشیدنی‌های شیرین و شربت‌ها جزء اصلی سفره افطار هستند، اما اگر نیاز به کاهش وزن دارید، باید از آن‌ها دوری کنید. سعی کنید برای افطار یک خرما به همراه آب میل کنید. نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا به بدن فرصت می‌دهد تا ذخایر چربی را سریع‌تر آزاد کند و عمل چربی‌سوزی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: داستان جیوه قرمز اسرارآمیز داستانی قدیمی بوده که هر از چند گاهی با عنوانی، چون وجود در لانه خفاش یا چرخ‌خیاطی‌های قدیمی و مومیایی‌های مصر باستان منتشر می‌شود، اما نکته اصلی این است که چنین ماده‌ای اصلاً وجود خارجی ندارد.
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: داستان جیوه قرمز اسرارآمیز داستانی قدیمی بوده که هر از چند گاهی با عنوانی، چون وجود در لانه خفاش یا چرخ‌خیاطی‌های قدیمی و مومیایی‌های مصر باستان منتشر می‌شود، اما نکته اصلی این است که چنین ماده‌ای اصلاً وجود خارجی ندارد.
مروری بر آخرین انتخاب‌های یازده بازیکن اصلی قلعه‌نویی و مورایس حاوی نکته ویژه‌ای است.
ترکیب اصلی تراکتور برای بازی مقابل گل‌گهر در شرایطی اعلام شد که حضور کاوه رضایی در این جمع نکته جالبی است.
زنان علاوه بر مدیریت سلامت اعضای خانواده، الگوی اصلی آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم به نسل بعدی هستند؛ بنابراین پیشرفت جامعه در گرو سلامت خانواده‌ها و سلامت خانواده‌ها وابسته به سلامت زنان است.
اخیر جو بایدن در قالب ویدئویی که از وی منتشر شده به این نکته اشاره کرده که توافق برجام مُرده است با این حال وی به دلایل زیادی نمی‌تواند این مساله را به صراحت اعلام کند. از این رو، فرارو در گفتگو با ۳ کارشناس حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی و بررسی این سوال اساسی پرداخته که محرک‌ها و دلایل اصلی که رئیس جمهور آمریکا را از موضع گیری صریح در رابطه با آنچه شکست قطعی برجام و مذاکرات احیای آن گفته می‌شود باز می‌دارند، چیست؟
فدراسیون فوتبال هیچگونه اشاره‌ای به مجموع دستمزد دستیاران پرتغالی کی‌روش در جام‌جهانی قطر نکرد، نکته ای که اختلاف اصلی بر سر آن شکل گرفته و به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون با زیرکی از زیر بار آن فراد می‌کند و نمی‌خواهد در موردش حرف بزند.
مدیر عامل توییتر در توییت جدید خود، فرایند احراز هویت جدید را «دردناک، اما ضروری» توصیف کرد. نکته قابل توجه دیگر اینکه علامت‌های تأییدیه حساب‌ها در رنگ‌های بیشتری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت و تیک حساب شرکت‌ها به رنگ طلایی، حساب‌های دولتی به رنگ خاکستری و حساب‌های شخصی به رنگ آبی اصلی نمایش داده خواهند شد.
ما نباید از این نکته غافل شویم که طرف حساب ما معترضین، اغتشاشگران و حتی ضدانقلاب ها و داعش نیستند، اگر آمریکایی‌ها خیال می‌کنند که می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از پشت پرده اصلی و روندهای منطقه‌ای و جهانی غافل کرده و حواس آنها را به خیابان ها پرت کنند، کور خوانده اند.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: ظرفیت ایران جهت ایجاد تجارت گاز در منطقه و تبدیل شدن به قطب اصلی تجارت گاز منطقه با سوآپ گاز مازاد روسیه را دارد. سواپ گازی هم امنیت آفرین و هم اشتغال آفرین است. این نکته بسیار مهم است که ایران از شرایط فعلی حداکثر استفاده را برای تجارت گاز و ارزآوری باید داشته باشد.
کارشناسان معتقدند نکته اصلی آن است که شی قصد دارد مسیر خود را علیرغم کُند شدن روند رشد اقتصاد و جنجال‌هایی که برخی از سیاست‌های او در داخل و خارج از چین ایجاد کرده کماکان ادامه دهد و تلاش بلند پروازانه خود را برای «جوان‌سازی بزرگ» چین حفظ یا تشدید کند.
عباس عبدی نوشت: رشد پایدار و عادلانه وظیفه اصلی دولت‌هاست. خوشبختانه در ابلاغیه سیاست‌های کلی برنامه هفتم به همین نکته اشاره شده است. همچنین هر دولتی ممکن است برحسب شرایط ویژه، وظیفه مشخص دیگری را نیز عهده‌دار شود.
سازمان همکاری شانگ‌های در ژوئن سال ۲۰۰۱ به طور رسمی از سوی کشور‌های چین، روسیه، قزاقستان، قیرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان تاسیس شد. با وجود اعلام رسمی این نهاد در اوایل دهه ۲۰۰۰ بنیان اصلی ایجاد این سازمان را می‌بایست در رقابت قدرت‌های بزرگ بر سر منطقه آسیای میانه در دوران پس از پایان جنگ سرد (بعد از ۱۹۹۱) دانست.
نکته کلیدی درباره رمز ریال، حرکت بانک مرکزی در جایگزینی این پول ملی جدید فناورانه به جای ریال مرسوم است که از تورم، نقدینگی، عرضه و تقاضای ارز خارجی و ارزش ارز‌های دیگر تاثیر می‌پذیرد. اگر هدف اصلی بانک مرکزی از ارائه این طرح، جایگزینی ریال سنتی به رمز ریال جدید، حفظ و افزایش ارزش پول ملی در میان مدت و بلند مدت باشد، نقطه زنی بانک مرکزی در درمان بیماری‌های مختلف اقتصاد ایران خواهد بود.
اگرچه متولیان همواره از مصرف بالای بنزین انتقاد می‌کنند اما نکته آن است که مصرف بنزین خودروهای داخلی سه برابر استاندارد جهانی بوده و بیش از ۱۰ میلیون خودروی فرسوده نیز در کشور تردد می‌کنند.
فیلسوف روسی به این نتیجه رسید که نکته اصلی در ایده های او در نظریه سیاسی چهارم که مبتنی بر باورهای ضد سرمایه داری و حمایت از عدالت اجتماعی است، نهفته است.
در نیمه دوم بازی ملوان – استقلال شاهد یک تغییر جالب در ترکیب تیم آبی بودیم. نکته ای که سرمربی تیم استقلال هم بدان اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ