رییس فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ایران مقابل روسیه عملکرد خوبی ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن در مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران حاضر شدند
عبدالناصر همتی نوشت: نحوه حکمرانی بر مبنای شاخص‌های کلان اقتصاد ارزیابی می شود، نه پیشرفت‌های موردی و خرد.
پژوهشگران در بخش نتیجه گیری مقاله‌ای که درباره ارزیابی‌شان منتشر کردند نوشته بودند: "به نظر می‌رسد نوجوانان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها همگی معتقدند که سرعت تغییرات شخصی شان به شکلی خزنده کُند شده و بر این باور بودند که به تازگی به افرادی تبدیل شده اند که ثابت باقی خواهند ماند گویی که از نگاه شان تاریخ همواره امروز به پایان می‌رسد".
معاون نظارت بانک مرکزی  گفت: اگر بانکی با توجه به ارزیابی‌های بانک مرکزی در حوزه مبارزه با پولشویی ضعیف عمل کند، مانع رشد ترازنامه آن خواهیم شد.
امارات اعلام کرد که پس از ارزیابی‌های امنیتی به این نتیجه رسیده است که از ائتلاف دریایی خاورمیانه به رهبری آمریکا خارج شود.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره ارزیابی‌اش نسبت به احتمال رای‌آوری آقامیری در مجلس عنوان کرد: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی مشخصی داشت و باید ابتدا آقای آقامیری برنامه‌های خود را به کمیسیون کشاورزی ارائه کند تا به شکل دقیق مورد بررسی اعضا قرار گیرد.
ارزیابی‌ای در اروپا نشان داد که پاسخ دهندگان در دوران پیری و بازنشستگی فارغ از ثبات مالی یا سایر عوامل تاثیرگذار همگی کاهش سریع حافظه پس از دوره بازنشستگی را نشان دادند. با این وجود، راه‌هایی وجود دارند که با افزایش سن زوال شناختی را کاهش می‌دهد.
در ارزیابی‌های روانی متهم، تشخیص بیماری روانی به دلیل تأثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می‌خواهد بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا خیر؟
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ارزیابی‌های امنیتی اشاره به آن دارند که آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها مساله دور از ذهنی نیست.
در آستانه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر براساس ارزیابی‌های بعمل آمده، نیز چند مدیر دیگر هم برکنار شده‌اند.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌هایی جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
ارزیابی‌ها حاکی از افزایش ارزش دارایی‌ها‌ی بانک آینده است.
کربی گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته بر اساس اطلاعاتی است که ایالات متحده از تصاویر این سه شیء به دست آورده است چرا که هنوز لاشه این اشیاء پرنده پیدا نشده است.
طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در مورد پرونده‌های کلاهبرداری واقعیت آن است که افراد پیچیده، تحصیلکرده و جوان همگی در معرض قربانی شدن در جریان کلاهبرداری قرار دارند. کلاهبرداران اغلب افرادی در جمعیت‌های خاص را هدف قرار می‌دهند: افراد ثروتمند و مشهور هدف کلاهبرداری‌های سفارشی آنان قرار می‌گیرند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های اولیه دستکم ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در پنج شهرستان غربی و جنوبی استان بر اثر بارش سنگین برف دچار خسارت شدند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های اولیه دستکم ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در پنج شهرستان غربی و جنوبی استان بر اثر بارش برف سنگین دچار خسارت شدند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی‌ می‌شود که دیگر کسی ریسک تقلب را نمی‌پذیرند البته با امکانات پیشرفته تکنولوژی ممکن است تخلف به صفر نرسد اما به صفر نزدیک می‌شود.
ارزیابی‌ها نشان می‌دهد از مجموع ۳۲عضو ثابت هیات دولت، شامل وزرا و معاونین ابراهیم رئیسی، ۱۵ نفر آن‌ها که معادل ۴۷ درصد است، متعلق به جریان فکری احمدی نژاد بوده و در دولت او هم مسئولیت‌های اجرایی داشته اند.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از انجام ارزیابی سیستم‌ها و فناوری‌های نوین در بخش حمل و نقل و مسکن خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا بار دیگر تأکید کرد که ارزیابی‌های واشنگتن نشان نمی‌دهد که روسیه تصمیمی برای استفاده از سلاح هسته‌ای در اوکراین گرفته باشد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله ۵ ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
عوامل خطرزا برای ابتلا به آلزایمر ارزشمند است. با این وجود، مطرح کردن این نظر که طبق مطالعه صورت گرفته فرو بردن انگشت در بینی که کلامیدیا پنومونیه را وارد بدن می‌سازد ممکن است خطر ابتلا به الزایمر را در انسان افزایش دهد ارزیابی‌ای مبالغه آمیز است.
ارزیابی‌های اولیه حاکی از آن است که نرخ تورم در آلمان برای دومین ماه پیاپی در ماه اکتبر دو رقمی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ