تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ذخیره مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی در استان تهران داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو اعتبار بهره‌برداری بخشی از طرح جامع آبرسانی تهران را ۲۰۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان ذخیره کنونی سد زاینده‌رود را ۶۱۲ میلیون مترمکعب اعلام کرد.
محققان دانشگاه کمبریج نسخه جدیدی از یک حافظه رایانه ساخته اند که می تواند فعالیت تراشه هایی را تسریع کند که نسبت به نمونه های فعلی ۱۰۰ بار داده های بیشتری ذخیره می کنند.
شانه‌های تخم مرغ چندین فنجان خالی مناسب دارند. می‌توانید برای مرتب کردن حلقه‌ها و گوشواره‌ها ازین شانه‌های مقوایی دم دست استفاده کنید. اگر ترجیح می‌دهید یک جعبه قرص نخرید و هزینه نکنید، بنابراین مبتکر و خلاق باشید. یک شانه تخم مرغ خالی بردارید و یک تکه جواهرات کوچک معمولا حلقه یا گوشواره را در هر شانه ذخیره کنید. یک دسته کاغذ بسته بندی را نیز مچاله کنید و روی جواهرات بگذارید.
به گفته یک کارشناس فناوری، ذخیره سازی داده روی هارد درایو به زودی منسوخ می شود.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۵۱۳ میلیون مترمکعب خبرداد و گفت: هم اینک ۴۱ درصد ظرفیت سد پرشدگی دارد.
استفاده از موادغذایی آهن دار (نظیر جگر، گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، عدس و لوبیا)، عدم نوشیدن چای یک ساعت قبل از مصرف غذا و یک تا دو ساعت بعد از آن، مصرف سبزی همراه با غذا می‌تواند به افزایش ذخیره آهن بدن کمک کند.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش ذخیره آب سدهای بزرگ این استان به ۵۲۷ میلیون مترمکعب تا ۲۰ فروردین خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش ذخیره آب سدهای بزرگ این استان به ۵۲۷ میلیون مترمکعب تا ۲۰ فروردین خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۴۱۵ میلیون مترمکعب خبرداد.
سرپرست مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با بیان اینکه ۵۴ هزار نمونه زیستی در زیست بانک ذخیره شده است، گفت: این‌نمونه ها بر ای تحقیقات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۴۰۲ میلیون مترمکعب خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مجموع ذخیره آب سدهای بزرگ استان اصفهان به ۴۴۱ میلیون مترمکعب رسید.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۲۶۱ میلیون مترمکعب خبرداد.
امید لطیفی یک پنالتی برای مس گرفت تا جشنواره گل تیمش کامل تر شود.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش ذخیره سد زاینده‌رود به ۱۷۴ میلیون مترمکعب خبرداد.
اصفهان- مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره آب سدهای بزرگ استان اصفهان تا پایان بهمن ماه به ۱۸۰ میلیون مترمکعب رسید.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: مقدار ۳۸۰۰ تن گوشت مرغ در سردخانه خراسان رضوی برای شب عید و روزهای پایانی سال ذخیره سازی شده است.
سالاری گفت: با وجود شرایط جوی نا مناسب مشکلی در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد،ضمن آنکه ذخیره سازی سوخت مایع در منطقه نکا انجام شده است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از جوجه ریزی بیش از ۹۱ میلیون قطعه ای در ۹ ماهه سال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۵ تن گوشت قرمز و ۱۱۴۸ تن مرغ منجمد به عنوان ذخیره موجود است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از جوجه ریزی بیش از ۹۱ میلیون قطعه ای در ۹ ماهه سال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۵ تن گوشت قرمز و ۱۱۴۸ تن مرغ منجمد به عنوان ذخیره موجود است.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی کافی برآورد می‌شود که بازار میوه شب یلدا نوسانی نداشته باشد.
قاسم زاده گفت: ۳۸ درصد پرشدگی سد ها وجود دارد که معادل ۱۸ میلیارد متر مکعب میشود که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش دو درصدی داشته است.
معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی از خرید و ذخیره سازی ۵۲ هزار تن گوشت مرغ مازاد از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ