جیرفت- رئیس جمهور در ادامه سفر دو روزه خود به استان کرمان از روستای تنگ شاهد بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
رئیس جمهور با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر، مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.
رئیس جمهور با تبریک انتخاب رجب طیب اردوغان به عنوان ریاست جمهوری کشور دوست و همسایه ترکیه، ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور با حضور در مسجد استقلال جاکارتا با روسای سازمان‌های اسلامی اندونزی دیدار و گفتگو کرد.
اهواز - عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح شد.
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از افتتاح طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۴ روستای خوزستان همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.
در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از تزریق گاز در طرح گازرسانی به ۱۲۰ روستای سیستان و بلوچستان تا ۲۲ بهمن خبر داده شد.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه را به رؤسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
ارومیه - رئیس جمهور در جمع مردم روستای زلزله زده بدلان خوی گفت: از سه ماه قبل در زمین لرزه خوی دولت برای بازسازی این مناطق تلاش های زیادی کرده و این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.
رئیس جمهور آمریکا و همتای فرانسوی وی پس از دیدار با یکدیگر در کاخ سفید بیانیه مشترکی را صادر کردند.
رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
روسای جمهور روسیه و کوبا روز سه شنبه در مسکو گفتگو خواهند کرد.
دفتر ریاست جمهوری لهستان از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور این کشور با همتای آمریکایی خود پس از اصابت موشک به خاک لهستان خبر داد.
روسای جمهور آمریکا و چین در حاشیه اجلاس گروه۲۰ در بالی اندونزی، درباره مساله تایوان و لزوم برقراری صلح و ثبات در این تنگه گفت‎‌وگو کردند.
کاخ سفید از دیدار رئیس جمهور آمریکا با همتای چینی خود در حاشیه اجلاس سران گروه بیست در اندونزی خبر داد.
رئیس جمهور در پیامی ضایعه درگذشت رضا روستا آزاد، از مدیران علمی باسابقه را به خانواده وی و جامعه علمی کشور تسلیت گفت.
رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه رسیدگی به تخلفات روسای جمهور از وظایف دیوان محسوب می‌شود، گفت: هیچ گزارشی تاکنون در این رابطه واصل نشده است. چنانچه اگر موردی باشد رسیدگی می‌کنیم.
روسای جمهور چین و آمریکا قرار است در آینده نزدیک با هم دیدار کنند.
رئیس جمهور با وجود طوفان شن در جمع مردم روستای کروچان از توابع زهکلوت در جنوب استان کرمان حضور یافت.
جیرفت- رئیس جمهور در ادامه سفر دو روزه خود به استان کرمان از روستای تنگ شاهد بازدید کرد.
رئیس جمهور در دومین روز از سفربه استان کرمان در مرقد حاج قاسم سلیمانی حاضر و در ادامه در روستای محروم کوشا،با مردم گفتگو کرد وی همچنین در جمع مردم جیرفت از تشکیل «استان کرمان جنوبی» خبر داد.
رئیس جمهور در بازید سرزده خود از روستای کردآباد بازدید و با مردم این منطقه دیدار کرد.
از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی‌های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه، خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ