نهادهای حقوقی و حامیان ملت فلسطین در نظر دارند راهپیمایی بزرگی را در شهر شیکاگو در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه جنین و در حمایت از ملت فلسطین برگزار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
وزیر کشور گفت: اربعین به دلیل ارزش‌های ذاتی در معنویت و برقراری سلامت روح و روان، سلامت‌ساز است.
هزاران مسلمان به مناسبت روز عاشورا در مرکز کپنهاگ برای دفاع از قرآن راهپیمایی کردند.
تصاویری از راهپیمایی پرشور روز عاشورا در ضاحیه بیروت را مشاهده می‌کنید.
در پی برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها جهت برگزاری راهپیمایی موسوم به پرچم در قدس اشغالی و تعرض به مسجدالاقصی، فلسطینیان فراخوان‌هایی را جهت مقابله با این اقدام صادر کردند.
خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
دو فضانورد چینی نخستین راهپیمایی فضایی ماموریت «شنژو۱۶» را انجام دادند.
نمازگزاران جمعه سراسر کشور با برپایی راهپیمایی، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئدرا محکوم کردند.
گروه‌های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری در پی اقدامات اخیر سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان در استمرار روند همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی، خواستار تظاهرات مردمی علیه آن شدند.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری راهپیمایی عفاف و حجاب در ۱۸ نقطه این استان خبر داد.
مردم سه قاره جهان با برگزاری تجمعاتی گسترده جنایات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین را به شدت محکوم کردند.
در پی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، جوانان فلسطینی با برگزاری راهپیمایی و آتش زدن لاستیک خودروها در مناطق مختلف، خشم خود را نسبت به این جنایات تل آویو نشان دادند.
فلسطینیان ساکن اردوگاه های آوارگان در اردن به نشانه حمایت از بیت المقدس و مسجد الاقصی و محکومیت راهپیمایی پرچم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
در پی راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی، در جریان درگیری‌های پراکنده امروز جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها، ۳۸ فلسطینی اهل نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شدند.
درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه العوده در شرق غزه جریان دارد.
اهالی قدس از همه فلسطینیان دعوت کردند که فردا صبح جهت به شکست کشاندن راهپیمایی صهیونیستی موسوم به راهپیمایی پرچم از سپیده‌دم در مسجد الاقصی حضور پیدا کنند.
در آستانه برپایی راهپیمایی «پرچم‌ها» توسط صهیونیست‌های تندرو، رسانه‌های عبری از آماده‌باش و هراس صهیونیست‌ها از احتمال واکنش موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی و آشوب مجدد در شهر قدس خبر دادند.
همزمان با برگزاری مراسم موهون راهپیمایی روز پرچم، گروه‌های فلسطینی تل آویو را تهدید به حمله قدرتمندتر کردند.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
هزاران فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری درحمایت از گردان جنین پس از حمله ددمنشانه نظامیان صهیونیست دست به راهپیمایی زدند.
ده ها نفر در شهر ملبورن استرالیا در حمایت از ملت فلسطین راهپیمایی و جنایات رژیم صهیونیستی را در اراضی فلسطینی محکوم کردند.
دانش‌آموزان فلسطینی در غزه امروز سه شنبه راهپیمایی بزرگی در حمایت از گروه عرین الاسود (بیشه شیرها) و مقاومت در کرانه باختری انجام دادند.
مردم فلسطین امروز در شصت و ششمین سالگرد جنایت کفرقاسم که در روز ۲۶ اکتبر ۱۹۵۶ رخ داد، راهپیمایی کردند.
گروه های فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند که ساکنان این منطقه در همبستگی با اهالی نابلس که توسط نظامیان صهیونیست محاصره شده است، راهپیمایی می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ