رهبری در ابتدای شهریور ۱۳۶۹ مدال فتح را به سینه ایشان نصب کردند و در مراسمی چنین فرمودند: «یکی از چیز‌هایی که ما همیشه به عنوان فضایل برجسته جناب آقای هاشمی در ذهن داشتیم و مشاهده می‌کردیم، حضور فداکارانه و مدبرانه‌ای ایشان در صحنه‌های جنگ تحمیلی بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
فرمانده کل انتظامی کشور، از نصب ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران خبر داد و گفت: ۸ هزار دوربین آنلاین و ۱۲ هزار دوربین آفلاین است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اعلام کرد که ۱۸ درصد از کنتورهای اندازه‌گیری تأسیسات این شرکت با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی، به نوع آلتراسونیک تغییر کرده است.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدودکننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره این استان خبر داد.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور گفت: پنل‌های خورشیدی یکی از بهترین راهکارهای بهره برداری چند منظوره در کنترل عرصه‌های بیابانی و در عین حال ایجاد یک فعالیت اقتصادی است.
تصویری از رویداد ۲۸ ژوئن، مقامات CAC را با بنری نشان می دهد که روی آن نوشته شده "-۱۵"، که نشان دهنده رویدادی است که به نصب موتور با J-۲۰ مرتبط است.
وزیر نیرو با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در حوزه مدیریت منابع آب کشور توزیع عادلانه آب است، افزود: اکنون درشرایطی قرار داریم که برخی چاه‌های کشاورزی بیش از ۱۱برابر سقف مجاز آب برداشت می کنند.
سکوی ۳۲۰۰ تنی فاز ۱۱ پارس جنوبی به عنوان یک پروژه بزرگ دریایی در خلیج فارس بامداد امروز (هفتم تیرماه ۱۴۰۲) با موفقیت نصب شد و نقطه عطف قابل توجهی را برای بخش انرژی ایران رقم زد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در اصفهان نیروگاهی نداریم، که ۱۰۰ دوربین جدید در آن نصب کنیم.
مدیر عامل شرکت حریم‌بان و شهربان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ اعتبار خوبی برای این مسئله پیش‌بینی شده است و بر همین اساس امسال شاهد نصب دوربین روی البسه نیروهای شهربان، حریم‌بان و معبربان خواهیم بود.
طالبان به هیچ بخشی از تعهدات خود عمل نکرده است. طالبان مدعی است که در دو سال گذشته بارندگی کم بوده و امکان پایبندی به این تعهد را از دست داده است. اما نقشه‌های ماهواره‌های هوایی ایران نشان می‌دهند که طالبان دروغ می‌گویند. یعنی آب کافی وجود دارد. حتی آب بند‌های جدیدی نیز نصب شده و آب از مسیر رسیدن به ایران منحرف می‌شود. این آب حق ایران است
تصاویری از نمایشگاه کتاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد بنر‌هایی از جملاتی منتسب به ویکتور هوگو و لئو تولستوی نویسندگان معروف فرانسوی و روس درباره «حجاب و وقار زن» در فضای این نمایشگاه نصب شده است. در این بنر‌ها از قول لئو تولستوی اینطور آورده شده است که: «مسبب ازدیاد طلاق در اروپا، تمدن فاسد، اختلالات جنسی و نبودن حجاب است.» در بنر دیگری از قول ویکتور هوگو، نویسنده معروف فرانسوی آمده است: «وجاهت توام با وقار و عفت، به زن قدرتی می‌دهد که قوی‌ترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست و مردان را به خضوع و تعظیم در مقابل زن وا می‌دارد.» کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که این جملات پیش از این هم به روش‌های مختلف از قول دیگر چهره‌های فرهنگی گفته شده است.
در مترو بین واگین زنان و مردان پرده کشیده شده است. روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، پرده‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
جزئیات تخلفات صنفی در نیمه نخست امسال نشان می دهد که ۳۷ درصد تخلفات صنفی مربوط به درج نکردن قیمت و نصب نکردن نرخ‌نامه، ۳۴ درصد گران‌فروشی و ۸ درصد کم‌فروشی است.
بررسی آمار ساتبا نشان می‌دهد،درحال حاضر ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر نصب شده بالغ بر ۹۷۰ مگاوات بوده و بابهره‌برداری از نیروگاه‌های احداث شده تا پایان سال این رقم به بیش از ۱۱۲مگاوات می‌رسد.
رامین چند متری آن طرف‌تر از دانشگاه صنعتی شریف و سر خیابانی که تابلو نام «شهید نورزاد» در ابتدای آن نصب شده می‌ایستد و می‌گوید: «اینجا لیان شامپو است، ولی قدیمی‌ها آن را به اسم کامپ یا جاویدآباد می‌شناسند. خیابان شهید نورزاد فقط نشانی پستی اینجا است!»
صاحب یک خودروی تسلا ۴۰۰ دلار خرج کرد تا کلید خودروی خود را زیر پوست دستش قرار دهد.
اپل سعی دارد به تدریج تبلیغات بیشتری در اپ های پیش فرض نصب شده در آیفون و دیگر دستگاه های اپل مانند مپس، بوکز و پادکستز نشان دهد.
قیمت طلا امروز جمعه با تداوم تضعیف دلار افزایش یافت و باعث شد که قیمت طلا در مسیر دومین افزایش هفتگی متوالی قرار گیرد زیرا شرط‌ بندی برای سیاست‌های پولی تهاجمی‌تر فدرال رزرو وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ