جزایری درباره پرفشاری خون اظهار کرد: سهم مازاد ۱۷ قلم داروی تحت پوشش بیمه درقالب صندوق لحاظ شده و برای ۱۰ قلم داروی غیر بیمه‌ای نیز در بسته صعب العلاج سهم پرداختی در نظرگرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات عملکرد جذابی داشته و تاکنون 6 بازیکن جدید را به خدمت گرفته است.
برای کمک به پوشش هر چه گسترده تر تلویزیونی لیگ برتر، برنامه چند بازی بزرگ فصل جدید این رقابت ها تغییر کرد.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
در تصاویر و ویدیوهایی که از عاطفه میرسیدی پس از بازنشستگی در فضای مجازی منتشر شده است، تفاوت پوشش میرسیدی با آنچه مخاطبان در تلویزیون می دیدند، بیش از هر چیزی نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
نخستین تمرین استقلال با جواد نکونام، سرمربی جدید آبی‌ها، با درگیری لیدرها با هواداران استقلال روی سکوها جنجالی شد.
نخستین تمرین استقلال با جواد نکونام، سرمربی جدید آبی‌ها، در کمپ مرحوم حجازی برگزار می‌شود.
در سال زراعی جدید بیش از ۵.۲ میلیون هکتار اراضی دیم کشور تحت پوشش طرح جهش تولید قرار گرفته اند.
کارشناس مسائل فقهی و فرهنگی توضیحاتی درباره پدیدارشناسی پوشش در عصر جدید ارائه کرد و گفت: پوشش زنان در عصر جدید، مختصاتی دارد که آن را از اعصار گذشته متمایز می‌سازد.
مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه سال جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اجرا می‌شود.
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از ۱۳ خرداد ماه سال‌جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در دهک های اول تا سوم اجرایی می‌شود.
معاون سرمایه گذاری سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: برای اولین بار در بودجه ۱۴۰۲ ردیف جداگانه‌ای پیش بینی شده و بخش بزرگی از بدهی‌های معوق به تولیدکنندگان را پوشش خواهد داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: پوشش هوایی شناور‌ها یکی از دغدغه‌های فرماندهان ما بود؛ بنابراین بر روی شناور عاشورا، موشک کوثر ۲۰۰ را نصب کردیم که ۱۰ کیلومتر برد دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با تصویب آئین‌نامه قانون اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی، به زودی امکان بیمه‌شدن کارگران ساختمانی جدید و تکمیل پوشش بیمه‌ای این قشر فراهم می شود.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید پوششی شدند که برای جلوگیری از جذب آلودگی مقره های برق و افزایش طول عمر آنها به تولید رسیده است.
سه شرکت بیمه ژاپنی، به دلیل جنگ در اوکراین، پوشش بیمه خسارت در آب‌های روسیه را برای کشتی‌ها متوقف خواهند کرد.
فرماندار قشم گفت: پوشش ارتباطی روستای هنگام جدید از سالیان قبل به صورت ۴ G راه اندازی شده بود و مشکل ارتباطی مردم در خصوص مکالمه با راه اندازی دستگاه جدید در جزیره هنگام به صورت کامل برقرار شد.
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو)، از تحویل محصول جدید هایما 8S به مشتریان با پوشش نانو سرامیک بدنه خبر داد.
سرمربی سابق پاری سن ژرمن برای پوشش رسانه ای رقابت های جام جهانی قطر، به تیم کارشناسی BBC Sport پیوسته است.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
مسئولان باشگاه استقلال در اندیشه پوشش نقاط ضعف بزرگ این تیم در مرکز زمین هستند تا بتوانند در نیم فصل دوم شرایط فنی تیم‌شان را بهتر کنند.
سفیر جدید انگلیس در آذربایجان هنگام تحویل استوارنامه کشورش با لباسی عجیب ظاهر شد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام جذب ۲۷۰ هزار بیمه‌شده جدید درطرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، از هدف‌گذاری این سازمان برای افزایش پوشش بیمه‌ای به یک میلیون بیمه‌شده در این طرح خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ