برگزاری دوره دانش افزایی ویژه مدرسین فدراسیون فوتبال توسط سرمربیان پرتغالی استقلال و سپاهان ادامه خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درخصوص چند تیم صادر کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید موضوع مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به شکلی مدیریت شد که کل فوتبال ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.
فدراسیون فوتبال: حواله واردات ماشین به ما مربوط نیست!
مصطفی زارعی اعلام کرد که یک سوءبرداشت باعث شده تا برای بازگشت استقلال به آسیا شانس به وجود بیاید.
به نظر می رسد، روند معرفی بازیکن در تیم های ملی پایه تغییر کرده و این بار فدراسیون فوتبال به مربیان تیم های ملی پایه لیست می دهد.
مراسم قهرمانی لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و در پوشش این قهرمانی نکته‌ای از نظرها دور ماند. فدراسیون فوتبال نماینده‌ای در اهدای جام نداشت.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ساعاتی قبل در جلسه‌ای با احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، شرکت کرد.
فدراسیون فوتبال بیانیه علیه داور، تیم رقیب و خودش را ممنوع کرد!
فدراسیون فوتبال درباره روند اشتغال دبیرکل این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
یک رسانه روسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال آسیای مرکزی ( کافا) با حضور تیم ملی روسیه را به نقل از فدراسیون ایران اعلام کرد.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
با توجه به بهبود روابط سیاسی ایران با عربستان فدراسیون فوتبال عربستان پیامی را برای فدراسیون فوتبال ایران صادر کرد.
روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان یک مهلت جدید برای تامین و پرداخت بدهی‌های معوقه آبی‌ها شده بود.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مرحله نهایی نزدیک شده که همه گزینه‌های مد نظر فدراسیون از این صندلی دور شدند و حالا فدراسیون چاره‌ای ندارد که همان یک نفر را معرفی کند!
فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده است حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه مشخص نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
کمیته استیناف در پی تجدید نظر خواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رأی صادر کرده اما جالب اینکه این رأی در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی نمی‌شود!
فدراسیون فوتبال عراق در تلاش است تا یک دیدار تدارکاتی دیگر علاوه بر ایران فراهم کند.
دلایلی که فدراسیون فوتبال قطر سراغ کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم ملی ایران رفته و ماموریت جدید او با «عنابی» تشریح شد.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی سراغ هکتور کوپر رفته است و احتمال دارد این مربی آرژانتینی که سابقه کار در مصر را هم دارد جانشین کارلوس کی روش شود.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی سراغ هکتور کوپر رفته است و احتمال دارد این مربی آرژانتینی که سابقه کار در مصر را هم دارد جانشین کارلوس کی روش شود.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور امیر قطر، رئیس فدارسیون جهانی فوتبال، فیفا و همچنین سران چندین کشور عرب منطقه در ورزشگاه البیت در شهر الخور قطر برگزار شد.
مهدی تاج برای بازگشت به فدراسیون فوتبال به سراغ ملی‌پوشان رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ