رئیس پلیس پایتخت گفت : ماموران پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صد در صدی در حالت آماده‌باش قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز برنامه ملی توسعه هوش مصنوعی در آینده نزدیک خبر داد.
دقایقی پیش اجلاس کمیته دائمی برنامه ‌بودجه مجمع مجالس آسیایی با حضور ۲۲ عضو APA در تهران آغاز شد.
محمدباقر قالیباف بیان کرد: کار مهم و اساسی یعنی تقدیم برنامه پنج ساله هفتم به مجلس شورای اسلامی انجام شد این برنامه بدون شک با همکاری مجلس و دولت و با توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های کلان پیش برده خواهد شد و با مساله محوری و اولویت‌بندی کار‌ها در مجلس شورای اسلامی نهایی خواهد شد.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خردادماه با حضور ۱۵ تکواندوکار تیم ملی کشورمان به میزبانی آذربایجان آغاز می‌شود.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خردادماه با حضور ۱۵ تکواندوکار تیم ملی کشورمان به میزبانی آذربایجان آغاز می‌شود.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری ویژه‌های برنامه‌های متنوع فرهنگی، همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
شاگردان عبدالله ویسی بعد از دو روز استراحت، کار خود را برای جدال با استقلال آغاز می‌کنند.
مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان آغاز بازی‌های فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت، از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.
سخنگوی دولت از آغاز رسیدگی به سند برنامه هفتم توسعه پنج ساله کشور خبر داد.
سازمان لیگ برنامه شش هفته آتی لیگ برتر را اعلام کرد.
به دنبال مصوب شدن ادامه همکاری هادی رضایی با تیم ملی والیبال نشسته به عنوان سرمربی، این مربی از ابتدای ماه آینده با فراخوان 32 بازیکن مرحله جدید اردوی آماده سازی تیمش را آغاز می کند.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که واشنگتن دوره گسترده آموزش نیروهای اوکراین را در آلمان آغاز خواهد کرد.
سازمان فضایی ایران در اولین روز کاری پس از تصویب برنامه ۱۰ ساله فضایی، روند اجرای این برنامه را آغاز کرد.
بنا بر اعلام سرمربی تیم ملی بسکتبال، اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در پنجره ششم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی از ۲۱ بهمن ماه آغاز می‌شود.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۲۷۰ هزار مگاوات ساعت رسیده است.
برنامه «ورزش از نگاه ۲» همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی مجدداً شروع به فعالیت می‌کند.
سرپرست معاونت امور مجلس، حقوقی و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به دنبال ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه، رئیس جمهور دستور آغاز رسمی تدوین آن را صادر کرد.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از ابلاغ وزارت کشور برای انطباق برنامه‌های توسعه‌ای شهرداری‌ها با دوره‌های مدیریت شهری خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت : ماموران پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صد در صدی در حالت آماده‌باش قرار دارند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال سعی بر آن است تا در قالب برنامه «نذر آب ۵»، طیف وسیعی از خدمات پیشگیرانه و درمانی به ساکنان مناطق متأثر از خشکسالی ارایه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ