مناطق ساحلی استان بوشهر هر ساله در ایام نوروز میزبان خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است و فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.
اولین جشنواره هیئت‌های ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر در رشته‌های استند آپ بدل برد، اسکی روی آب، جت اسکی و قایق‌های تندرو برگزار شد.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
بوشهر- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۹۹ نفر خریدار اموال سرقتی طی سال جاری در استان بوشهر خبر داد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با تشریح برنامه های این فدراسیون برای فصل بهار گفت: هدف از انجام همه این برنامه ها و رویدادها افزایش فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی بین مردم است.
واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر با توان تولید ۱۰۰۰ مگاوات الکتریکی، از زمان شروع بهره‌برداری صنعتی در سال ۱۳۹۲ تاکنون با رسیدن به مرز تولید ۵۸ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، نقش مهمی در تامین مطمئن بخشی از انرژی الکتریکی موردنیاز کشور به ویژه در استان‌های جنوبی و کاهش خاموشی ایفا کرده است.
هفته چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی از چهارشنبه ۱۶ فروردین به میزبانی پیکان بندر دیر در استان بوشهر آغاز می‌شود و به مدت سه شب با ۲۴ دیدار در فاصله افطار تا سحر پیگیری خواهد شد.
تصویری از مهدی قائدی، فوتبالیست معروف در کنار همسرش در کنار دریا منتشر شده که همسر وی کشف حجاب کرده است.
اعضای بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی در شهر خود مورد تقدیر قرار گرفتند.
فوتبال بوشهر در سال های اخیر معرف ستاره های بزرگ در فوتبال به خصوص در فاز تهاجمی بوده است. از مهدی طارمی گرفته تا مهدی قایدی و محمد محبی.
هفته دوم سومین دوره از لیگ برتر والیبال کشور با حضور سیزده تیم به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌شود.
مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز ۲۰ بهمن ماه در شهر بوشهر برگزار می‌شود.
مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز ۲۰ بهمن ماه در شهر بوشهر برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که اردوی تدارکاتی خود را در بوشهر برگزار کرده، با حضور در سواحل خلیج فارس، از شعار خود در حمایت از خلیج فارس رونمایی کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که اردوی تدارکاتی خود را در بوشهر برگزار کرده، با حضور در سواحل خلیج فارس، از شعار خود در حمایت از خلیج فارس رونمایی کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال سومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 تایلند از تاریخ 17 الی 24 دی ماه در شهر بوشهر برگزار می‌شود.
تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بوشهر هم چنان ادامه دارند. شاگردان علی نادری با انجام تمرینات سخت در ساحل بوشهر برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند.
سرلشکر باقری گفت: منطقه خلیج فارس از یک سمت از تنگه راهبردی هرمز آغاز می‌شود که گلوگاه صادرات و واردات کشور است، سمت دیگر آن خوزستان منبع انرژی فسیلی نفتی است و بین این منطقه استان بوشهر در خشکی، ساحل و دریا قرار گرفته است و منبع اصلی گاز کشور، بخشی نفت، محل مبدأ صادراتی نفتی و صنایع راهبردی کشور است.
شکیبی‌نسب گفت:سالن پایانه مسافری پیشرفت خیلی خوبی داشته است و تا ۲۵ آبان سال جاری آماده بهره‌برداری است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با ارائه گزارشی جامع مبنی بر بلاتکلیفی ۱۳ ساله ۳۰ کانتینر در بندر بوشهر و اهتمام رئیس قوه قضائیه، تکلیف این کانتینرها در این بندر تعیین شد.
بوشهر- هر چند منشأ ورود آلودگی‌های نفتی به ساحل کنگان هنوز دقیق مشخص نشده ولی ارزیابی‌های اولیه بیانگر ورود آلودگی از شناورها و نفتکش‌ها است.
رئیس قوه قضاییه ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: وضع موجود در انبار‌های گمرکات، بنادر و سازمان اموال تملیکی از حیث ساماندهی مناسب کالا‌های متروکه، قابل مقایسه با ده ماه گذشته نیست، اما موضوع تا نتیجه مطلوب دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ