اجبار به ۶۰درصد بازی خارجی‌های بنجل در لیگ ایران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فرمول یک تیم‌های این مسابقات را موظف کرده تا یک راننده زن را تحت حمایت قرار دهند؛ آیا این، موضوعی قابل دفاع است یا یک ایده بد محسوب می‌شود؟
رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی، اغذیه، پیتزا و غذا‌های فانتزی مشهد گفت: «صبح امروز اتاق اصناف مشهد نامه‌ای را به ما ارسال کرد که در آن قید شده بود پوشش متحدالشکل مانتو و مقنعه برای زنان شاغل در واحد‌های صنفی اجباری است.»
اعضای کمیسیون ورزشکاران پس از ماه‌ها رکورد و انفعال بالاخره طی هفته‌های آینده تشکیل جلسه خواهند داد تا نمایندگان خود را برای حضور در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص کنند.
قوانین مربوط به سهمیه‌های بازیکنان در لیست تیم‌ها اگرچه باشگاه‌ها را به سمت جوانگرایی سوق می‌دهد اما باعث خروج تعداد زیادی بازیکن از ایران خواهد شد.
با تصمیم سازمان لیگ تیم های لیگ برتری امسال یک بازیکن بزرگسال کمتر می توانند جذب کنند.
تراکتور در غیاب 5 بازیکن مقابل استقلال بازی خواهد کرد و پاکو خمس باید تیمش را با ترکیبی متفاوت راهی زمین کند.
شکی نیست که پذیرش ارزش‌های دینی با زور و اجبار قانون شدنی نیست. نه تنها این هدف محقق نمی‌شود، بلکه اثر منفی دارد. اگر سرقت و قتل در قانون منع شده و برایش مجازات تعیین گردیده به این علت نیست که دین آن را حرام کرده است، بلکه این فعل جرم است، چون نظم اجتماعی را به هم می‌زند و عرف عقلا در مورد جرم بودن آن‌ها اتفاق نظر دارند، لذا همه مقررات و قوانین نیز باید از همین زاویه تصویب شود. چرا گرایش به دین چنین شده است؟
در هفته‌های گذشته و با فروکش کردن اعتراضات، دانشگاه‌ها تصمیم‌های متناقضی درباره نحوه برخورد با دانشجویان داشته‌اند.
بالاخره پس از یک دهه چکش‌کاری لایحه ارتقای امنیت زنان در دستورکار مجلس قرار گرفت؛ لایحه‌ای که ممکن است بتواند برخی خلأهای قانونی را بهبود بخشد یا شاید هنوز هم جامعیت کافی را نداشته باشد.
پیوستن به FATF فقط امضای یک تکه کاغذ نیست. پیوستن به FATF به این معنی است که ایران به توصیه‌های FATF متعهد می‌شود و تضمین می‌کند که این توصیه‌ها در کل کشور اجرا می‌شوند. این یک تعهد بزرگ خواهد بود که اجرای آن سال‌ها طول می‌کشد. با این وجود، سود اقتصادی برای ایران می‌تواند بسیار زیاد باشد و به نفع رفاه اقتصادی همه شهروندان ایرانی باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جرم انگاری اجبار زنان به ازدواج و طلاق بر اساس لایحه ارتقای امنیت زنان گفت: مجازات مرتکبین جرم علیه زنان تشدید می‌شود.
مهران موسوی، مدافع آلومینیوم اراک معتقد است که اعتراضات نیمکت‌ها در جریان مسابقات لیگ برتر، به یک اتفاق روتین تبدیل شده است.
کاپیتان استقلال به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود مقابل سپاهان در هفته شانزدهم نیست.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه اگر آقای هاشمی بود و میتوانست ایده هایی که در ذهن داشت را عمل کند، ما «جمهوری» دیگری داشتیم، گفت: آقای هاشمی با دوراندیشی آینده را می دید و می دانست که با اجبار نمی شود جامعه را به یک سمت کشاند؛ و حالا ما شاهد وضعیت موجود نبودیم.
به نظر می‌رسد هافبک ازبکستانی استقلال مقابل تراکتور تبریز شانس حضور در ترکیب این تیم را به دست بیاورد.
فصول اول، دوم و سوم باب نهم قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۵۱۵ تا ۵۲۹ به موضوع "مطالبه خسارت و اجبار به انجام تعهد" پرداخته است.
رییس سازمان ثبت احوال کشور، درباره تعیین بازه زمانی برای تعویض شناسنامه‌ها نیز اظهار می‌کند: قطعا الزام برای جدید کردن شناسنامه‌ها وجود دارد، در حالی که بازه زمانی برای آن تعریف نشده است، ولی افراد برای دریافت خدمات دچار مشکل می‌شوند؛ لذا توصیه این است که افراد هرچه سریع‌تر مراجعه کنند و شناسنامه‌های جدید را دریافت کنند
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.
ملارد- معاون اول رئیس جمهور با بیان این که ابتدای مذاکرات در تمام شاخص ها در ضعف بودیم، گفت: حذف ارز ترجیحی مساله اختیاری نبود، ‏لاجرم‬ به حذف ارز ترجیحی بودیم.
فیفا نمی‌تواند ورود زنان به ورزشگاه را به‌ما اجبار کند
سجادی: فیفا حضور زنان در ورزشگاه‌ها را اجبار نکرده!
ورود قوه قضائیه به تخلف در واردات نهاده‌های دامی
وزیر صمت در مورد توقف ناگهانی عرضه دو خودرو در بورس کالا توضیح داد: از یک ماه و نیم پیش گفتگو‌هایی با بورس کالا برای توقف عرضه خودرو در بورس کالا صورت گرفته بود، اما متأسفانه روال را جلو بردند و نامه یک روز پیش از عرضه به بورس کالا در مورد توقف عرضه خودرو نیز درواقع یک اتمام‌حجت بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ