اصفهان- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی در مبادی ورودی استان اصفهان برپا شده و به مسافران آموزش‌های کوتاه امدادی ارائه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با حضور فرمانده قرارگاه و معاون صنایع دستی کشور برگزار شد.
سرپرست حجاج ایرانی در عربستان با اشاره به اینکه هلال‌احمر در پاسخ درمانی به حجاج عملکرد موفقی دارد، بر لزوم تمرکز بیشتر بر ارائه آموزش‌های خودمراقبتی به زائران تاکید کرد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: در یک ماه گذشته 564 هزار نفر با مراجعه به سامانه آنلاین آموزش‌های جمعیت هلال احمر در دوره‌های متنوع آموزش غیرحضوری شرکت کردند.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سواد آموزشی کشور بر لزوم ارائه آموزش‌های سواد آموزی به زندانیان تاکید کرد و گفت: با همکاری سازمان امور زندان‌ها آموزش زندانیان توسط کارکنان زندان‌ها انجام می‌شود.
رئیس جمهور چین از نیروهای مسلح این کشور خواست تا آموزش‌های نظامی را حول محور «جنگ واقعی» پیش برده و تقویت کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر نگرانی‌ها در مورد موضوع بدحالی دانش‌آموزان کاهش یافته است، بنابراین آموزش‌های حضوری به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تعریف هزینه واقعی آموزش‌های مهارتی کارآموزان در راستای ارائه آموزش‌های واقعی و باکیفیت تأکید کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر آموزش و پرورش در زمینه آموزش‌های رسمی بخش فرهنگی و هنری در هنرستان‌ها و آموزشگاه‌های مهارتی کشور یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: مجموعه یگان‌های ویژه با راهبرد و استراتژی برگرفته از تجربه و تخصص نوین و با اقتدار توأم با بصیرت، حتی فرصت اندک جولان را از دشمنان داخلی و خارجی گرفت،
مشهد ـ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال آموزش های فنی و حرفه ای در کل کشور رشد ۲ درصدی داشته است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش امداد و نجات در قالب طرح دادرس گفت: آموزش‌ها به صورت دائمی ادامه خواهد یافت.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اتفاقات هیجانی اخیر نیز نتیجه آموزش‌های فضای مجازی است و به همه ما نشان می‌دهد که بیش از پیش بر فضای مجازی و آسیب‌های آن توجه داشته باشیم.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، باز کردن راه برای خودرو‌های امدادی است؛ اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ است تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است؛ اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ است تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است. اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ست تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آمادگی ۱۰ هزار مربی سازمان جوانان در سراسر کشور برای ارائه آموزش‌های امدادی در مدارس و مهدهای کودک خبر داد.
انسیه خزعلی درباره مسائلی که در خصوص آموزش‌های گشت ارشاد برای افراد و تاکید بر این‌که در مسئله حجاب باید کار فرهنگی صورت گیرد و در پاسخ به این سوال که آیا آموزش‌های ۲ ساعته می‌تواند تاثیرگذار باشد یا خیر، عنوان کرد: به نظر من نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
انسیه خزعلی درباره مسائلی که در خصوص آموزش‌های گشت ارشاد برای افراد و تاکید بر این‌که در مسئله حجاب باید کار فرهنگی صورت گیرد و در پاسخ به این سوال که آیا آموزش‌های ۲ ساعته می‌تواند تاثیرگذار باشد یا خیر، عنوان کرد: به نظر من نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید توسعه هنرستان‌ها و توجه به مهارت آموزی از برنامه‌های ویژه آموزش و پرورش است.
معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آموزش‌های ارتش همواره با نگاه به آینده و متناسب با شرایط نبردهای آینده ارائه می‌شود.
دوره اول آموزشی مربیان و کادر فنی آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تحت نظارت مدرسان کمپانی دابل پاس پایان یافت.
مسئول هماهنگی خانه‌های هلال گفت: توسعه آموزش‌ها به ویژه آموزش‌های همگانی امدادوکمک‌های اولیه یکی از اهداف مهم راه‌اندازی خانه‌های هلال است.
مدیرکل آموزش عمومی، پایه و همگانی جمعیت هلال احمر گفت: آموزش پیشگیری از گرمازدگی در اربعین توسط هلال احمر در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ