اوسین بولت، دونده جامائیکایی، از اریک تن‌هاخ به خاطر برگرداندن منچستریونایتد به روزهای خوب تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای قهرمانی به ارومیه آمدیم و بازی به بازی جلو می‌رویم تا به هدفمان برسیم.
قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت به خاطر هدف بزرگتری که داشته، در بازگشت به تشک بعد از مصدومیت از 63 به وزن المپیکی 60 کیلوگرم رفته است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
رهبر انقلاب در پیامی، از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
با توجه به اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از 31 خرداد آغاز می‌شود، حسن رنگرز تنها برای دو روز عملکرد شاگردانش را در جام وهبی‌امره در ترکیه زیر نظر خواهد داشت.
سرمربی سرخ‌ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر جلسه جالب توجهی با بازیکنان تیمش داشت و از آنها بابت تلاشی که برای کسب جام داشتند، تشکر کرد.
ملی‌پوش مطرح کشتی آزاد کشورمان در جام تختی روی تشک نمی‌رود.
مدیرعامل پرسپولیس به مناسبت قهرمانی فصل جاری لیگ برتر به منظور قدردانی و تشکر از کارکنان باشگاه، با آن‌ها دیدار و گفت و گو کرد.
سکانس پایانی نمایش پرسپولیس یحیی در لیگ بیست و دوم دراماتیک و باب دل هواداران این تیم بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
"میخواهیم 9 امتیاز بگیریم و کار لیگ را برای قهرمانی یکسره کنیم، پس فقط تمرکز و تمرین". ستاره پرسپولیسی‌ها ذهنیت خود طی دیدارهای باقیمانده بعد از پیروزی بزرگ در دربی می‌گوید.
هواداران دورتموند به دلیل کسب نتایج ضعیف توسط بایرن مونیخ و صدرنشینی تیمشان در بوندسلیگا به نوعی از توماس توخل تشکر کردند.
این قهرمان پس از نجات سرنشینان اتوبوس در کنار اتوبوس ماند تا صاحب ماشین به محل حادثه بیاید. همه مسافران از او تشکر و قدردانی کردند. «مسافران شوکه بودند، اما مرا فرشته نجاتشان می‌دانستند. صاحب اتوبوس و راننده و کمک راننده هم تشکر کردند. سرهنگ راهور هم از کاری که کرده بودم تقدیر کرد. اما هیچ کس دیگر یا سازمان و نهادی هیچ واکنشی نشان نداد.»
مدافع پیکان از مجتبی حسینی بابت اعتمادی که به او داشته، تشکر کرد؛ او امیدوار است بتوانند در هفته های آینده نتایج بهتری را به دست آورند.
کاپیتان سابق تیم ملی از هم‌تیمی‌های خود برای نمایش جذاب برابر الهلال تشکر کرد.
محمدرضا گرایی با وجود آسیب قرنیه چشمش، امروز در مسابقات یک وزن بالاتر جام ابراهیم مصطفی روی تشک رفت و به نیمه‌نهایی رسید.
کاپیتان پرتغال در پستی به تشکر از طرفداران این کشور پرداخت و از آن با توصیف "برنده شدن جام قهرمانی طرفداران" یاد کرد.
سرمربی تیم مس سونگون با تشکر از مدیریت باشگاه، مجموعه تیمش را شایسته قهرمانی ششم دانست.
ارسلان مطهری بعد از حمایت سرمربی و بازیکنان پرسپولیس از اتفاقات مراسم قهرمانی سوپرجام با یک استوری از آن‌ها تشکر کرد
ارسلان مطهری بعد از حمایت سرمربی و بازیکنان پرسپولیس از اتفاقات مراسم قهرمانی سوپرجام با یک استوری از آن‌ها تشکر کرد
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم صمیمانه تشکر کرد.
رضا گرایی قهرمان المپیک با یک نمایش تماشایی پشت حریف کره‌ای را به تشک دوخت و راهی نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی فرنگی شد.
گرایی مقابل حریف کروات به زحمت افتاد و در جدالی نفسگیر و میلیمتری، با اختلاف یک امتیاز برنده از تشک خارج شد. حریف بعدی او قهرمان کره‌ای المپیک است.
ولودیمیر زلنسکی از خانواده‌های کودکانی که آن‌ها را به عنوان شهروندانی شجاع و مسئولیت پذیر تربیت کردند تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ