بویان کرکیچ که زمانی در بارسلونا به او لقب کودک اعجوبه را داده بودند، از فوتبال بازنشسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش تولید کشاورزی در ایران بیشتر از طریق فشار بر منابع پایه و تخریب منابع بوده و سهم شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی کمتر از یک درصد است.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال‌ها به باشگاه کاتالان برمی‌گردد.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال ۱۰۵ درصد افزایش یافته است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسئول دانستن دولت‌های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت‌الله سیستانی استقبال می‌کنیم، اما مهم است سازمان ملل با گذراندن قطعنامه ای ملاک‌های آزادی بیان را مشخص سازد، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین‌باوران از جمله ۲ میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در جریان گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک تاکید کردند: آزادی بیان نباید سایر آزادی‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.
بویان کرکیچ، ستاره سابق بارسلونا، از روزهایی صحبت کرد که تنها 17 سال داشت و با هجمه های بی رحمانه ای مواجه بود.
معاون ارزیابی خدمات گردشگری گفت: یکی از مؤلفه‌های شکل‌گیری یک تشکل مبنای قانونی آن است، از این رو بنیان حقوقی تشکل‌های حرفه‌ای در ماده ۸۱ لایحه برنامه هفتم تقویت شده است.
ماجرای بحث و جدل سرمربی تیم ملی سوئد با بویان جورجیچ، مفسر فوتبال و بازیکن سابق منچستریونایتد، وارد مراحل جدیدی شد.
بویان جورجیچ می گوید با توجه با تمام اتفاقات رخ داده به عقاید و‌افکار خود پایبند است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت تاکنون اقدامات گسترده و دستاوردهای بزرگی داشته است، گفت: برای بیان دستاوردهای دولت نیاز به اغراق و بزرگنمایی نیست.
تصاویر بوران و برف سنگین در افغانستان
بویان کرکیچ که زمانی به عنوان یک پدیده در بارسلونا مطرح شده بود، حالا بدون تیم مانده است.
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت بیان شفاف دلایل گران شدن یک کالا به مردم، گفت: اینکه به شکل ناگهانی یک کالایی توسط واحدهای صنفی گران می‌شود حتماً برای مردم گره ذهنی ایجاد خواهد کرد.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
در ادامه حمایت کشورهای غربی از اغتشاشات در ایران، احزاب حاکم در آلمان خواستار بسته‌شدن یک مرکز فرهنگی و فکری قدیمی ایران شدند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: گمان آنها تجمع مردم برای نان و گرسنگی است اما وضعیت خودشان را بعد از تحریم روسیه مقایسه کنید که روسیه فقط در بخش انرژی آنها را تحریم کرده است و مردم در خیابان‌های لندن اعلام می‌کنند که فقیر شده‌اند.
در این فیلم بیان صریح مطالبات و دغدغه‌های جمعی از دهه‌هشتادی‌ها با قالیباف را مشاهده می‌نمایید.
قرار است نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کنند.
مدت زمان فرآیند تخصیص ارز برای تمامی گروه های کالایی و خدمات در سایر بخش ها، در حال حاضـر ۳۰ روز است که این مدت با تصمیم اتخاذ شده برای شرکت های دانش بنیان به ۲ روز کاهش یافت.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیان حقایق تاریخ از گذرگاه میراث فرهنگی صورت می‌گیرد ولذا مدیران این عرصه باید وجهه ستم‌شاهی تاریخ شاهنشاهی پهلوی را به‌دقت تبیین کنند.
زوونیمیر بوبان، اسطوره فوتبال کرواسی معتقد است مربیانی چون پپ گواردیولا و یورگن کلوپ بیش از اندازه در مورد برنامه مسابقات فوتبال غر می‌زنند
امانوئل بویان، دبیر نشریه فرانس فوتبال، مدعی شد لیونل مسی از شرایط لازم برای حضور در لیست 30 نفره توپ طلا برخوردار نبوده است.
وزیر امور خارجه آمریکا مسئولیت هرگونه بحران یا تشدید تنش در نتیجه سفر مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را متوجه پکن دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ