آنتونی میانچوک (از روی نقطه پنالتی) در دقیقه ۲۸ برای روسیه و مهدی طارمی (از روی نقطه پنالتی) در دقیقه ۴۷ برای ایران گلزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب آلن باگایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ آسخانب سعداله یف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی مردان روسیه را از رده‌بندی جهانی حذف کرد.
ماگومد عیسی حاجی اف دارنده مدال نقره جهان از روسیه به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد.
ماگومد عیسی حاجی اف دارنده مدال نقره جهان از روسیه به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد.
تیم منتخب کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در رقابت های بین المللی کوتوزوف روسیه با کسب 1 مدال طلا و یک مدال برنز به کار خود پایان داد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برگزاری رزمایش‌ها و مراودات بین المللی و همچنین ائتلاف بین ایران، چین و روسیه بیانگر یک نظم جدید جهانی است.
تبم ملی جودوی ایران در دومین مرحله مسابقات روسیه، با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.
رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه، خبر امتناع حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کافا را تایید کرد.
یک رسانه روسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال آسیای مرکزی ( کافا) با حضور تیم ملی روسیه را به نقل از فدراسیون ایران اعلام کرد.
ایران یک . روسیه یک: طارمی تیر آخر ژنرال را به تزار نزد
یک ایجنت فوتبالی و سرشناس روس اعلام کرد بهتر است بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران به میزبانی روسیه برگزار بشود.
سرلشکر صفوی با اشاره به دوران افول آمریکا و صهیونیست‌ها گفت: دوران افول قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها فرا رسیده است. نگاه به همسایگان و نگاه به شرق باعث افزایش وزن ژئوپلیتیکی ایران و گذار وضعیت مردم از شرایط فعلی خواهد شد. ایران باید از این وضعیت تنش آمریکا و اروپا در اوکراین و تنش تایوان به عنوان یک فرصت نگاه کند و بر اساس منافع مشترک با چین و روسیه و تهدیدات مشترک آمریکا علیه سه کشور با یک استراتژی مشخص حرکت کند.
ظهر امروز در اولین دیدار فوتسال در تورنمنت بین المللی نوروز، تیم ملی دختران زیر 23 سال ایران با نتیجه 3 بر 1 مغلوب روسیه شد.
«والری کارپین» سرمربی تیم ملی روسیه همچنان نسبت به انجام مسابقه دوستانه با ایران نگرش منفی دارد و آن را قطعی و نهایی نمی‌داند.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه، با یک مدال برنز مصطفی طغانی و حذف ۸ آزادکار دیگر ایران به پایان رسید.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روزهای ۶ تا ۸ بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد.
در راستای تفکر توسعه‌ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نوسازی ناوگان، قرارداد ساخت یک فروند کشتی به سفارش بندر ایرانی- روسی سالیانکا، با روسیه به امضا رسید.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی درخصوص تاثیر ادعای فروش پهپاد به روسیه توسط ایران بر احیای برجام، می‌گوید که شاید خود روسیه هم بر این موضوع تاثیرگذار بود. روس‌ها هم با رو شدن این مسئله سعی کردند آن را به برجام گره بزنند و بخواهند تا روشن شدن این وضعیت آن را به تعویق بیندازند.
یک کار شناس انرژی با اشاره به اینکه گاز ابزار چانه زنی های سیاسی است گفت: سواپ گازی ایران و روسیه یک قرارداد برد برد است.
قرارداد گازی ایران و روسیه یک قدم تا امضا
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال روسیه، آنها پس از گذشت نزدیک به 300 روز با برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل قرقیزستان و ایران، فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال روسیه، آنها پس از گذشت نزدیک به 300 روز با برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل قرقیزستان و ایران، فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ