شرکت اوپو بعد از عرضه گوشی فایندایکس ۵ پرو در سال قبل، گوشی جدید فایندایکس ۶ پرو را به زودی روانه بازار می‌کند. این گوشی امکانات سخت افزاری قابل توجهی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتری «گلکسی زد فولد ۵» در صورت شش ساعت استفاده روزانه از صفحات بیرونی و درونی این گوشی تا ۴۸ ساعت به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت.
وزیر علوم و ICT کره جنوبی اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده است که احتمال عرضه قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در گلکسی S ۲۴ را تقویت می‌کند.
نسخه‌ای از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ با بدنه‌ای از جنس فیبر سرامیک عرضه خواهد شد که نسبت به شیشه سبک‌تر و بسیار مقاوم‌تر است.
موتورولا از گوشی هوشمند موتو G۱۴ با نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.
این تصاویر لولای جدید گلکسی زد فولد ۵ را به نمایش می‌گذارند که باعث ازبین‌رفتن شکاف دستگاه در هنگام بسته‌بودن آن می‌شود.
این گوشی هوشمند آنر به تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ به‌همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
مادر ایلان ماسک، مدل تیلیغاتی گوشی موبایل جدیدی به نام "اوپو" شد. جالب این جاست که در تصاویر تبلیغاتی منتشر از "می ماسک" ، این گوشی دیده نمی شود و فقط نام آن را زیر عکس ها می بینیم. او هم اکنون 75 سال دارد. (عکس ها: کانال دنیای تبلیغات)
براساس اعلام NotebookCheck، شیائومی نسل بعد گوشی‌های پرچمدارش را با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد کرد که البته انتظار می‌رود اکثر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی، دستگاه‌های رده‌بالای ۲۰۲۴ خود را با این سیستم-روی-چیپ عرضه کنند.
گوشی جدید Black View – بلک ویو BV۹۳۰۰ یک پرچمدار جان سخت است که با قابلیت‌های انقلابی خود محصولی بی‌نظیر به شمار می‌رود.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
تبدیل گوشی هوشمند به وب‌کم لزوماً یک قابلیت جدید برای اندروید نیست، اما اولین باری است که سیستم‌عامل اندروید به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را بدون استفاده از برنامه شخص ثالث به وب‌کم تبدیل کنند.
در مقایسه با ویژگی آلبوم‌های اشتراک‌گذاری شده، یک iCloud Shared Photo Library طراحی شده است تا به افراد کمتری دسترسی بیشتری به عکس‌ها و ویدیو‌ها بدهد. مثلا به والدینی فکر کنید که عکس‌های فرزندانشان را به اشتراک می‌گذارند، یا گروهی از دوستان در حال جمع‌آوری عکس‌ها و فیلم‌هایی از تعطیلات مشترک هستند.
نمونه‌جدید نمایشگر‌های گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی‌ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.
ایراد اخیر گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در حین تماشای ویدیو‌های اپلیکیشن YouTube یا YouTube TV و زمانی که کاربر سعی می‌کند از طریق منوی عمودی برنامه از آن خارج شود، رخ می‌دهد؛ بنابراین در صورت استفاده از هریک از دو ژست حرکتی مربوط به بازگشت به منوی اصلی یا منوی آخرین برنامه‌های بازدید شده، اپلیکیشن به‌طور کامل فریز شده و گوشی هنگ می‌کند!
رندرهای جدید، گلکسی S23 اولترا در چهار رنگ نشان می‌دهند و نکته‌ی مهم درمورد این عکس‌ها، کاهش چشمگیر انحنای نمایشگر است.
شیائومی روز گذشته از نسل جدید گوشی‌های خود یعنی شیائومی ۱۳و ۱۲ پرو رونمایی کرد. شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو مهاجمان چینی بازار موبایل‌اند که با سخت‌افزار پرقدرت و طراحی بی‌هویت، از همین حالا برای گلکسی S23 رجزخوانی می‌کنند.
سامسونگ اپلیکیشن جدید Camera Assistant را برای کنترل و استفاده بهتر از دوربین تلفن همراه معرفی کرد.
بیش از دو هفته پس از انتشار نسخه جدید، چند کاربر آیفون از کاهش عمر باتری دستگاه خود پس از نصب نسخه جدید iOS 16 در شبکه های اجتماعی شکایت کردند.
رندر‌های فاش شده شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro از گزینه رنگ جدید Lunar Silver رونمایی می‌کنند.
اخیراً پوستری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که نشان می دهد شرکت هواوی در حال آماده شدن برای عرضه نسخه جدیدی از گوشی هواوی پی 50 پاکت است.
فناوری جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر تشکیل شده است که در صورت نیاز می‌تواند گسترش داده شود و یا مانند ساعت در اطراف مچ دست انسان قرار بگیرد.
ویوو به تازگی یک گوشی اقتصادی جدید به نام ویوو Y02s را در چین عرضه کرده است. این گوشی هوشمند به ویژگی‌هایی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده هیلو P35 مدیاتک و صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی مجهز شده است.
گلکسی اس ۲۳ اولترا اولین محصولی خواهد بود که از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 آینده سامسونگ استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ