با شرايطی که نفت مسجد سلیمان دارد، کارشان برای بقا بسیار سخت شده .به هر حال برای این تیم و ابراهیم اشکش که دوباره بازگشت، آرزوی موفقیت دارم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی نعمتی در تبریز عملکرد خوبی داشت و حالا خود را به عنوان یک مدافع چپ ثابت در ترکیب یحیی جا انداخته است.
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
دیدارهای هفته چهارم تا ششم فولاد نقش پررنگی در جایگاه فولاد در نیم فصل اول ایفا خواهد کرد.
گرامیداشت هفته قوه قضاییه با حضور سران سه قوه
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام سه دیدار آغاز شد.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با انتقاد به اینکه در برنامه هفتم از نظر نمایندگان بازنشستگان استفاده نشده است، گفت: تغییرات قوانین و مقررات باید بر اساس گفتمان سه جانبه انجام گیرد.
ترکیب لیمو و زنجبیل، تجویز فوق‌العاده‌ای برای کاهش وزن است و ترکیب ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های موجود در هر دوی این مواد خوراکی، تاثیر عالی در سم زدایی و بهبود متابولیسم بدن دارد. کافیست یک برش کوچک از زنجبیل و آب نصف لیموترش را در یک فنجان آب جوش بریزید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بنوشید. برای نتیجه بهتر مصرف سه نوبت در هفته از این نوشیدنی توصیه می‌شود.
شاگردان ریکاردو ساپینتو از امروز تمرینات خود را برای دو بازی پایانی لیگ و احتمالا جام حذفی، آغاز کردند.
سه هفته تا انتخابات پارلمانی و ریاست‌جمهوری در ترکیه باقی مانده است، برخی می‌گویند انتخابات پیش رو مهم‌ترین انتخابات در بیست سال گذشته در ترکیه است، برخی که اضطراب بیشتری دارند آن را مهم‌ترین انتخابات در صد سال اخیر جمهوری ترکیه توصیف می‌کنند
مسابقات سه هفته پایانی لیگ برتر به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد.
علی صفایی بعد از سه ماه غیبت، این هفته به داوری بازخواهد گشت.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه به مصاف ژاپن می رود.
درصورتی که قرار باشد برای این هفته‌های فوتبال ایران یک چهره برتر انتخاب کنیم، کج‌سلیقگی نیست اگر سراغ ژوزه مورایس برویم.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته برابر مون‌ پلیه، بازی رفت برابر بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.
هافبک تیم‌ملی مراکش می‌گوید این تیم شانس خوبی برای شکست فرانسه دارد.
مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی سه شنبه هفته گذشته ۱۷ آبان به بررسی عملکرد دولت در اجرای بودجه اشتغالزایی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و مشخص شد متاسفانه دولت سیزدهم با وجود گذشت ۸ ماه از سال و عجیب‌تر این که علی رغم تحقق ۸۰ درصد درامدها، براساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد که نامه آن موجود است، هنوز حتی یک ریال از اعتبارات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را که برای اشتغالزایی و افزایش تولید است را پرداخت نکرده است.
علی خسروی، در گفت و گو با “ورزش سه” جواب‌های جالبی در واکنش به سوالات مطرح شده، داشت.
امسال در بخش جیسئوک جشنواره که به آثار فیلمسازان آسیایی اختصاص دارد ۸ فیلم انتخاب شده‌‌اند که در کنار «دِرب» فیلم‌های دیگری چون «تغییر» ساخته یالکین تویچیف از ازبکستان، «دسامبر» به کارگردانی آنشال کاهوان از ژاپن، «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن از ایران، «داستان‌گو» به کارگردانی آنانت نارایان ماهدوان از هند، «هفده نفر» ساخته پریتوی کانانور از هند، «شش شخصیت» ساخته ام. ال. باندوانوف دِواکولا از تایلند، «یک بال و یک دعا» به کارگردانی لی کوانگوک از کره جنوبی رقابت می‌کنند. این بخش مختص فیلمسازانی است که در کارنامه کاری‌شان سه فیلم یا بیشتر از آن کارگردانی کرده اند.
ستاره نفت MIS در هفته اول لیگ برتر کسب سه امتیاز در هفته اول را عاملی برای بالا رفتن اعتماد به نفس تیمش دانست.
علی علیپور مهاجم ایرانی ژیل ویسنته توانست در هفته نخست لیگ پرتغال یک گل سه امتیازی به ثمر رساند.
شارلوا در اولین بازی این فصل که قلی‌زاده را در ترکیب اصلی داشت، دومین باخت فصل را متحمل شد.
نخستین دوره مسابقات پارکور بانوان باشگاههای کشور با قهرمانی تیم تهمتن فارس در ساری پایان یافت.
سه هفته دشوار پرسپولیس در نیم فصل اول
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه درباره سرانجام پرونده هسته ای ایران اظهار می دارد: باید قطعنامه شورای حکام را یک گام تلقی کرد و اگر تا سه ماه آینده توافقی حاصل نشود و وضعیت عادی نگردد ممکن است گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد و طبیعتا بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت می تواند عواقب ناخوشآیندی به همراه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ