اصفهان- مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ثبت ۱۹ میلیون نفر اقامت گردشگر نوروزی در سطح کشور تا صبح چهارم فروردین خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
جواد حیدریان، روزنامه‌نگار و کنشگر محیط‌زیست گفت: درصورتی‌که این دریاچه خشک شود، باید منتظر بحران در حوزه سلامت و مهاجرت شد. قبلا مهاجرت برون‌سرزمینی داشتیم و حالا به‌دلیل شرایط پیش‌آمده، مهاجرت درون‌سرزمینی. مهاجرت‌های درون‌سرزمینی با آسیب‌های فراوانی همراه است. با خشک شدن دریاچه بین ۶ تا ۱۵میلیون نفر با تبعات وحشتناکی مواجه می‌شوند و این مشکلات، کل نظام را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند طی ۲۴ ساعت گذشته، به بیش از ۱۶ میلون نفر رسید.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان تأمین کننده گندم ۱۲ میلیون نفر در کشور است، گفت: خرید تضمینی گندم از مرز یک میلیون و ۶۳۶ هزار تن گذشت.
آقامحمدی با بیان اینکه دوهزار و ۲۰ محله و ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت در سراسر ایران وجود دارد که از امکانات اولیه زندگی مانند مسکن، اشتغال، تحصیلات تا ۱۲ سال، سلامت، خوراک و پوشاک محروم هستند، ابراز داشت: در این شرایط چطور می‌توان گفت مسلمانانی وجود دارند که شهرسازی اسلامی را در دستور کار دارند.
سازمان ملل اعلام کردند تداوم جنگ داخلی و بحران کنونی در سودان در ماه‌های آینده 19 میلیون نفر از مردم این کشور را در معرض گرسنگی شدید قرار می‌دهد.
شهریار افندی‌زاده تعداد مسافر جابجا شده در سطح کشور توسط حمل‌ونقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی و در بازه ۱۲ روز را بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
اصفهان- مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ثبت ۱۹ میلیون نفر اقامت گردشگر نوروزی در سطح کشور تا صبح چهارم فروردین خبرداد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای بیش از ۶ هزار نفر از بازنشستگان آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد.
وزیر اقتصاد با اشاره به استفاده یک میلیون نفر صاحبان وسایل نقلیه از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه شخص ثالث در آبان ماه گفت: برای بار دیگر یک بازه زمانی ۳۵ روزه از ۱۵ بهمن تا ۱۹ اسفند ماه برای استفاده از این بخشودگی برای صاحبان تمام وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: در ۱۰ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۹ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
پیام‌رسان ایتا توانست با حمایت‌های دولت، از سه میلیون کاربر فعال در طی سه ماه اخیر به ۱۹ میلیون کاربر فعال برسد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
طبق صورتجلسه نشست داخلی کمیسیون بهداشت ملی چین، احتمالا ۲۴۸ میلیون نفر یا نزدیک به ۱۸ درصد از جمعیت کشور در ۲۰ روز نخست دسامبر به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.
باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: پرداخت سود علی الحساب به بیش از ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر از مشمولان گروه مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت از طریق ۱۹ بانک از فردا آغاز می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰ تن از ایشان وخیم است.
دادگاهی در برزیل جریمه ای ۱۹ میلیون دلاری برای اپل تعیین کرده و به شرکت دستور داده همراه آیفون شارژر نیز بفروشد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
مجموع موارد کووید -۱۹ در امارات متحده عربی اعم از بیماران فعال و بهبودیافتگان از زمان شروع همه‌گیری کرونا از یک میلیون نفر عبور کرد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۳۸۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۱۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ