معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
اولین چیزی که با دیدن سگ نژاد روتوایلر به چشمتان می‌آید قدرت آن است. اگر بخواهیم به دنبال توصیف مناسبی برای این نژاد سگ باشیم می‌توانیم بگوییم «بولدوزر» یا «تانک» است. چیزی بسیار محکم و تزلزل ناپذیر در روتوایلر‌ها وجود دارد که می‌تواند دلیل حضورشان در این فهرست را توجیه کند.
در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خبری در مورد تعطیلی روز سیزدهم خرداد منتشر نشد. پس از آن نیز تا کنون، هیچ نهاد یا مقام رسمی‌ای در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است. در نتیجه می‌توان گفت فردا شنبه، ۱۳ خرداد تعطیل نیست. مگر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا پایان امروز جمعه، تصمیم جدیدی گرفته و خبری رسمی در این مورد منتشر شود.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۶۵۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۶۸۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱۸ هزار و ۳۲۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
وزارت امور خارجه استرالیا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه فناوری پهپادی به آن – ادعایی که از سوی تهران و مسکو رد شده – اعلام کرد که ۱۳ فرد و یک نهاد ایرانی مرتبط را تحریم کرده است.
در نمای عقب وی جی وی وی70 پرو، ترکیب اسپویلر و دیفیوزر تلاشی است تا حسی اسپرت به مخاطب انتقال یابد هر چند زیردرپوش موتور خبر خاصی نیست!
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۳۵۵۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم و پایه فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین سه‌شنبه اسفند خبر داد.
شاخص کل بورس دیروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۹۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور گفت: ظرف ۲۰ روزگذشته، ۱۳ هزار تن مرغ مازاد نژاد آرین از بازار جمع آوری شده است.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۱۷۶ درصدی نماد به چشم می‌خورد.. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۸۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۷۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
خطبه‌های نماز جمعه تهران به اقامت آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در محل دانشگاه تهران پس از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه آغاز شد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل خبر داد.
شاخص کل بورس شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۴۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۹۳۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک نهاد وابسته به سازمان ملل گزارش داد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیش از ۸ هزار خانه متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده که موجب آوارگی و بی سرپناه شدن هزاران نفر شده است.
امروز مطالبی همچون آیا با افزایش دامنه نوسان تا ۱۰ درصد در سال جاری موافقید؟، نرخ دلار توافقی به ۲۸۵۰۰ تومان رسید، جزییات افزایش سرمایه ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی، اخبار مهم کدال سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ |خبری مهم برای فملی، اخباری که می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: تصمیم بر آن شد هیئت وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کند.
بیش از ۱۴۶۱میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۹روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
در روزهای اخیر چند شرکت بورسی از مراحل افزایش سرمایه خود در سایت کدال خبر دادند. در این گزارش به بررسی این اطلاعیه ها می‌پردازیم.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام تپکو به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد تپکو در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ