تبم ملی جودوی ایران در دومین مرحله مسابقات روسیه، با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور سوم مسابقات جام جهانی شطرنج با یک پیروزی و دو شکست برای ملی پوشان کشورمان همراه بود.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
نمایندگان ایران در دور دوم مسابقات شطرنج قهرمانی بزرگسالان آسیا در بخش استاندارد به دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافتند.
فولاد این هفته در سیرجان تقابل سختی با گل‌گهر خواهد داشت و به دنبال ادامه روند مثبت خود در لیگ برتر و‌ البته انتقام شکست در دور رفت است.
تیم والیبال هورسان رامسر در دومین دیدار روز نخست مرحله پلی‌آف با شکست سه بر دو پاس گرگان یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک شد.
عبدالعزیز حمد مدافع اتحاد کلباء که ظرف کمتر از 10 دقیقه مرتکب 2 خطای پنالتی شد، پیروزی مهمی را از تیمش گرفت.
در یک بازی پرهیجان و پرحادثه، تیم ملی عراق با پیروزی سه بر دو مقابل عمان، به مقام قهرمانی جام خلیج فارس رسید.
روز دوم مسابقات هاکی روی یخ کشورهای اسلامی با کسب دو پیروزی و یک شکست برای تیم‌های ملی بانوان و آقایان ایران همراه بود.
روز دوم مسابقات هاکی روی یخ کشورهای اسلامی با دو پیروزی و یک شکست برای تیمهای ملی بانوان و آقایان ایران همراه بود.
فوتبال ایران که در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو شکست و یک پیروزی از دور مسابقات کنار رفت، در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال چهار پله سقوط کرد.
تیم جوانان ایران بار دیگر موفق به کسب پیروزی مقابل همتای عمانی شد.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک در آخرین دیدار مرحله مقدماتی موفق به شکست ژاپن دو شد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.
تیم والیبال ساحلی استرالیا یک با پیروزی مقابل ایران دو با جبران شکست مرحله گروهی، راهی فینال تور آزاد ساحلی آسیا شد.
چلسی با کسب پیروزی دو بر یک مقابل دینامو به عنوان تیم اول گروه E به دور حذفی صعود کرد. یاران صادق محرمی نیز با قبول شکست و قرار گرفتن در رتبه چهارم از حضور در لیگ اروپا نیز بازماندند.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد ۱۸ امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.
سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد ۱۸ امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.
تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان به‌رغم شکست در ست‌های اول و دوم دیدار با سایپا به بازی برگشت و سه بر دو به پیروزی رسید.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یکبار خاک به حسن یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی تیم سوم المپیک را شکست داد.
دو تیم شکست خورده هفته اول رقابتهای لیگ برتر با اشتهای فراوان به پیروزی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت اما مربی فصل گذشته پرسپولیس در اندیشه متوقف کردن صدرنشین هفته اول لیگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ