به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌هایی جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق آمار منتشره در بولتن آماری سالانه ۲۰۲۳ اوپک، ارزش صادرات نفتی ایران در سال ۲۰۲۲، به ۴۲.۶ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با ارزش صادرات نفتی سه سال گذشته، بالاتر بود.
افزایش قیمت خوراک به ۷ هزار تومان به صورت محرمانه به شرکت‌های پتروشیمی ابلاغ شد؛ کارشناسان پتروشیمی می‌گویند با اجرای این مصوبه سهام شرکت‌ها ۱۰۰ میلیارد ریزش کرده و ۵۲ همت خسارت به صنایع وارد می‌شود.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: واریز اعتبار ارزش افزوده برای دهیاری‌های استان، در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام ارزی شناور در خدمت تضعیف پول ملی است و رهاسازی نرخ ارز توجیهی ندارد. زیرا در شرایطی که تراز حساب تجاری در تابستان ۱۴۰۱، ۱۵ میلیارد دلار مثبت بوده شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که دلیل عمده آن قیمت سازی کانال‌های تلگرامی در بازار سیاه بوده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام ارزی شناور در خدمت تضعیف پول ملی است و رهاسازی نرخ ارز توجیهی ندارد. زیرا در شرایطی که تراز حساب تجاری در تابستان ۱۴۰۱، ۱۵ میلیارد دلار مثبت بوده شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که دلیل عمده آن قیمت سازی کانال‌های تلگرامی در بازار سیاه بوده است.
در مورد حفظ ارزش پول ملی، ما با مسائلی ریشه‌ای و کلان رو به رو هستیم. مسائلی مثل تورم و اختلاف تورم داخل و شرکای تجاری در کنار بحث ناترازی ارزی کشور از مهمترین موارد است. ناترازی ارزی کشور تحت تاثیر کسری‌های تجاری غیرنفتی و کسری حساب سرمایه تشدید می‌شود. ناترازی ارزی در نهایت روی افزایش قیمت دلار تاثیر می‌گذارد.
تورم یک پدیده رایج اقتصادی است که می تواند تاثیر بسزایی بر ثبات اقتصاد و ساختارهای اجتماعی یک کشور داشته باشد. این موضوع قطعا در مورد امپراتوری روم نیز صدق می کرد. آن امپراتوری در قرون منتهی به فروپاشی نهایی دوره ای از تورم افسارگسیخته را تجربه کرد.
نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در گزارشگری مالی منتهی به اسفندماه 1401 برای هر يورو معادل 265،000 ريال و برای هر دلار آمریکا معادل 250،000 ريال و ساير اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به يورو تعیین شد.
ارزیابی‌ها حاکی از افزایش ارزش دارایی‌ها‌ی بانک آینده است.
برای این که شاخص کل بتواند نواحی بالاتری را ببیند نیاز به ارزش بالاتری از معاملات خرد است.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم را به تصویب رساند.
در ۹ ماهه امسال بیش از ۲ میلیون و ۱۳۹ هزار قرارداد آتی به ارزش ۱۱.۸ همت در بورس کالا دست به دست شد که به لحاظ ارزش افزایش ۲.۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال تجربه کرد.
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
صالح آبادی گفت: ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ارزش دلار آمریکا به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش نرخ بهره به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس کل گمرک ایران در گزارشی، عملکرد شرکت های دانش بنیان در حوزه تجارت خارجی که در فهرست فعالان مجاز اقتصادی گمرک (AEO) قرار دارند را اعلام کرد.
رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌ها و رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت یکپارچه یکی از نیازهای ضروری شوراهاست که در رفع برخی از معضلات شهر اثرگذار است.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را به شدت آزار می‌دهد که دولت برای حل این مشکلات باید تلاش کند.
رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به اینکه صادرات کالاهای باارزش افزایش یافته اما سرعت قابل قبولی ندارد، گفت: بعد از ۴ دهه هنوز به قدرت صادرات پی نبرده ایم.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
مدیرکل طرح و برنامه سازمان زمین‌شناسی کشور از امکان افزایش ارزش سنگ‌های قیمتی در مرحله فرآوری و تراش تا یک‌هزار برابر خبر داد.
گویا محرومیت ژاوی هرناندز از سفر به آمریکا به دلیل چند بار سفرش به ایران در جریان لیگ قهرمانان آسیا باعث ایجاد ترس در این دو ستاره سابق فوتبال جهان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ