ابوذر ندیمی گفت: اگر به اعتراضات صنفی پاسخ مناسبی داده نشود، سطح آنها از صنفی فراتر می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
خزعلی گفت: فرزند اینجانب نه از امکانات دولت‌های دیگر و نه دولت خودمان، استفاده نکرد و مهاجرت نکرد؛ در دولت گذشته که بنده هیچ مسئولیتی نداشتم برای توسعه کار نرم افزاری که در مرکز رشد دانشگاه آن را پایه گذاری کرده بود به خارج رفت و در این دولت همان‌طور که گفته بودم برگشته است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است، به‌ طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کانال‌های فردایی در روزهای تعطیل و ساعات شب، قیمت را بالا و پایین می کردند. همچنان که فعالان بازار ارزی می‌دانند، کانالی که در خارج از کشور است و آقایی که در استانبول آن را می‌گرداند، مشخص می‌کند ما در یک جنگ شناختی ویژه قرار داریم.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بخشی از مشکلی که در آبان و آذر به وجود آمد، اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شود محدودیت ایجادشود و این القا شودکه گویا کشور ارز کم دارد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بخشی از مشکلی که به وجود آمده در آبان و آذر اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شود محدودیت ایجادشود و این القا شودکه گویا کشور ارز کم دارد.
روزنامه غربگرا در حالی در موضوع برجام و FATF دست پیش می‌گیرد و منطبق بر نقشه آمریکا، ایران را طرف متهم ماجرا معرفی می‌کند، که می‌داند طیف متبوع این روزنامه در دولت مدعی اصلاحات و اعتدال، خود مقصر ماجراست. در واقع آن‌ها هستند که باید توضیح بدهند چرا با وجود اجرای پنهانی ۳۷ بند از ۴۱ بند مطالبات FATF، ایران همچنان در فهرست سیاه این کمیته مافیایی وابسته به آمریکا و اروپا باقی ماند؟
رئیس جمهور تونس به تظاهرات گسترده چند روز قبل معترضان واکنش نشان داد و به آنها حمله کرد.
دانشگاه باید جواب‌گوی مردم شهر باشد نه پاسخ‌گوی دولت، همین حس پاسخ‌گویی باعث ارتقای کلاس درس و تحقیق دانشگاه می‌شود. همین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را ببینید؛ اگر استفاده شوند و فیلتر نباشد، رکن مطالبه‌گری هستند. همین مطالبه‌گری دانشگاه را به تعادل می‌رساند و بازار دانش متعادل می‌شود؛ همان نظریه معروف دست پنهان آدام اسمیت، دانشگاهی که کیفیت تولید نکند، کسی به آن مراجعه نمی‌کند مثل تمام دنیا. این دانشگاه پاسخ‌گو و باکیفیت و جواب‌گو به درد‌های مردم است که از آن استقبال می‌شود.
جلالی می‌گوید: عامل افزایش قیمت‌ها مجلس است نه دولت! دولت فقط پیشنهاد داد اما آن نهادی که آن را تصویب کرد مجلس بود نه دولت!
رسانه شورای عالی امنیت ملی به انتقادات از پنهان بودن جزئیات مذاکرات واکنش نشان داد.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟
بازار خودرو گرفتار نامه های رد و بدل شده میان وزارت صمت و بورس کالا
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ