شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشم‌گیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی را بیش از پیش ممکن سازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایسکو که زمانی در رئال مادرید درخشان کار می کرد ولی چند سالی است شدیدا افت کرده، بازگشتی پرفروغ به میادین داشت و بهترین بازیکن دیدار ویارئال-بتیس شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.
ایسکو، ستاره نزول کرده سابق رئال، سفره دلش را برای مارکا باز کرد. بازیکنی که پنج سال بسیار درخشان داشت و حالا در 31 سالگی هیچ باشگاه بزرگی او را نمی‌خواهد.
ایسکو در بخش دوم گفت و گوی خود با مارکا تاکید کرد که می خواهد دوباره در فوتبال بدرخشد و هنوز کم نیاورده است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) با همکاری نهادهای نظارتی، موفق به شناسایی چند فروشگاه و کارگاه تولید قطعات تقلبی در استان‌های ایلام و کرمانشاه شد.
ایسکو قصد دارد همچنان به فوتبال خود در شهر مادرید ادامه بدهد.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
شصت و دومین مرحله از طرح مشترک «کاشف و رعد» فرماندهی انتظامی پایتخت با حضور شرکت ایساکو برگزار شد.
مشتری آلمانی هافبک سابق رئال مادرید با وجود گرفتن تست پزشکی از او و رضایتبخش بودن نتیجه این تست حاضر به عقد قرارداد نشد.
تنها 135 روز پس از رسمی شدن انتقال ایسکو به سویا، او قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.
ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید و فعلی سویا، در تیم جدیدش آرزوهای بزرگی در سر دارد.
آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایران‌خودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.
شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو (ایکاپ) با همکاری ایساکو، به دارندگان محصولات ۲۰۰۸، ۳۰۱ و ۵۰۸ از ۱۵ شهریور تا ۱۴ مهرماه سرویس دوره‌ای با اجرت رایگان ارایه می‌دهد.
طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو با سیزده سال صدرنشینی در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، امسال نیز با کسب امتیاز ۸۵.۹۲ برای نخستین بار، «رتبه یک» این حوزه را بلامنازعانه به خود اختصاص داد.
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) از ایجاد امکان سفارش‌گذاری محصولات این شرکت از طریق نمایندگی‌های ایساکو خبر داد و گفت: علاوه بر نمایندگی‌های آپکو، امکان سفارش‌گذاری از طریق نمایندگی‌های ایساکو براساس کد فنی محصولات نیز فراهم شده است.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر مشهد، از قرارداد شرکت محورخودرو، برای صادرات محصول به روسیه خبر داد و گفت: اقبال و توجه شرکت‌های خارجی از محصولات ما نویدبخش شرایط مناسب صادراتی و ایجاد تراز ارزی در ایران‌خودرو دیزل است.
در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اولین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو در خیابان سعدی تهران افتتاح شد.
معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت به منظور بررسی شناسه کالا و کد رهگیری قطعات و لوازم یدکی در حوزه خدمات پس از فروش، از انبارهای شرکت ایساکو بازدید کرد.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با همکاری شرکت ایساکو امکان ارائه خدمات ویژه، برای تاکسیران‌های فعال در پایتخت تحت عنوان طرح تسهیلات حامی را فراهم آورده است.
ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید و جدید سویا، مدعی شد در تیم سابقش فرصت بازی نداشته و اینجا می خواهد خود را ثابت کند.
با صدور حکم رسمی مدیریت عاملی علی رستمی در شرکت ملی صنایع مس ، حاشیه ها در سومین شرکت بزرگ بازار سهام با حدود 300 همت مارکت به پایان رسید
از میان بازار اول سهام، بازار دوم سهام، بازار بدهی، بازار مشتقه و صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله فقط بازار‌های اول و دوم سهام نسبت به هفته گذشته صعودی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ