وزیر نفت اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، ۱۹۰ میلیون بشکه نفت بیشتر از سال ۱۳۹۹ و ۸۳ میلیون بشکه بیشتر از سال ۱۴۰۰ نفت صادر شد و پیش‌بینی امسال رکودی تازه در صادرات نفت ثبت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
دزفول- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از شکسته شدن رکورد خرید گندم در استان خوزستان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۲ میلیون تن گندم در خوزستان تولید شد.
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
مهاجم فصل گذشته سپاهان امسال به تیمی پیوسته که آقای گل رقابت های لیگ یک فصل گذشته که رکورد گلزنی در مسابقات را شکست هم آنجاست.
لوکا مودریچ می‌تواند در سال ۲۰۲۳ از مرز ۱۷۰ بازی ملی عبور کند‌.
برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری ویژه برنامه های گسترده میزبان مسافران بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را زد.
سخنگوی صمت ضمن اشاره به رشد ۷.۷ درصدی تولید شرکت های بورسی، گفت: رشد تولید صنعت خودروسازی و قطعات در دی‌ماه امسال نسبت به دی‌ماه سال قبل به میزان ۲۸.۸ درصد بوده است.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان اظهار کرد: رکورد تازه ای که تا پایان امسال در این شرکت محقق خواهد شد، معرفی و تولید سه محصول جدید در یک سال است که در سابقه ۲۱ ساله این شرکت بی نظیر است.
تحلیلگران پیش بینی کردند چین در سال ۲۰۲۳ با افزایش سفرها پس از تسهیل کنترل های کووید که تقاضا برای سوخت را بالاتر می برد، رکورد بالایی نفت وارد خواهد کرد.
قم- معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در دی ماه امسال فروش نفت با یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رکورد زد عنوان داشت: دولت سیزدهم امیدی به خارج نبسته است و از توان داخل کشور بهره می گیرد.
مدیرعامل راه آهن گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.
بارندگی‌های بوشهر (با ۸/۲۳۴میلیمتر بارش از اول مهر‌ماه) پیام جالبی برای ما دارد آن‌هم اینکه امسال بوشهری‌ها ۹/۶۳درصد بیشتر از دوره طولانی‌مدت خود شاهد بارندگی بوده‌اند.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال در هفته منابع طبیعی باید ۴۰ میلیون نهال با مشارکت مردم بکاریم که نوعی رکورد است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشم‌گیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی را بیش از پیش ممکن سازد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه این شرکت در آذرماه امسال خبر داد.
در آخرین ساعات ۳۰ آذرماه امسال و مصادف با بلندترین شب سال، رکورد جدید تولید خودرو توسط آبی پوشان جاده مخصوص در شرایط تحریم و تهدیدهای بین‌المللی رقم خورد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست امسال، با رشد ۱۰۱ درصدی، موفق شد از رکورد تحویل حضوری محصولات سواری نسبت به مدت مشابه سال گذشته عبور کند.
مدیرعامل برق حرارتی گفت: امسال ۳۴۸ میلیارد کیلووات ساعت معادل ۹۵ درصد برق کشور در واحدهای نیروگاهی حرارتی تولید شد که یک رکورد بود.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برآوردها حاکی است با توجه به روند فزاینده ترانزیت در سال جاری برای اولین بار به رکورد عبور ۲۰ میلیون تن کالا از کشور دست یابیم.
امسال مصرف برق به بیش از ۶۸ هزار مگاوات رسید و این یک رکورد شکنی محسوب می شود؛ رکورد شکنی که میتواند در صورت ادامه دار بودن وضعیت اقتصاد کشور را تحت الشعاع قرار دهد.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ