رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن روز ملی مالزی را به «عبدالله رعایه‌الدین المصطفی بالله شاه» پادشاه و «داتو سری اسماعیل صبری یعقوب» نخست وزیر این کشور تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.
رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و با حضور در بخش‌ها و معاونتهای مختلف، این روز را به خبرنگاران و کارکنان رسانه ملی تبریک گفت.
رئیس در پیامی روز ملی روسیه را به پوتین تبریک گفت.
رئیس جمهوری ایران با ارسال پیامی روز ملی جمهوری فدراسیون روسیه را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهوری ایران با ارسال پیامی روز ملی جمهوری فدراسیون روسیه را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را به بشار اسد رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: روز ملی شدن صنعت نفت روزی تاریخی است که دست بیگانگان از صنعت نفت قطع شد.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن روز ملی کویت را به امیر و مردم این کشور تبریک گفت.
دیدار با رئیس جمهور چین و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه در حضور روسای جمهور دو کشور و همچنین دیدار نخست‌وزیر و رئیس کنگره ملی خلق چین با دکتر رئیسی از جمله برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور در این سفر سه روزه است.
رییس جمهور گفت: ۲۲ بهمن تحقق خواست و اراده ملت بزرگ ایران است و روز تحقق روشنگری‌های امام راحل است. این روز پایان سلطه سلطه‌گران بر ایران عزیز است. امروز جلوه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و حضور حماسی مردم است.
سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه از مرکز کنترل شرکت ملی گاز و شرکت در کارگروه تامین پایدار سوخت زمستانی بازدید کرد.
پاک فطرت خطاب به دولت گفت: هر روز اجناس گران‌تر می‌شود. اقتصاد بی سر و سامان است و بازار رها شده است. قدرت پول ملی روز به روز کاهش می‌یابد و چنین شرایطی قابل قبول نیست.
رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی قطر را به امیر و مردم این کشور تبریک گفت و از خداوند متعال برای وی سلامتی و موفقیت و برای مردم قطر بهروزی مسألت کرد.
رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی قطر را به امیر و مردم این کشور تبریک گفت و از خداوند متعال برای وی سلامتی و موفقیت و برای مردم قطر بهروزی مسألت کرد.
رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی سلطنت عمان را به سلطان و مردم این کشور تبریک گفت.
اینکه یحیی چرا باید به کمیته انضباطی برود، برگرفته از انتقادی است که او چند روز پیش از دیدار ملی‌پوشان ایران با ابراهیم رئیسی داشته است. او با انتشار تصاویری، از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد که چرا در دیدار با رئیس‌جمهور، فرصت مطرح‌کردن مشکلات موجود را از دست داده‌اند و به بیان آن نپرداخته‌اند. یحیی با اشاره به همین مورد از این گفت که نمره معرفت آن‌ها صفر شده است
در پایان ششمین روز ثبت نام برای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، یک نفر برای ریاست و یک نفر برای نایب رئیسی بانوان نامزد شدند.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و با دارا بودن روابط همسایگی کهن، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.
با حضور آیت‌الله رئیسی در مراسم روز ملی صادرات از شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان صادر کننده نمونه ملی سال 1401 تقدیر شد.
رئیس جمهور در مراسم روز ملی صادرات گفت: دیروز در صنعت نظامی گرفتار سیم خاردار بودیم، اما امروز در نیویورک و سمرقند یکی از خواسته‌هایشان این است که یکی از صنایع‌ نظامی‌مان را به آن‌ها بفروشیم. می‌گویند ما شنیده‌ایم که صنایع نظامی شما پیشرفته‌ است و با بقیه کشورها فرق دارد.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی به «صادیر جاپاروف» رئیس جمهوری قرقیزستان، فرارسیدن روز ملی این کشور را به وی و مردم کشورش تبریک گفت.
محمود خسروی وفا که در انتخابات روز ششم شهریور کمیته ملی المپیک رای اعضای مجمع را برای ریاست گرفت، یازدهمین رئیس این کمیته از ابتدای انقلاب اسلامی به شمار می رود.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن روز ملی سنگاپور را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ