دزفول- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از شکسته شدن رکورد خرید گندم در استان خوزستان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۲ میلیون تن گندم در خوزستان تولید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام شکسته شدن رکورد سال گذشته خرید گندم از کشاورزان در پایان چهارمین ماه سال، از خرید تضمینی بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تن خبر داد.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند نیوکسل برای خرید خویچا کواراتخسلیا از ناپولی پیشنهادی ارائه کرده که رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه را می‌شکند.
روبرتو دی‌زربی برای خط دروازه برایتون رکورد گران‌ترین خرید یک گلر از لیگ بلژیک را شکست.
یاسوج- خوشه‌های طلایی گندم در کهگیلویه و بویراحمد با رشد محسوس تولید نشان از عزم این دیار برای غنا بخشیدن به خاک با دستان پر برکت کشاورزانش دارد.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خرید گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته گفت: بیش از ۱.۷ میلیون تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خرید تضمینی گندم استان از مرز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن گذشت و رکورد خرید گندم سال های قبل استان شکسته شد.
بولی برای متقاعدکردن برایتون در فسخ قرارداد پاتر مبلغ شگفت‌انگیز ۲۱.۵ میلیون پوند معادل ۲۶ میلیون دلار به مالکین این باشگاه پرداخت کرده تا به این ترتیب رکورد گران‌ترین غرامت برای جذب یک سرمربی در تاریخ فوتبال به این مربی انگلیسی اختصاص پیدا کند.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
یک گروه سرمایه گذاری از کشور قطر ظرف چند روز آینده پیشنهاد رسمی خود برای خرید باشگاه منچستریونایتد را ارائه خواهد کرد.
چلسی تیمی بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیشترین هزینه ها را انجام داد و خرید هایی نجومی داشت به طوری که آن ها با خریدن انزو فرناندز از بنفیکا با رقم 121 میلیون یورو، رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکستند.
34 شمع برای بازیکنی که آرام آرام پیش رفت و تبدیل به یکی از بزرگان تاریخ باشگاه پرسپولیس شد...
استرالیایی‌ها در خرید رکورد زدند
با رسمی شدن انتقال اندریک به رئال مادرید ، این نوجوان ۱۶ ساله برزیلی با ۷۲ میلیون یورو تبدیل به گرانترین بازیکن زیر ۱۸ سال تاریخ شد . رودریگو و وینیسیوس ۲ بازیکن دیگر رئال مادرید در رده دوم و سوم هستند
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در منطقه هفده شهریور قیمت هر متراژ خانه به حدود 57 میلیون تومان رسیده است.
امروز مطالبی همچون وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟، بورس فردا تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟، جزییات سومین عرضه لاماری در بورس کالا، نماد‌هایی که از صف فروش به صف خرید نشستند!، تحلیل تکنیکال تکشا و دحاوی ۲۰ آذر ۱۴۰۱، تحلیل گشان امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | همچنان صعودی می‌ماند؟، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار برسد، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آمارها نشان می‌دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد در حالی که قیمت‌ها در بازار مسکن با کمی تغییر روزانه است.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
شاخص کل در معاملات امروز با رشد ۴۵ هزار واحدی مواجه شد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از رکورد ۳۳ساله پرداخت پول گندم به کشاورزان خبر داد و گفت: رشد ۶۰ درصدی خرید گندم محصول اعتماد نیم میلیون کشاورز به دولت است.
سید سعید راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: مبلغ اختصاص یافته توسط دولت برای خرید تضمینی گندم، به اندازه جمع ۵ سال گذشته بوده است.
پنجمین خرید خارجی مجیدی در لیگ امارات رکورد زد.
بلیت‌های اختصاص یافته برای حضور زنان هوادار پرسپولیس در دیدار با صنعت‌نفت آبادان به سرعت به فروش رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ