باشگاه آلومینیوم اراک بخشی از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسپانسر جدید باشگاه استقلال بابت هر مسابقه 6 میلیارد تومان به آبی پوشان پرداخت می کند.
باشگاه پرسپولیس امروز هم موفق نشد قسط سوم بوژیدار رادوشویچ را به صورت کامل به حساب او واریز کند.
بازیکن ملی پوش جدید استقلال با نقد نشدن چک پرداختی باشگاه به این مهاجم، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند!
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
ابلاغ کارمزدهای جدید برای کارتخوان ها می تواند درآمدهای عملیاتی پایداری را برای شبکه بانکی و پرداخت کشور به وجود بیاورد.
پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی بارسلونا به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، که به پرونده نگریرا معروف شده، همچنان ابعاد جدیدی دارد که در حال افشا شدن هستند.
سرپرست جدید باشگاه استقلال قولی برای تامین پول و پرداختی به استراماچونی نداده است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.
امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی، با مهدی طارمی جلسه ویژه و دو نفره ای را برگزار کرد.
وزیر آموزش و پرورش اعتراض در خصوص رتبه بندی معلمان را حق معلمان دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای همکاران عزیزمان همان رتبه‌ای که دارند پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت.
مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت پول استراماچونی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛‌ آنها برای گرفتن پول از دولت هم دست‌شان به جایی بند نیست.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع قایقرانی گفت: از سال آینده مبنای جدیدی را برای پرداخت بورسیه ورزشکاران ایرانی در کمیته بین‌المللی المپیک در نظر خواهیم گرفت.
پرداختی های بارسلونا به انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، از سال 2001 شروع شده بود و در طی 17 سال در مجموع 6.6 میلیون یورو به حساب او واریز شد.
جزایری درباره پرفشاری خون اظهار کرد: سهم مازاد ۱۷ قلم داروی تحت پوشش بیمه درقالب صندوق لحاظ شده و برای ۱۰ قلم داروی غیر بیمه‌ای نیز در بسته صعب العلاج سهم پرداختی در نظرگرفته شده است.
فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" گفت: با ورود بازیگران جدید در عرصه صنعت پرداخت و ترغیب سرمایه گذاران از طریق مدل های مختلف کسب‌ وکار، در آینده اقتصاد دیجیتال، این بانک‌ها هستند که کار را در دست خواهند گرفت و برجسته خواهد شد.
مدیران باشگاه منچستریونایتد تصمیم جدیدی را درباره دستمزد پرداختی به بازیکنان این تیم اتخاذ کرده‌اند.
پرداخت تسهیلات مسکن روستایی با شرایط جدید در دستور کار شعب بانک مسکن قرار گرفت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه بسیاری از قوانین حوزه ایثارگری اجرایی نشده یا ناقص اجرا شده است، گفت: کمک‌معیشت به ۷ هزار ایثارگر جدید فاقد شغل و درآمد پرداخت می‌شود.
رئیس جمهور روسیه طی سخنانی تاسیس نظام جدید پرداخت های بین المللی را خواستار شد.
پرداختن به تیم امید نه تنها برای صعود به المپیک بلکه به منظور ساختار سازی برای تیم ملی یک کار خوب و حرفه ای است.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: قیمت گندم تا سه‌شنبه هفته جاری نهایی و بعد از آن اعلام می‌شود، ضمن اینکه ۸۲ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حقوق شهریور بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس احکام جدید پرداخت می شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح از شهریور ماه پرداخت می‌شود. معوقات بازنشستگان نیز در آینده پرداخت می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حقوق شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح، بر مبنای احکام جدید پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ