علی صفایی در جریان قضاوت بازی دیروز استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و جای خود را به داور چهارم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد حاج علی نماینده بانک مرکزی به اتفاق هیئت همراه، که به شکل سرزده و بدون برای تغییر اعضای شورای مرکزی کانون صرافان آمده بودند، جلسه گفت‌و گو با خبرنگاران را دچار تشنج کردند.
کوچ دسته جمعی ستاره‌های فوتسال به سمت فوتبال، خبر از روزهای نه چندان درخشان برای آینده فوتسال زنان می‌دهد.
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ می‌گوید پرسپولیس هر شش ماه یک بار باید برای بازیکنی مانند میلاد سرلک مجوز معافیت موقت از خدمت سربازی بگیرد.
اسطوره فوتبال ایران در شرایطی بار دیگر موفق شد یک صعود به دسته بالاتر را در کارنامه خود ثبت کند که اکنون درگیر اتفاقاتی عجیب شده است.
این گزارش بررسی یک اتفاق شاید نادر در سازمان هواشناسی است. براساس نامه‌ای که به امضای رئیس سازمان هواشناسی ایران رسیده؛ عددهای درجه حرارت «تر» شهرستان جهرم مغایر با اعداد واقعی ثبت و به وزارت نیرو ارسال شده است.
مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.
رئیسی،‌ محسن رضایی را به سمت فعلی اش دوباره منصوب کرد.
یک اتفاق عجیب در بازی هوادار و گل‌گهر، این مسابقه را به جنجال کشید.
گیتلسون گله دار در هزرعه پوشیده از برف خود در حاشیه شمالی کلرادو گفت: آنها لگد می‌رنند و خوب گاز می‌گیرند.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی روز گذشته عازم تایلند شد که یکی از ملی پوشان ایران به دلیل مشکل خروج از کشور از سفر با این تیم بازماند!
تیم های ذوب آهن و مس کرمان اولین بازی هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.
نیمه اول دیدار میلان و ساسولو در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه جالب 1-3 به سود میهمان به اتمام رسید.
رشت- فرود دو فروند هلی‌کوپتر مسئولان موجب وقفه ۴۰ دقیقه‌ای در بازی تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و مس شهر بابک شد.
رئال مادرید از دقایقی دیگر در حالی به مصاف ویارئال می‌رود که در فهرست یازده نفره کارلو آنچلوتی برای این بازی نام هیچ بازیکن اسپانیایی دیده نمی‌شود.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
اتفاقی که سال گذشته برای کامران قاسمپور رخ داده بود، امسال توسط رحمان عموزاد بازهم در تیمی که رضا یزدانی سرمربی آن بود، تکرار شد.
در یک مسابقه فوتسال زنان توپ دستکم پنج بار زیر پای بازیکنان گیر کرد و باعث برهم خوردن تعادل آنان شد.
آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید، باز هم کمتر از 30 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
دیدار دوستانه تیم‌های پیکان و استقلال ملاثانی نیمه‌تمام ماند.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ