فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، به دلیل مصدومیت در ال‌کلاسیکو دیدار اول تیم ملی کشورش در رقابت‌های انتخابی یورو2024 مقابل فرانسه را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت:اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
منابع عراقی از عملیات موفق هوایی علیه مخفیگاههای تروریستهای داعش در کوه حمرین خبر دادند.
هوشنگ نصیرزاده می‌گوید واریز پول به یک حساب در بانک نیویورک باعث شد تا پول تراکتور بلوکه شود.
ستاره سپاهان ضربه بزرگ و عجیبی به نقل و انتقالات پرسپولیس زد.
ستاره سپاهان ضربه بزرگ و عجیبی به نقل و انتقالات پرسپولیس زد.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
در آخرین تمرین رئال مادرید آردا گولر برای ثانیه‌هایی پا به توپ شد، ولی مربی به او تاکید کرد که به توپ ضربه بزند. مارکا و آ اس ادعا کرده‌اند که با شرایط فعلی او به الکلاسیکو هم نخواهد رسید.
قطعی یک فاز، دو فاز و کلی برق به کسب و کار‌های مردم آسیب می‌زند و مثل مورچه روی مغزشان راه می‌رود. بسیاری بر این باورند که وقتی کسب و کارها آسیب می‌بیند، وقتی قطعی‌های ناگهانی تولید دردسر می‌کند، وقتی بیماری با واکر، خسته و گرمازده و پر از درد، به آسانسور خاموش فیزیوتراپی چشم می‌دوزد، تیرهای انتقاد به سمت دولت نشانه می‌روند و ناکارامدی دولت در نظر مردم پررنگ می‌شود.
اسطوره فوتبال آسیا هنوزهم یکی از موفق ترین بازیکنان ایرانی در سطح فوتبال باشگاه های اروپا به شمار می رود.
مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، را در کل فصل نیمکت نشین کنند.
یوفا تصمیم گرفت خلأ نقل و انتقالاتی را که معمولاً توسط چلسی از آن استفاده می شود را از بین ببرد.
بایرن مونیخ از ناامیدی منچستریونایتد برای جذب میسون مونت، ستاره چلسی، استفاده کرده است و قصد دارد پیشنهادی برای او ارائه کند.
خونریزی سر سعید عزت اللهی باعث شد تا دقایقی از بازی ایران و ازبکستان متوقف شود.
بایرن مونیخ برای جذب کیم مین جائه، مدافع ناپولی، اقدام کرده و این موضوع شانس منچستریونایتد برای جذب این بازیکن را کم می‌کند.
فرشاد نور، زننده تک گل افغانستان به ایران با یک شوت استثنایی بود.
بوشهر- قاچاق سوخت یک ضربه بزرگ برای اقتصاد کشور محسوب می شود که در این راستا مرزبانان استان بوشهر با اشرافیت اطلاعاتی شرایط را برای قاچاقچیان سخت کرده‌اند.
تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه ۱۱۵ بازی با استقلال موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.
تنها شانس رئیسی برای اینکه قدرتش را از چهار سال به هشت سال تداوم ببخشد، شکل‌دادن یک انتخابات بی‌رمق و بی‌رقیب است که ظاهرا حامیان دولت و برخی نهاد‌های سیاسی درون دولت هم دانسته یا ندانسته در حال اجراکردن این پروژه هستند.
قدرت مقاومت فلسطین در نبرد موشکی با رژیم صهیونیستی و پیام دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به مقاومت فلسطین، از موضوعاتی است که صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان یافته بازداشت شدند.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه آخر به بارسا نگاه می‌کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
رئال مادرید به ال‌کلاسیکوی امشب به عنوان بهترین فرصت برای زدن ضربه نهایی به بارسا نگاه می کند و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل و قاطع است.
در ضربات پنالتی لواندوفسکی، کسیه، فاتی و پدری برای بارسلونا و خوسه و مورون برای بتیس گل‌زنی کردند و خوانمی و کاروالیو ضربه پنالتی‌شان را از دست دادند.
رئال مادرید امشب در ورشو برابر شاختاردونتسک به تساوی 1-1 رسید. رئال تا ثانیه پایانی عقب بود ولی ضربه سر آنتونیو رودیگر، اجازه نداد کهکشانی‌ها قبل از ال‌کلاسیکو شکست خورده زمین را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ