همزمان با چهلمین روز شهادت آرمان علی وردی، نام میدان شهرک اکباتان تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
به نظر می رسد که مسئولین تیم اتحاد کلباء در درج نام بازیکن ایرانی خود دچار اشتباه شده اند.
حاج قاسم سلیمانی در یکی از دیدار‌ها به حاج اصغر گفته بود تو «حاج اصغر» نیستی، «حاج اکبر»ی.
ستاره النصری‌ها باز هم صاحب یک رکورد جذاب شد.
دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.
نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در حالی پیرامون باشگاه‌های بزرگی، چون منچستریونایتد، آرسنال و میلان مطرح شده است که این بازیکن واکنش باورنکردنی به این موضوع داشته است.
میدان توپخانه در خیابان امام خمینی (ره) فعلی در دوره ناصرالدین شاه ساخته شده است. تصویری نایاب و تاریخی از میدان توپخانه را می‌بینید. نام خیابان امام‌خمینی (ره) کنونی، در دوران تاریخی مختلف دستخوش تغییر شده است. اسم این خیابان ابتدا «سپه» بود و در دوره قاجار به «باغشاه» و «مریضخانه» معروف شد. حالا اینجا را به نام امام خمینی (ره) می‌شناسیم.
«شبح مار» یا ماداگاسکاروفیس لولو گونه‌ای تازه کشف شده از مار‌ها است که در سال ۲۰۱۶ در منطقه حفاظت شده آنکارانا در ماداگاسکار پیدا شد.
باستان‌شناسان در مصر مومیایی‌هایی را کشف کردند که قدمتشان به سلسله پنجم و ششم پادشاهی قدیم برمی‌گردد و در این میان نام «مسی» تمام توجهات را به خود جلب کرده است.
کریستینا بوشه، در سری استوری‌هایی که در اینستاگرامش منتشر کرده، نام زن گردشگر، حاضر در عکس جنجال برانگیز را نیز اعلام و گفته است: «او یوانا، بلاگر اهل صربستان است که اخیرا به ایران سفر کرده بود. بوشه افزوده است: «تقصیر من نیست که مو مشکی و شبیه من هم در این دنیا وجود دارد.»
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا، استوری جدیدی منتشر کرده است.
اگرچه امروز تهرانی‌ها دیگر این بزرگراه را با نام شهید چمران می‌شناسند، اما هنوز نام پل پارک‌وی در تقاطع این بزرگراه با خیابان ولیعصر (عج) نامی رایج میان شهروندان است. برای اطلاع از وجه تسمیه و ریشه نام پارک‌وی باید به نحوه و ماجرای ساخت این بزرگراه اشاره کنیم.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
در میان کسانی که قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان را تبریک گفتند، نام گرت بیل نیز به چشم می خورد که در نوع خود اتفاق جالبی است.
فرار تند و تیز مهدی قایدی از چنگ علیرضا خوش کفا، زمینه ساز گل نخست استقلال شد.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
بنای اصلی بقعه امامزاده سید محمد نوربخش (ع) ساده و آجری است و توسط بانویی به نام «بی‌بی کوکب اعظم کاکویی» به کمک دیگر افراد خیر بازسازی‌شده است و البته بار دیگر در سال ۱۳۸۲ توسط اداره اوقاف و امور خیریه کن تعمیر و مرمت شد.
برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.
حساب کاربری توییتر تیم ملی فوتبال مردان آمریکا در آستانه دیدار حساس با تیم جمهوری اسلامی ایران، نام «الله» را از پرچم ایران حذف کرد!
نام ایران روی پیراهن تیم‌ملی فوتبال انگلیس در دیدار ۲ تیم در جام جهانی فوتبال به شکل شیطنت‌آمیزی درج شده بود. موضوعی که زمینه‌ساز شکایت به کمیته اخلاق فیفا را موجب شده است.
شبکه موسوم به اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز با خلیفه این گروهک منتشر کرد.
وینگر فصل گذشته تیم سپاهان در بازی دیروز گل‌گهر – استقلال به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و می‌توانست در ثانیه‌های پایانی بازی نام خود را به عنوان گل زن سوم استقلال ثبت کند.
یکی از گزینه‌های جدی تراکتور برای خط حمله، مهاجم فرانسوی به نام سلیمان دوکارا است که اصلیتی فرانسوی دارد و با تابعیت موریتانی برای تیم ملی این کشور به میدان رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ