اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۹ میلیون مترمکعب خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
از ۱۵۵ پذیرفته‌شده رشته ارتوپدی دوره ۴۶، تنها ۵۹ نفر سهمیه ندارند. در رشته قلب و عروق از ۲۲۹ نفر پذیرفته‌شده تنها ۸۹ نفر بدون سهمیه قبول شدند. ۶۲درصد قبول‌شدگان تخصص قلب کشور پزشکان سهمیه‌ای هستند.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
حدود ۶۰درصد مردم فرانسه از دولت پاریس خواسته‌اند تا در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در این کشور، لایحه مهاجرتی آتی را سختگیرانه تدوین کند.
با همکاری مناسب بیش از ۶۰ درصد ادارات و دستگاه های اجرایی شهر تهران در طرح های مدیریت مصرف برق، روزانه بالغ بر ۱۲۰ مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاسته شده است.
حمید رسایی نوشت: طبق شنیده‌ها، تورم نقطه به نقطه خوراکی‌ها نیز در حدود ۹۰ درصد جهش داشته است.
اجبار به ۶۰درصد بازی خارجی‌های بنجل در لیگ ایران
نتیجه این نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که ۹۴ درصد جمهوری‌خواهان، ۶۹ درصد رای‌دهندگان مستقل و ۲۱ درصد دمکرات‌ها بایدن را فاقد چابکی لازم برای ریاست‌جمهوری می‌دانند.
نشریه ساندی‌تایمز ثروت شخصی پادشاه جدید انگلیس را ۶۰درصد بیشتر از ملکه الیزابت برآورد کرد.
سخنگوی دولت در رابطه با افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که پایین‌ترین حقوق را دریافت می‌کنند. بودجه هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد همچنان بتوان در روش سنتی که فاصله حداکثر و حداقل ایجاد کرده تغییر ایجاد کرد. حقوق برای سال آینده پیش بینی می‌شود. مجلس هم لازم است بودجه را غیر تورمی ببندد و هزینه‌های مازاد غیر ضرور به آن اضافه نکند. باید دید پس از اظهار نظر شورای نگهبان مجلس چه تصمیمات اصلاحی را اتخاذ می‌کند.
سخنگوی دولت گفت: مطابق آخرین آمار در حوزه اقتصادی رشد اقتصادی ۵.۳ درصدی در فصل پاییز رقم خورد.
سخنگوی دولت گفت: مطابق آخرین آمار در حوزه اقتصادی رشد اقتصادی ۵.۳ درصدی در فصل پاییز رقم خورد.
ارزش سهام اینتل با ۴/ ۶ درصد کاهش بسته شد در حالی که ارزش سهام رقیبانش شامل AMD با ۳/ ۰ درصد افزایش و انویدیا با ۸/ ۲ درصد افزایش بسته شد. ارزش سهام شرکت KLA که تامین‌کننده اینتل است، پس از این پیش‌بینی کم فروغ، با ۹/ ۶درصد کاهش بسته شد.
حدود دو سوم مجارستانی‌ها با تصمیم اتحادیه اروپا برای بلوکه کردن بودجه تخصیصی به این کشور مخالف بوده و این بلوک را به اتخاذ سیاست دوگانه علیه بوداپست متهم کردند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تصادفات در محورهای مواصلاتی استان به نسبت سال قبل رشد داشته است، گفت: ۶۰ درصد حوادث رانندگی، واژگونی خودرو است.
سمنان- رئیس پلیس راه کشور از افزایش ۶۰ درصد فوتی تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: تقویت و افزایش ایمنی جاده‌های این استان باید بیشتر و نقاط حادثه خیز رفع شود.
تجارت خارجی کشور در ۸ ماه امسال به ۶۹ میلیارد و ۴۸۴ میلوین دلار رسید که سهم صادرات ۳۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون دلار و سهم واردات ۳۷ میلیارد و ۱۱۶ میلیون دلار رسیده است.
بیش از ۶۹ هزار قرارداد به ارزش نزدیک ۳۴۷ میلیارد تومان در بازار قراردادهای آتی در هفته چهارم آبان میان معامله گران دست به دست شد که حجم معاملات نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۲۰.۴ درصدی داشت.
طبق گزارش جدید صندوق جهانی حیات وحش جمعیت گونه‌های وحشی از دهه ۱۹۷۰ میلادی به طور متوسط ۶۹ درصد کاهش یافته است. و این تا حد زیادی به دلیل نیازهای تولید مواد غذایی است: ماهیگیری تجاری در دریا، جنگل‌زدایی در خشکی به منظور ایجاد فضا برای چرای گاوها و تولید روغن پالم و محصولات خوراک دام.
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان اعلام کرد: یکی از دلایل کمبود آب در گلستان مصرف در بخش کشاورزی است، عمده منابع آب در اختیار بخش کشاورزی است اگر پتانسیل منابع آب استان را دو هزار و ۵۰۰ میلیون مترمکعب در نظر بگیریم ۹۰ درصد منابع آبی مصرفی در بخش کشاورزی مصرف می‌شود که بهره‌وری آن حداکثر ۳۱ درصد است و ۶۹ درصد هدررفت دارد، در واقع بیش از ۵۰ درصد آب تجدیدپذیر استان گلستان در بخش کشاورزی به هدر می‌رود.
مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: بررسی‌های بانک مرکزی از رشد منفی ۶.۹ درصدی و مرکز آمار از مثبت ۳.۹ درصدی بخش مسکن و ساختمان در سال ۱۴۰۰ حکایت دارد.
رئیس کل امور مالیاتی کشور از رشد ۶۹ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در چهارماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این رشد ناشی از شناسایی مودیان جدید و مقابله با فرار مالیاتی بوده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصولی مالیات نقل و انتقال خودرو در ۴ ماهه امسال نسبت به ۴ ماهه سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته است.
در شرایط فعلی نمی‌توان اذعان کرد که بازار سرمایه فارغ از تصمیمات دولت یا حتی مجلس است اما می‌توان با دستورالعمل‌های مناسب شرایط را به نفع سهامداران تغییر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ