صدای انفجار مهیبی در مرکز رژیم صهیونیستی شنیده شد پلیس در حالت آماده باش قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اثر انفجار بمب اتمی، نور و گرمای بسیار قوی‌ای تولید می‌شود. اشیاء و افرادی که در مسیر این نور و گرما قرار دارند، آن را جذب کرده و بر روی اشیایی که در پشت‌سرشان قرار دارند، تصویری سایه مانند از خود به جا می‌گذارند. نور محیط اطراف، باعث سفید شدن بتن یا سنگ اطراف آن شده و «سایه» ایجاد می‌شود.
به نظر می‌رسید کیلیان امباپه پیامی برای پاری سن ژرمن ارسال کرده و به تمایلش برای پیوستن به رئال مادرید اشاره کرده است.
بر اثر وقوع انفجار در یک سیلوی بزرگ در ایالت «پارانا» واقع در جنوب کشور برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۰ تَن زخمی شدند.
بازار نقل و انتقالات تابستانی بی‌صبرانه در انتظار انتقال کیلیان امباپه است تا دنیای فوتبال تابستانی رکوردشکن را رقم بزند.
انفجار مهیبی باعث ایجاد گودال عظیم و خسارات قابل توجه در پایتخت آفریقای جنوبی شد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب کشف کرده دورترین ابرسیاهچاله شناسایی شده در جهان که در کهکشان CEERS1019 قرار دارد، ۵۷۰ میلیون سال بعد از انفجار بزرگ به وجود آمده است.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
صلاح البردویل عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه پنجشنبه تأکید کرد: آینده بسیار تیره‌ای در انتظار رژیم موقت صهیونیستی خواهد بود.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از انفجار بزرگی که در شهر هرتزلیا در شمال تل آویو در شب گذشته رخ داد، منتشر کردند.
داوید فراتسی، هافبک تیم فوتبال ساسولو، این تابستان به یک تیم بزرگ ایتالیایی می‌پیوندد.
مرد تاریخ‌ساز پرورش اندام ایران با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود، وعده ثبت یک رکورد دیگر در این ورزش را داد.
به نظر می‌رسد اتفاق بزرگ برای ستاره والیبال ایران را باید تمام شده دانست.
سرکلانتر هشتم تهران بزرگ، از وقوع انفجار مرگبار در جنوب تهران خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب برای اقدامات اولیه در محل حادثه حضور دارند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری مشخص شد، در طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلایل نشتی گاز انفجار رخ داده و در جریان این حادثه یک پسر ۱۸ ساله فوت کرده است.
سرکلانتر هشتم تهران بزرگ، از وقوع انفجار مرگبار در جنوب تهران خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب برای اقدامات اولیه در محل حادثه حضور دارند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به مهمترین مسائل منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و اثرات همکاری های ایران و عربستان پرداختند.
ایجاد زلزله‌های مصنوعی، از طریق انفجار امکان‌پذیر است و برای ایجاد زلزله‌ای به بزرگای زمینلرزه "خوی"، نیاز به ایجاد انفجارات اتمی است.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک بمب ۲۵۰ کیلوگرمی جنگ جهانی دوم به طور غیرمنتظره‌ای در گریت یارموث منفجر شد. سرویس‌های خنثی سازی پس از کشف یک بمب بزرگ منفجر نشده در گذرگاه رودخانه در شهر نورفک برای خنثی سازی آن وارد عمل شدند اما بمب منفجر شد. پلیس نورفک گفت که یک انفجار غیر برنامه ریزی نشده رخ داده است، اما به کسی آسیب نرسیده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی،تأکید کرد که درگیری با صهیونیست ها در سراسر خاک فلسطین به سوی انفجار بزرگ پیش می رود.
رئیس جمهور اوکراین با ادعای نقشه روسیه برای انفجار سدی بزرگ در منطقه خِرسون، از کشورهای غربی خواست تا به مسکو درباره این نقشه، هشدار دهند.
برخی رسانه‌ها از شنیده‌شدن دو انفجار بزرگ در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین خبر می‌دهند.
برخی رسانه‌ها از شنیده‌شدن دو انفجار بزرگ در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین خبر می‌دهند.
برخی رسانه‌ها از شنیده‌شدن دو انفجار بزرگ در شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین خبر می‌دهند.
هنوز دلیل قطعی این انفجار مشخص نیست. رسانه‌های دولتی روسیه می‌گویند که یک مخزن سوخت آتش گرفته و همه تردد‌ها در این مسیر به حالت تعلیق درآمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ