سردار نیلفروشان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مدیرکل و رئیس اداره محیط زیست استان تهران اظهار کرد: ترکیبات فرار کربنی در سطح شهر ناشی از فعالیت پمپ بنزین‌ها و سوخت ناقص خودروها بخصوص اتوبوس‌ها باعث احتراق ناقص و آلودگی هوا با انواع عوارض ریوی و تنفسی و پوستی می‌شود.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: مجرمان سایبری با خیال اینکه در ایام تعطیل، دسترسی هموطنان به خدمات انتظامی، بانکی و قضایی با محدودیت مواجه است، عموما در ایام پایان هفته و به خصوص روز‌های منتهی به تعطیلات نسبت به افزایش ترفند‌های مجرمانه خود اقدام می‌کنند.
معاون شورای امنیت روسیه با هشدار به متحدان غربی اوکراین با خطرناک خواندان ماجراجویی هسته‌ای اعلام کرد که در صورت تایید احتمال حمله به نیروگاه هسته‌ای روسیه، پاسخ متقابل سختی خواهیم داد.
معاون مرکز فرماندهی کل متفقینِ اروپا وابسته به ناتو نسبت به از دست رفتن نفوذ و جایگاه انگلیس در این ائتلاف نظامی هشدار داد.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، در ۵ استان کشور به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۶ استان کشور هشدار داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد:‌ لازم است که مردم نیز یکسری نکات را مدنظر قرار دهند که از جمله آن می‌توان به پرهیز از کوهنوری و صعود به ارتفاعات، اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها و ... در حین بارش شدید اشاره کرد.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری افراد سودجو با ترفند «دریافت فطریه» خبر داد و گفت: مردم به هیچ وجه نباید به شماره حساب‌های مجازی بدون اطمینان، وجهی واریز کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری تعدادی افراد سود جو با ترفند دریافت فطریه خبر داد.
معاون سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بارش‌های امروز و فردا در مناطق تحت تأثیر هشدار قرمز هواشناسی از جنس رگباری همراه با ذوب شدن برف هستند.
معاون فرمانده گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی درباره تحولات روزهای آتی هشدار داد.
معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به ناپایداری هوا و هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران در ۱۲ استان کشور خبر داد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن هشدار درباره طرحهای فتنه افکنانه و هرج و مرج طلبانه در این کشور، اقدامات آنها را در راستای خدمت به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به خریداران این قطعات گفت:‌ باید خرید و تهیه روغن موتور، ضدیخ، لنت ترمز، لوازم یدکی و مصرفی خودرو از نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های معتبر و با اخذ فاکتور رسمی انجام شود.
معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‎‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران در ۱۵ استان کشور خبر داد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران با استفاده از شیوه و شگرد برنامه‌های رسید ساز جعلی تلفن همراه باشند.
معاون نخست‌وزیر روسیه هشدار داد که در سایه اقدام گروه ۷ در تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه ممکن است این کشور تولید نفت خود را کاهش دهد.
در این شرایط که عده‌ای از سیاست‌گذاران فضای مجازی تصمیم گرفته‌اند چیز‌های زیادی را نبینند، این هم یکی از چیز‌هایی است که از آن غافل شده‌اند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو کسی را با سلاح هسته ای تهدید نمی کند اما نسبت به دخالت غرب در عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین هشدار می دهد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.
رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آینده خبر داد.
حسینی می‌گوید: به نفع نمایندگان است که درباره وزیر کار در حد مشورت پیشنهاد بدهند، نه بیش از آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ