معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری از افزایش حقوق والدین شهدا و کمک معیشت جانبازان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسکندری گفت: برای پیک تابستان امسال با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان توان عملی تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از طریق ارتقای توان و رفع محدودیت واحدهای موجود بیش از ۷۰۰ مگاوات افزایش یافته است.
نامزد مستقل سنای آمریکا می‌گوید که حمایت از قطع کمک مالی این کشور به اوکراین، میان قانونگذاران و همچنین مردم آمریکا روبه افزایش است.
روسیه از افزایش تحرکات کی‌یف برای جذب مزدور از آمریکا و کانادا آن هم با کمک سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خبر داد.
کمک هزینه نانوایان به ۴۰ درصد افزایش یافت
مصرف مکمل‌های پروبیوتیک دام و طیور با افزایش بازدهی واحدهای دامپروری به رونق اشتغال و بهبود معیشت دامپروران در مناطق محروم کمک می‌کند.
کرمانشاه - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه کشاورزی و چالش منابع آب، گفت: طرح اصلاح الگوی کشت کشاورزی به افزایش بهره وری کمک می‌کند.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت:تلاش‌های دولت و مجلس برای پرداخت معوقات ایثارگران و افزایش مستمری و کمک معیشت خوب و ثمربخش بوده است.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت:تلاش‌های دولت و مجلس برای پرداخت معوقات ایثارگران و افزایش مستمری و کمک معیشت خوب و ثمربخش بوده است.
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: در ابتدای اجرای طرح هدفمندسازی آرد کمک هزینه نانوایی‌ها ۱۵ درصد فروش روزانه بوده که بعد از اجرای مرحله سوم این کمک هزینه به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم نیست و باید با ارائه کارت الکترونیکی به مردم کمک معیشتی شود.
هیئت دولت با افزایش کمک هزینه پرداختی سازمان بهزیستی به مراکز غیردولتی بابت نگهداری، مراقبت و خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه­‌آموزی معلولان موافقت کرد.
برنامه خودروسازی سایپا در جهت افزایش کیفیت محصول/ افزایش ایمنی و کیفیت خودرو با کمک فناوری های جدید
علی‌اکبر سیارمه، فعال حوزه کار گفت: در ابتدای سال امیدوار بودیم که با افزایش ۵۷ درصدی حداقل مزد، تحولی در وضعیت معیشت کارگران ایجاد می‌شود، ولی تورم به گونه‌ای است که اگر دستمزد‌ها را ۸۰ درصد هم اضافه کنیم، باز هم خود را نشان نمی‌دهد لذا معتقدم در شرایط وجود افزایش هزینه‌ها و تورم، برای کمک به معیشت خانوار‌های کارگری ایرادی ندارد دستمزد را متناسب با شرایط روز دو بار در سال تعیین کنیم.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیریه محکم در جهت یکپارچه سازی مدیریت و هدایت بیماران کم بضاعت سراسر کشور برای بهره مندی از ظرفیت های بهداشتی درمانی تفاهم نامه منعقد کردند.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی از اجرایی شدن مصوبه کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی مبنی بر تعیین کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
هیئت وزیران با افزایش کمک هزینه اعطایی دولت به اهدا کنندگان کلیه موافقت کرد.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از تخصیص وام ۴ درصد به خانواده شهدای شهرداری تهران و افزایش ۳ برابری کمک معیشت آنها خبر داد.
تحقیقات گذشته نشان می‌دهد پتو‌های سنگین ممکن است به افرادی که به دلیل بی خوابی، اختلال بیش فعالی و اوتیسم، دچار اختلال خواب هستند، کمک کند.
مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از افزایش ۳۰۰ درصدی کمک هزینه معیشت خانواده شهدای شهرداری تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
مدیرکل فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری خبر داد.
ادویه‌ها نه تنها منجر به بهبود کیفیت سلامت می‌شوند بلکه از بیماری‌های مزمن نظیر فشار خون بالا، دیابت نوع ۲، حمله قلبی، و ... پیشگیری می‌کنند و مصرف منظم برخی از آن‌ها راهی مفید برای کاهش وزن است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره به کمک های دولت و مجلس برای افزایش حقوق والدین معظم شهدا و کمک معیشت جانبازان، از افزایش حدود ۶۰ درصدی این کمک خبر داد.
نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید، دارو از طریق بیمه‌ها با همین قیمت امروز داده و این یارانه به بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت. این کمک حمایتی معیشتی دو ماه یا سه ماه پرداخت می‌شود تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ