مجموع موارد کووید -۱۹ در امارات متحده عربی اعم از بیماران فعال و بهبودیافتگان از زمان شروع همه‌گیری کرونا از یک میلیون نفر عبور کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوادکوه - سرپرست سازمان امور عشایری ایران گفت: از مجموع حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت جامعه عشایری فقط آمار حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از آنان در مرکز آمار ایران ثبت شده است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در بیش از 20 هزار و 200 رالی مقابل حریفان به میدان رفته است.
براساس آمار ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱، از مجموع ۱۰۶.۴۹۱ مدرسه دولتی در کل کشور ۹۱.۲۹۲ مدرسه فاقد پایگاه تغذیه سالم هستند.
کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا از موفق‌ترین مربیان تاریخ لیگ قهرمانان هستند و در مجموع 19 بار با تیم‌هایشان در مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت بازی کرده‌اند.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در بازی برابر رئال سوسیداد بیشتر از مجموع دریبل‌های سه بازیکن این تیم در زمین دریبل زد.
براساس تازه‌ترین آمار و ارقام، هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۲ به ۲.۲۴ تریلیون دلار رسید.
معاون قضایی قوه قضائیه گفت: در مجموع، ۸۸ هزار و ۳۲۶ نفر از عفو معیاری بهره‌مند شدند.
پرسپولیس در شرایطی نتوانست به سپاهان گلی بزند که در مجموع سه بازی قبلی خود ده گل به قمر رسانده بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار، مجموع مصوبات اقتصادی و عدالت محور مجلس یازدهم در سه سال اخیر بیشتر از سه مجلس گذشته است.
در بیانیه شورای امنیت کشور آمده: بررسی‌ها نشان می‌دهد در نتیجه مجموع آشوبگری‌ها تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
تیم‌ملی ایران با دریافت شش گل مقابل انگلیس، ضعیفترین شروع خود در جام جهانی را رقم زد.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۴۰ نفر رسید.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسید.
در شبانه روز گذشته ۲ بیمار فوت شدند و مجموع جان باختگان به ۱۴۴ هزار و ۴۷۱ نفر رسید.
ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.
ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۴۰۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه در سال گذشته در مجموع رشد در بخش معدن اتفاق افتاده است، اعلام رشد منفی در بخش معدن را ناشی از خطای در نمونه‌گیری آماری عنوان کرد.
رئیس سازمان گذرگاههای مرزی عراق به مجموع زائران اربعین امام حسین(ع) که تا روز گذشته وارد این کشور شده و زائرانی که عراق را ترک کرده اند، اشاره کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: از مجموع ۳۰۹ دشت کشور، ۲۰۹ دشت بیش از ۱۸ سانتی‌متر فرونشست دارند و این مسئله اهمیت آبخیزداری را دو چندان می‌کند.
ایران از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۶۹ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۳۳۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۴۴ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
ایران نیز از نظر مجموع تعداد مبتلایان کووید-۱۹ در رده هفدهم قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ