بارندگی‌های بوشهر (با ۸/۲۳۴میلیمتر بارش از اول مهر‌ماه) پیام جالبی برای ما دارد آن‌هم اینکه امسال بوشهری‌ها ۹/۶۳درصد بیشتر از دوره طولانی‌مدت خود شاهد بارندگی بوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ سامسونگ رهبری بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به دست گرفت. حالا برای اولین بار، اپل می‌تواند برای یک سال کامل برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهانی شود.
چنانچه استقلال امروز موفق شود دو بار دروازه ملوان را باز کند، به رکوردی خاص دست خواهد یافت.
علیرضا حقیقی معتقد است کلین شیت حاصل عملکرد همه اعضای تیم است و دستاوردی برای دروازه‌بان محسوب نمی‌شود.
کریم بنزما با گلزنی در دیدار امشب رئال مادرید مقابل رایو وایه‌کانو در این فصل 30 گله شد. بنزما در پنج فصل گذشته برای چهارمین بار است که به رکورد 30 گل در یک فصل دست پیدا می‌کند.
در حالی که وزنه بردار بحرینی دو بار رکورد یکضرب آسیا را شکست، آیت شریفی موفق به کسب مدال نقره دسته فوق سنگین شد.
کارلو آنچلوتی می تواند به یک رکورد 41 ساله برسد و سومین مربی تاریخ رئال شود که دو بار تیم را فاتح جام حذفی فوتبال اسپانیا کرده است.
بازپخش صحنه‌های هولناک در آمریکا که از آغاز سال جاری تقریبا دست کم هفته‌ای یک بار تکرار می‌شود، این کشور را در آستانه ثبت رکوردی جدید در موضوع کشتار جمعی قرار داده است.
برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری ویژه برنامه های گسترده میزبان مسافران بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را زد.
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن به یک رکورد جدید در بازی با نانت دست یافت.
با نزدیک شدن به ایام نوروز و خانه تکانی ها، مصرف آب در تهران صعودی شده است و هر روز به رکورد های جدید می رسد با این حال آبفای تهران نسبت به بد مصرفان هشدار جدی داده است.
باشگاه سالرنیتانا برای دومین مرتبه در یک ماه سرمربی خود را اخراج کرد.
گزارش‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که شدت بارش برف امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران، لرستان و چهارمحال و بختیاری «سنگین یا نیمه سنگین» بوده است.
برگزارکنندگان مسابقات تنیس آزاد استرالیا با وجود غیبت برخی از بازیکنان مشهور و اختلال در برنامه به دلیل بارش باران، رکورد حضور ۹۰۰ هزار تماشاگر را در مسابقات گرند اسلم طی سه هفته ثبت کردند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: درحالی بارش برف و باران برخی مناطق کشور را فرا گرفته که بارش برف در جنوب شرق چهره برخی مناطق سیستان و بلوچستان را پس از حدود ۲ دهه سپید پوش کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو توانست دوم بهمن ماه و هم زمان با حلول ماه مبارک رجب، در اقدامی بی سابقه از رکورد تولید روزانه موتور سواری و تجاری با تولید ۳۶۵۸ دستگاه عبور کند.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
سایپاپرس در آذرماه سال جاری توانست با تولید یک میلیون 871 هزار قطعه و مجموعه، برای دومین بار در سال جاری رکورد 5 سال خود را بشکند.
سال ۱۳۴۷ را باید پُربارش‌ترین سال آبی در تهران دانست. آن سال زمستانی عجیب با انواع و اقسام رکورد‌ها داشت؛ رکورد سردترین روز یا بهتر بگوییم سردترین شب تهران با دمای منفی ۱۵ درجه در ۱۸ دی ماه، رکورد بیشترین بارش در یک بازه زمانی زمستانی، رکورد بیشترین بارش در فصل زمستان، رکورد ۶۴ روز بارش باران و برف در زمستان و... که بی‌نظیر و تکرارنشدنی بوده است. مردم تهران در آن سال ۵۳ روز دمای صفر و منفی را تجربه کردند.
ارتش اوکراین برای نخستین بار از ماه سپتامبر تاکنون، تنها در یک روز نیروگاه اتمی زاپروژیا را ۱۲ بار هدف حمله و بمباران قرار داد.
تا به الان تنها دو تغییر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری صورت گرفته که هر دو سهم نفت آبادان است.
شاخص کل در معاملات امروز با رشد ۴۵ هزار واحدی مواجه شد.
کارلوس کی‌روش با کوله‌باری از تجربه برای سومین دوره متوالی تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی هدایت خواهد کرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برآوردها حاکی است با توجه به روند فزاینده ترانزیت در سال جاری برای اولین بار به رکورد عبور ۲۰ میلیون تن کالا از کشور دست یابیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ