یاسر الشهرانی، بازیکن تیم ملی عربستان، برای اولین بار درباره لحظه مصدومیت خود در دیدار مقابل آرژانتین صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا این اتفاق ناخوشایند گریبان شما را هم گرفته که بعد از خوردن غذا، سر میز شام یا ناهار یک مهمانی رودربایستی‌دار که همه مهمان‌ها غریبه‌اند، باد گلو بزنید! در این لحظه فاجعه‌بار، دلتان خواسته زمین دهان باز کند و توی زمین بروید! این، یک بخش ماجراست.
آیت الله خامنه‌ای فرمودند: در چالش بیست ساله هسته‌ای فهمیدیم چه کسانی قابل اعتمادند و چه کسانی قابل اعتماد نیستند.
تیبو کورتوا با دو واکنش زیبا دروازه رئال را روی دو ضربه سر خطرناک ارلینگ هالند نجات داد.
فرمانده فراجا گفت:‌ عصبانیت دشمنان و اقدامات سراسیمه آن‌ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که راه خود را درست پیموده‌ایم.
سرمربی تیم فوتسال پالما نگرانی خود را از وضعیت حسین طیبی بازیکن ایرانی خود در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا ابراز کرد.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
در اتفاقی عجیب، کمک داور بازی لیورپول و آرسنال، ضربه ای را به صورت مدافع لیورپول وارد کرد.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، به دلیل مصدومیت در ال‌کلاسیکو دیدار اول تیم ملی کشورش در رقابت‌های انتخابی یورو2024 مقابل فرانسه را از دست داد.
تحلیلگران مسائل منطقه معتقدند توافق اخیر ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک ضربه ای مهلک به تلاش ها و اهداف نتانیاهو وارد کرده است.
شهلا به من گفت از شوهرش متنفر است و حتی یک بار هم با باز کردن شیر گاز می‌خواسته او را خفه کند که شوهرش متوجه بوی گاز شده بود. این اواخر شهلا همیشه می‌گفت دیگر نمی‌توانم همسرم را تحمل کنم و از من خواست تا همسرش را از سر راه بردارم تا با من ازدواج کند. طبق نقشه‌ای که باهم کشیده بودیم شهلا با دو فرزندش از خانه خارج شد و من وارد خانه شدم و شهرام را در خواب با دو ضربه چاقو کشتم و به سرعت از آنجا خارج شدم. باور کنید فریب حرف‌های شهلا را خوردم و حالا هم پشیمانم.
سعید الهویی می‌گوید تساوی برابر تراکتور در تبریز، نتیجه خوبی است اما گل‌گهر می‌توانست با سه امتیاز از زمین خارج شود.
کارلو آنچلوتی پس از شکست از بارسا در سوپرجام اسپانیا گفت که تیمش در فرم خوبی نبود ولی به روزهای اوج باز خواهند گشت.
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به تازگی با سختی فراوان توانست کابینه جدیدش را تشکیل دهد، این روزها گوشه بیمارستان افتاده، البته راهبرد منطقه ای وی نیز وضعیتی بهتر از خودش ندارد!
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپینتو با رفتارهای غیر حرفه‌ای اش تیم را به حاشیه برده است گفت: سرمربی آبی پوشان باید توسط باشگاه مدیریت شود.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ساپینتو به تیم احساسات قوی دارد و شاید آنگونه که می‌خواست‌، بچه‌ها در دربی جنگنده نبودند.
فرمانده نیروی قدس سپاه، تاکید کرد: هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ما کرده باشد یک روز ضربه اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.
ریتسو دوآن مهاجم گلزن ژاپن از فضایی که آلمان و اروپا برای فوتبال در اختیارش قرار داده‌اند، قدردانی می‌کند.
رهبر انقلاب فرمودند: سیزده آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
یاسین سلمانی بار دیگر در روزهایی که به اوج آمادگی رسیده و شانس حضور در جام جهانی را داشت با مصدومیتی که در دیدار برابر تراکتور با آن مواجه شد وضعیت مبهمی پیدا کرده است.
این جنایت وحشتناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته زمانی در بولوار مجیدیه مشهد رقم خورد که زن ۳۶ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، به این نتیجه رسید که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان پذیر نیست، به همین دلیل مسیر قانونی را برای طلاق در پیش گرفت تا از «محمد» جدا شود.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ضربه ایستگاهی را نقطه قوت تیم پیکان عنوان کرد و گفت: روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.
بازیکن مس رفسنجان می گوید اگر اشتباهات داوری نبود این تیم در حال حاضر ۶ امتیازی بود و شرایط خوبی را سپری می کرد.
برای از بین بردن یک تیم، راحت ترین کار مطرح کردن این حرف هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ