قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت جزئی مواجه شده و در مرز ۳۳ میلیون تومان معامله می شود.
قیمت سکه در بورس نسبت به قیمت سکه در بازار آزاد با قیمت بیشتری مبادله می شود.
امروز مطالبی همچون چگونه از طریق بورس، خانه دار شویم؟، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس سودآور است، نظر بانک مرکزی درباره وضعیت بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت سکه امامی نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل با تفاوت چندانی همراه نشده است.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴‌ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز نوزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان است.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به‌ روز گذشته ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز یازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۱۹میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم یک میلیون و ۸۵۹ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۱۹میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان است.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.
امروز در بازار تهران قیمت سکه امامی به ۱۵ میلیون تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۳‌ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۷۷ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون کاهش نسبت به روز گذشته، ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.
عزاداران حسینی و شاهدان عینی گفتند: پس از تاریک شدن مسجد و به هنگام روضه در قسمت بانوان مسجد چهارمین شهید محراب، یک خانم از فرصت تاریکی استفاده کرده و با پاشیدن اسپری فلفل در کولر قسمت بانوان اقدام به برهم زدن مجلس روضه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ