برسی صحنه جرم وقوع جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده شهرک اکباتان انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین لحظات دیدار منچستریونایتد و ولورهمپتون با یک صحنه جنجالی همراه شد که داور آن را پنالتی تشخیص نداد.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
بعد از مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای کمک به دو دختر وارد صحنه شد،اما اراذل و اوباش با چاقو به قفسۀ سینه، قلب و سر این فرد زدند و او بر اثر جراحات جانش را از دست داد.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
متهمی که ادعا می‌شود در صحنه شهادت شهید علی‌وردی حضور داشته و از زندان آزاد شده است هیچ عنوان اتهامی در این پرونده ندارد و اتهامات دیگری دارد.
امروز به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، دختر و همسر یکی از شهدای مدافع حرم در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
رییس دادگستری البرز در رابطه با ادعای اینکه حمید قره حسنلو در شهادت شهید عجمیان هیچ نقشی نداشته است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده، حمید قره حسنلو و همسرش به دنبال فراخوانی که ازسوی رسانه‌های معاند برای شرکت در چهلم فردی به نام حدیث نجفی اعلام شده بود، در محل حادثه حاضر شدند و ضمن حضور در آشوب‌ها از صحنه اغتشاشات فیلم گرفته است و فیلم نیز در گوشی ایشان موجود بوده است.
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
برسی صحنه جرم وقوع جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی ورردی با حضور بازپرس پرونده شهرک اکباتان انجام شد.
شرق نوشت: سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری گفت بر اساس اظهارات خانواده و دوستان، ایشان (دکتر حمید قره‌حسنلو) آن روز هرکجا آسیب دیده‌ای می‌دیده، فارغ از اینکه به چه جریانی تعلق دارد به وظیفه پزشکی خود عمل کرده و به او کمک کرده است. آقای دکتر همان روزیک روحانی مجروح را می‌بیند و ایشان را به بیمارستان می‌رساند. موقع برگشت به خانه وارد همان کوچه‌ای می‌شود که آن اتفاق افتاده است. دکتر در آن صحنه (شهادت بسیجی) هیچ نقشی نداشته است و فقط زمانی که متوجه شده کسی آسیب دیده برای کمک وارد صحنه شده است. اما ایشان را به اتهام اینکه در این ماجرا نقش داشته درب منزلشان دستگیر کرده اند.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه شهادت شهید عجمیان در کرج، عاملین جنایت در صحنه جرم دستگیر نشدند بلکه با گذشت چند روز و در نتیجه اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند؛ علی‌ایحال به محض دستگیری آن‌ها روند رسیدگی قضایی به پرونده آغاز شد و دیروز حکم آن‌ها در دادگاه بدوی صادر شد.
نماینده دادستان: با توجه به شکایت اولیای دم شهید عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره چگونگی شهادت مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه توضیح داد.
دادستان مرکز استان کرمانشاه گفت: حدود ۳۰ نفر در ارتباط با این حادثه بازداشت شده اند که ضارب نیز در میان آن‌ها است.
اطلاعات سپاه استان کرمانشاه اعلام کرد: مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه به شهادت رسید.
اطلاعات سپاه استان کرمانشاه اعلام کرد: سرهنگ پاسدار نادر بیرامی، مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه توسط آشوبگران و اغتشاشگران در حین ماموریت به شهادت رسید.
کرمانشاه- مدافع امنیت «نادر بیرامی» ظهر امروز در جریان تجمع آشوبگران در شهرستان صحنه توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند.
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی شخصی سرهنگ دوم «عباس راه انجام »، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی سرهنگ دوم راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ