معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی گفت: برای ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ نیز برنامه‌ریزی تدارک بیش از ۱۰۰ هزار تن خرما همانند سال‌های گذشته انجام شده و کمبودی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، گفت: تمام شایعات مطرح شده در خصوص بنزین صحت ندارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در زمینه توزیع بنزین در کشور وجود ندارد و وضع عرضه سوخت در جایگاه‌ها مطلوب و مساعد است و مردم به شایعات منتشرشده در این زمینه توجه نکنند.
مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره علت کمبود شکر در بازار گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه شکر و کالاهای دیگری وجود ندارد.
هیچ کشوری از بنفش استفاده نکرده، چون تا دهه ۱۸۰۰ میلادی رنگ بنفش از وزن معادل آن با طلا گران قیمت‌تر بود. خاص بودن و گران بودن رنگ بنفش به خاطر کمبود و گرانی رنگدانه‌ای است که در آن به کار رفته است. بنفش سال‌ها نماد خاندان سلطنتی، قدرت و ثروت بوده، به طوریکه ملکه الیزابت همه مردم عادی را از پوشیدن لباس بنفش منع کرده بود
رییس هیات مدیره انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: شکر به اندازه کافی برای ۶ ماه در انبارهای کشور موجود است و هیچ کمبودی وجود ندارد.
وزیر نفت گفت: در ایام پایانی سال و علیرغم اینکه مصرف بنزین افزایش یافت، هیچ جایگاه سوختی با کمبود بنزین مواجه نشد.
سمنان- ️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه توزیع گوشت و مرغ منجمد در استان آغاز شد، گفت: هیچ کمبودی در اقلام اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.
چینی‌ها ممکن است متوجه شوند که در کنار هم گذاشتن مجموعه‌ای از نیرو‌های متضاد، ممکن است سخت‌تر از آن چیزی باشد که به‌نظر می‌رسد و میانجی‌گری صلح ممکن است دشوارتر از حفظ آن باشد. این هفته، گروه‌های متحد ایران در لبنان در پاسخ به حمله پلیس اسرائیل به مسجد‌الاقصی در بیت‌المقدس، حملات هوایی به اسرائیل را آغاز کردند. اسرائیل با حمله به غزه و لبنان به این موشک‌ها پاسخ داده است. هر‌چند شی‌جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین، هیچ کمبودی برای حل اختلافات در نشست آتی خود نخواهد داشت.
بخش کشاورزی با چالش های بنیادینی رو به روست که زمینه غیربهره ور بودن آن را در کلان موضوع فراهم کرده است؛ از گسترش بیابان ها تا محصولاتی که هیچ آماری از میزان و نحوه تولید آن ها موجود نیست.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران ضمن بیان اینکه محصولات غذایی در بازار فراوان است و هیچ کمبودی نداریم، گفت: نوسانات ارزی اخیر موجب افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت‌ها در بازار شده است.
رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار گفت: تخم مرغ مورد نیاز شب عید و ایام نوروز تامین است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
مهدی رحمتی می گوید تیمش در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه است و نیازمند تقویت برای نیم فصل دوم هستند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با وجود اینکه مشکلاتی که امسال در خصوص موضوع سوخت گاز وجود داشت، اما خوشبختانه هیچ یک از صنایع بزرگ مقیاس و نیروگاه‌های تهران مازوت مصرف نکردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
شورای عالی نظام پزشکی اعلام کرده «این‌که در شرایط غیرجنگی ‌و فارغ از بلایای طبیعی، هیچ دارویی برای کاهش تب و عفونت کودکان در دسترس نباشد، توجیه‌پذیر نیست.»
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه افزایش نرخ ارز عملیات روانی است و هیچ کمبودی در ارز نیمایی وجود ندارد، گفت: تولید‌کنندگان می‌‌توانند ارز مورد نیاز خود را از بازار نیمایی تامین کنند بنابراین افزایش قیمت‌ها اصلا قابل قبول نیست.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در بهترین شرایط ذخایر کشور هستیم و هیچ کمبودی وجود ندارد و ذخایر ۵۰ درصد از همه‌سال‌های گذشته بیشتر است و با امنیت خاطر در تأمین غذا در کشور پیش می رویم.
طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نشده است. پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش سم شناسی گرفته است که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه از دنیا رفته است.
این دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی تصریح کرد: در منابع گیاهی به هیچ وجه ویتامین ب ۱۲ وجود ندارد و فقر آن در سالمندان موجب آنمی کشنده می‌شود و عوارض عصبی غیرقابل برگشتی بروز می‌دهد.
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: البته از چند ماه قبل و با حذف ارز ترجیحی، بنا شد که مبنای ارز واردات مواد اولیه به نیمایی تغییر کند. البته در این زمینه مردم نباید هیچ نگرانی داشته باشند، زیرا در چارچوب طرح دارویار، دولت مابه التفاوت این رقم را پرداخت می‌کند و برای مصرف کننده نهایی مشکلی به وجود نمی‌آید.
وزیر نفت گفت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ انجام شده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت زمستانی وجود نداشته باشد.
عباس صداقت درباره وضعیت ذخایر خون و فرآورده‌های خونی در کشور، گفت: خوشبختانه در حال حاضر شبکه ملی خون‌رسانی در حد استاندارد‌های تعریف شده قرار دارد و آخرین ذخایر خون و فرآورده‌های آن به میزان ۹.۵ روز ذخیره خون است که ذخیره مناسبی است.
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: به طوری که مراکز اصلی درمانی در سراسر کشور سرم دارند و هرجایی هم که اعلام کمبود می‌شود، ما بلافاصله یک محموله برایشان ارسال می‌کنیم. از جنبه تامین سرم هیچ وقفه‌ای نداریم و داریم تامین می‌کنیم، اما مقداری میزان مصرف‌مان بیش از حد انتظار بوده که این هم مقطعی است و ان‌شاءالله مشکلی ایجاد نمی‌کند و رفع می‌شود.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: در تامین دلار هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. تلاش‌ها برای تامین دینار مورد نیاز زوار نیز ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ