رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است، به‌ طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت دانمارک روز یکشنبه خبر داد که برای جلوگیری از هتک حرمت قرآن کریم به دنبال ابزارهای قانونی است.
رئیس دستگاه دیپلماسی عراق گفت: «عراق به دنبال ایجاد یک بازار نفتی در آفریقاست. ما تنها ۲۶ سفیر در جهان داریم و دست‌کم نیازمند ۸۰ سفیر دیگر هستیم. دولت نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی بیشتر متمرکز بر مسائل داخلی است، نه خارج کشور که به نظر من هم این درست است. ما با آمریکا روابطی قوی داریم و برای توسعه این رابطه تلاش می‌کنیم، اما سفر نخست‌وزیر به آمریکا یک شرط نیست. او فعلا [برای سفر]زمان دارد.»
سخنگوی دولت اعلام کرد: بارش‌های خوب امسال و اقدامات صورت گرفته برای احیای ‎دریاچه ارومیهآثار خود را در حال و روز این دریاچه بزرگ نشان داده، البته هنوز کار تمام نشده است.
رئیس جمهور گفت: در سال جدید تلاش دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون که دولت برای تجارت یا سفر خارجی، به هر اندازه که مردم بخواهند ارز نیمایی در اختیارشان قرار می‌دهد، هرکس فراتر از نیاز برای سفر خارجی یا تجارت، تلاش کند که از طریق خرید دلار، مال‌اندوزی کند و به سود برسد، در مسیر کاهش ارزش پول ملی حرکت کرده است.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دیگر فقر مطلق در جامعه نباشد و فقر نسبی نیز به کمترین حد برسد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تلاش دولت مردمی معطوف بر ارتقای جایگاه معلم و آموزش و پرورش است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
وزیر اقتصاد گفت: با وجود فشارهای اقتصادی و تورمی تلاش دولت در سال ۱۴۰۱ این بود که بار و فشار کمتری به حوزه اوراق وارد کرده و استقراض کمتری داشته باشد.
وزیر اقتصاد گفت: با وجود فشارهای اقتصادی و تورمی تلاش دولت در سال ۱۴۰۱ این بود که بار و فشار کمتری به حوزه اوراق وارد کرده و استقراض کمتری داشته باشد.
رئیسی با اشاره به کلیات بودجه ۱۴۰۲ گفت: تمام تلاش دولت این بوده است که بودجه ۱۴۰۱ را با رشد اقتصادی دنبال کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت همه تلاش خود را به کار گرفت تا لایحه بودجه واقع‌بینانه تدوین شود، «پرهیز از تورم‌زایی» را محوری‌ترین مسأله مورد توجه در تنظیم بودجه سال آینده عنوان کرد.
اتفاقات ایام اخیر بیش از پیش ضرورت اجرایی شدن اصل ۲۷ قانون اساسی و بسترسازی برای بیان دغدغه‌ها و اعتراضات مسالمت آمیز مردم را عیان کرد. در دانشگاه‌ها و اماکن فرهنگی و هنری و با استفاده از ظرفیت کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضا برای طرح دغدغه‌های مهم می‌توان به اجرا شدن این اصل کمک نمود
در توصیه سفر دولت لندن برای اتباع انگلیسی که به قطر سفر می‌کنند، آمده است: تروریست‌ها شاید تلاش کنند تا در قطر حملاتی انجام دهند. حملات می‌تواند شامل حمله به محل‌های بازدید خارجی‌ها شود.
وزیر نفت همچنین در جریان این سفر به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در آیین یادبود شینزو آبه، رئیس جمهور فقید ژاپن حضور پیدا کرد و در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با شبکه دولتی کشور ژاپن (NHK) بیان کرد: ایران بدون انتظار برای بازگرداندن توافق، برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش می‌کند و صددرصد آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاری شرکت‌های ژاپنی‌ را دارد.
رئیس جمهور گفت: دولت تلاش کرده است با اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و اجرایی کردن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به ارتقای بهره‌وری در نظام آموزشی کشور کمک کند.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفررئیس جمهور خبر داد و گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارد.
معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان «روز ملی زیارت» ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.
اسرائیل به هر طریقی در تلاش است تا این توافق را خنثی کند. انتظار می‌رود «دیوید بارنیا» رئیس موساد روز دوشنبه برای یک سلسله دیدار در این زمینه با مقام‌های ارشد امریکایی به واشنگن سفر کند. بارنیا سومین فرستاده اسرائیلی است که در دو هفته گذشته برای اعمال فشار بر مقام‌های ارشد دولت امریکا در مورد توافق هسته‌ای با ایران اعزام شده است.
وزیر اقتصاد گفت: تلاش می‌کنیم در وزارت اقتصاد که بستر بیشتری برای پیشبرد کارها در این حوزه وجود دارد، کارها معطل نماند.
امام جمعه موقت تهران گفت: امیدوارم همه تلاش دولت برای اصلاح نظام بانکی به کار گرفته شود که تا این امر رخ ندهد امیدی به اصلاح ساختار اقتصادی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ