حدود دو سوم مجارستانی‌ها با تصمیم اتحادیه اروپا برای بلوکه کردن بودجه تخصیصی به این کشور مخالف بوده و این بلوک را به اتخاذ سیاست دوگانه علیه بوداپست متهم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با همکاری مناسب بیش از ۶۰ درصد ادارات و دستگاه های اجرایی شهر تهران در طرح های مدیریت مصرف برق، روزانه بالغ بر ۱۲۰ مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاسته شده است.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد متهمان اغتشاشات اخیر در اصفهان مشمول عفو شدند، گفت: یکهزار و ۶۶۳ پرونده مشمول عفو نشدند و همچنان در حال رسیدگی است.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد متهمان اغتشاشات اخیر در اصفهان مشمول عفو شدند، گفت: یکهزار و ۶۶۳ پرونده مشمول عفو نشدند و همچنان در حال رسیدگی هستند.
امروز بازار از روز گذشته متعادل تر شده و بیش از ۶۰ درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت مثبت قرار داشتند.
کاشان - رئیس پلیس راه کشور گفت: بیش از ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به انتقال کسب و کار‌های مردمی به پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مردم و کسب و کارهایشان به پیام رسان‌های داخلی وارد شده اند و از این پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند که امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد فرانسوی‌ها معتقدند که امانوئل ماکرون «رئیس جمهور خوبی» برای این کشور نیست.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت: امسال ۶۱ هزار تن میگو از پنج استان برداشت شد که این عدد حدود ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
شهردار تهران گفت: در حمل و نقل عمومی تهران، ون‌ها حدوداً ۱۰۰ درصد و تاکسی‌ها بیش از ۶۰ درصد فرسوده‌اند و در اتوبوس هم با ضریب بالایی فرسودگی داریم.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریبا دو سوم مردم آلمان خواستار استعفای وزیر دفاع این کشور هستند.
سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیما به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است در حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیمه بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است ر حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی باید توسعه پیدا کند. اتوبوس، تاکسی و ون شاید ۲ درصد در آلودگی هوا تأثیر داشته باشند و بیش از ۶۰ درصد آلودگی هوا توسط وسایل شخصی ایجاد می‌شود.
وزیر نیرو با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است، گفت: در چنین شرایطی مدیریت مصرف آب بیش از پیش مورد تاکید قرار می‌گیرد.
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
تا به این لحظه از آغاز معاملات بیش از ۶۰ درصد نمادهای بورس منفی معامله می شوند.
در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور تاکید شد که حضور کسب و کارها روی ۱۰ پلتفرم داخلی افزایش داشته است.
فاطمی امین کیفیت خودرو را منوط به رضایت مشتری عنوان کرد و گفت: طرح‌های بسیاری در زمینه کیفی سازی محصولات آغاز شده البته در این راستا ما انتظار بیشتری از قطعه سازان و خودروسازان داریم.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب گفت: با افتتاح طرح غدیر زمینه تامین آب بیش از ۶۰ درصد از مردم خوزستان مهیا شده و همزمان پروژه‌های آبی سایر مناطق آبی کشور با سرعت پیش خواهد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ