دانشمندان با انتشار گزارشی در نشریه Science Advances اعلام کردند که سگ‌های چرنوبیل از نظر ژنتیکی متمایز هستند و با سگ‌های نژاد اصیل و هم چنین گروه‌های دیگر سگ‌های ولگرد تفاوت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک کشف خیره کننده، اخترشناسان ناسا اخیراً ساختار عجیبی را که در قلب یک کهکشان قرار دارد، کشف کرده‌اند. این یافته قابل توجه تخیل دانشمندان و عموم مردم را به خود جلب کرده است و سوالاتی را در مورد منشاء، اهمیت و پیامدهای بالقوه آن برانگیخته است.
امانی طهرانی اظهار داشت: بررسی و تأیید شایستگی‌های عمومی و تخصصی داوطلبان به عهده وزارت آموزش و پرورش است همچنین جلب مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط ضروری است.
مهران غفوریان در برنامه مهلا حضور یافت و از رابطه خوبش با باجناقش سید علی مومنی حرف زد.
رییس فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتری حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و نکاتی را برای بهبود داوری‌ها ارائه کرد.
مهدی قایدی با تیپ متفاوت و جالبی در تمرینات استقلال حضور یافت
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
مصر در سال‌های اخیر از چندین یافته باستان‌شناسی رونمایی کرده است. منتقدان معتقدند که در جریان این مجموعه اکتشافات، جلب توجه رسانه‌ها به تحقیقات مفصل علمی ترجیح داده می‌شود. با این حال، این اکتشافات نقش بسیار مؤثری در احیای صنعت مهم گردشگری مصر داشته‌اند، که سال‌ها تحت‌تاثیر ناآرامی‌های سیاسی قرار گرفته بود و با شیوع ویروس کرونا نیز آسیب دید.
به‌خاطر بهره‌مندی از موتور رولزرویس، آقای داد قصد داشت از جلوپنجره‌ای بزرگ و مشابه با محصولات این کمپانی در بدنه جدید هیولا استفاده کند؛ اما با شکایت رولزوریس این امر غیرممکن شد. در جریان رسیدگی به پرونده، داد با هیولا در دادگاه حاضر شد و شهرت وی چند برابر افزایش یافت. نکته جالب اینکه در یکی از جلسات، قاضی او را به بی‌تفاوتی متهم کرد و آقای داد هم در پاسخ به این امر جلسه بعد با اسب به دادگاه رفت!
شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی تیمش را تماشا کرد
چادرملو اردکان در نمایشی جالب توجه طی هفته‌های اخیر به شش برد پیاپی دست یافته تا از این حیث آماری ویژه به خود اختصاص دهد.
اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.
رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری گفت: در سال اول دولت سیزدهم نسبت به سال آخر دولت قبل، میزان جلب سرمایه گذاری ۲.۵ برابر افزایش یافت.
حساب کاربری بارسلونا در توئیتر با انتشار طرحی جالب، به تمجید از درخشش عثمان دمبله مقابل سوسیداد پرداخت.
یک دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است. جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.
هاجیمه موریاسو در کنفرانس خبری پیش از بازی با کاستاریکا حضور یافت و صحبت های جالبی را عنوان کرد.
بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال عربستان در دیدار مقابل آرژانتین به وضعیت پایداری دست یافت.
آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال با ثبت عکس جالبی پایان یافت.
مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر به اولین پیروزی خود دست یافت؛ یک برد ارزشمند خانگی با چاشنی اتفاقی ویژه.
«شِیکر» یکی از ابزارهای استفاده ماده مخدر «گُل» است که این روزها به راحتی می توان در هر مغازه‌ای به آن دست یافت. جالب اینجاست خرید و فروش و همچنین به همراه داشتن این وسیله جرم است.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه تخصیص یارانه نقدی به همه مردم با مبالغ یکسان باید گسترش یابد، گفت: همچنین، پرداخت یارانه نقدی باید ادامه دار باشد؛ نه اینکه فقط برای دو ماه این مبالغ پرداخت شود.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی و فعال سیاسی اصلاح طلب، اظهار کرد: اعتماد عمومی حتی از جانب همان کسانی که به این دولت رای داده اند کاهش یافته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ