پرویز برومند سنگربان سابق استقلال در یک پست مشترک اینستاگرامی، نسبت به احتمال انتقالی کاوه رضایی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخشی از تصاویر ویدیویی مربوط به برخی مباحث گوناگون که در نشست رسانه‌ای اخیر خانه سینما طرح شد را منتشر میکنیم تا حرف‌های ما را مستقیما از زبان خودمان هم بشنوید و تیترها و تغییرات سلیقه‌ای و گاه مغرضانه برخی رسانه‌های بیرونی، مواضع ما را دگرگونه جلوه ندهد. ویدیوی کامل این رویداد خبری نیز به زودی روی سایت خانه سینما بارگذاری خواهد شد.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
همایون اسعدیان اجرای آن را برعهده داشت، بیان شد که تمام مدیران عامل پیشین هنوز در این خانه هستند و این مراسم برای رفتن یک مدیر قدیمی و آمدن یک چهره جدید نیست چرا که هر دو مدیر قبلی و جدید سینما از چهره‌های باسابقه سینما هستند. اسعدیان با اشاره به برخی حساسیت‌ها و سختگیری‌های مرضیه برومند به شوخی ادامه داد که امیدواریم او، خانه سینما را خانه عروسک نکند.(خانه عروسک مدتی قبل تعطیل شد.)
وحدت حنانوف با بازی خوب و گل فرصت طلبانه، جای پای خود را در ترکیب سرخپوشان محکم‌تر کرد.
بنابر اطلاع «تابناک» به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد مدیرعامل شده اما هیچ‌کدام از این گزینه‌های مطلوب حاضر به پذیرش مدیرعاملی خانه سینما نشدند و هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران به درازا کشید. در شش ماه اخیر که خانه سینما فاقد مدیرعامل بود، مدیرعامل پیشین خانه سینما اسناد مالی را امضاء می‌کرده، تا امور صنف بر روی زمین نماند.
هیات مدیره خانه سینمای ایران مرضیه برومند فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران  را بعنوان مدیرعامل خانه سینمای ایران برگزید.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
پیشکسوت استقلالی‌ها که در ناآرامی‌های اخیر در داخل کشور دستگیر شده بود از زندان آزاد شده است.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز میزبان پرویز برومند، دروازه‌بان اسبق و پیشکسوت این باشگاه بود.
باشگاه استقلال تصویری از جلسه پیشکسوتان فوتبال با دادستان تهران و پیگیری درباره وضعیت پرویز برومند و وریا غفوری منتشر کرد.
پرویز برومند با دستور دادستان تهران با قرار وثیقه آزاد شد.
خبرگزاری قوه قضاییه خبر از آزادی پرویز برومند دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال داد.
دادستان تهران قرار بازداشت برومند را تبدیل و دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد.
باشگاه استقلال اعلام کرد با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیرعامل این باشگاه، گلر سابق آبی پوشان بزودی آزاد خواهد شد.
پرویز برومند چندی پیش که در اغتشاشات یکی از خیابان‌های تهران حضور داشت، بازداشت شده بود.
پرویز برومند با دستور دادستان تهران با قرار وثیقه آزاد شد.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی شب گذشته بازداشت شد.
محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در مورد آخرین وضعیت پرونده قتل برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی که روز ۲۲ مرداد امسال جلوی درِ دادگاه مورد شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد، اظهار کرد: علی‌رغم گذشت بیش از دو ماه از قتل این محیط‌بان، هنوز قاتل او دستگیر نشده و این شخص همچنان تحت تعقیب پلیس آگاهی کرمانشاه است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پیگیری‌ها برای دستگیری قاتل محیط‌بان برومند نجفی توسط پلیس کشور در حال انجام است، اما به دلایل نا معلومی، روند دستگیری تا این لحظه به تاخیر افتاده است.
محیط‌بان برومند نجفی ۲۲ مرداد سال جاری در جریان اعاده دادرسی و در حالی که از دادگاه به زندان منتقل می‌شد در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه توسط پدر شکارچی مقتول با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.
"برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی به قتل رسید
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.
به بازیکن تیم ملی چه ربطی دارد که برای فدراسیون خط و نشان بکشد یا بخواهد مربی مورد نظر خودش را تحمیل کند. این‌ها باید سرشان در لاک خودشان باشد و در تصمیمات دخالت نکنند.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار به سودهای رسوب شده سهامداران بورسی در شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: سازمان بورس اکنون در حال انجام برنامه‌ریزی جامعی است تا ضمن ایجاد سامانه‌ای معتبر، سودهای نقدی سال گذشته شرکت‌ها را از طریق شرکت سپرده‌گذاری به حساب سهامداران واریز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ