مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با ارائه گزارشی جامع مبنی بر بلاتکلیفی ۱۳ ساله ۳۰ کانتینر در بندر بوشهر و اهتمام رئیس قوه قضائیه، تکلیف این کانتینرها در این بندر تعیین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: طی توافقی با گمرک قرار است دانش بنیان های ایرانی طی مدت ۲ سال ۵۰ دستگاه آشکارساز کانتینری را ساخته و تحویل گمرک دهند.
گروه کشتیرانی در راستای وظایف محوله و نوع نگاه ملی خود به حمل بار به مقاصد مختلف دنیا اقدام به راه‌اندازی خط منظم کانتینری به سوریه کرده است.
جعفر ایازی از فرماندهان پیشکسوت ارتشی دوران هشت سال دفاع مقدس در کتاب «نوهد تا خرمشهر» با اشاره به حوادث خرمشهر روایت می‌کند: دو کانتینر طلا در گمرک خرمشهر است و هنوز تخلیه نشده‌اند و می‌بایست آن‌ها را به تهران و بانک مرکزی بفرستند، ولی منتقل نشده‌اند، این کانتینر‌ها در قسمت غربی گمرک خرمشهر قرار دارند و رنگشان نیز زرد کم رنگ است. او با اطمینان کامل می‌گفت که آن‌ها پر از طلا هستند.
کامبیز جهانبانی از افزایش ۷۵ درصدی حمل کانتینرهای حامل بار صادراتی خبرداد و گفت: شرکت کشتیرانی آمادگی لازم برای حمل بارصادرکنندگان را دارد.
اهواز- سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: نخستین کشتی کانتینری پس از بارگیری بیش از سه هزار محصولات پتروشیمی از بندر امام به بنادر چین حرکت کرد.
اهواز - خط منظم کشتیرانی کانتینری از مبداء بندر امام به مقصد کشورهای امارات، هند، چین و کشورهای جنوب شرق آسیا راه اندازی شد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از شهر کانتینری مستقر در آدیامان بازدید کرد و با زلزله زدگان دیدار کرد. دولت باغچه لی رهبر حزب حرکت ناسیونالیست ترکیه، اردوغان را در این بازدید همراهی کرد. سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد که شمار جان‌باختگان زلزله شدید در جنوب این کشور به ۴۴ هزار ۳۷۴ نفر رسیده است.
نمایندگی انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل ترکیه «موسیاد» پس از زلزله‌ای که در ۱۰ استان به مرکزیت قهرمان‌مرعش ویرانی عظیمی به بار آورد، در مدت کوتاهی با سازمان‌های داخلی و خارجی خود تمام توان خود را به منطقه حادثه‌ای منتقل کرد
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: با پیگیری های مقامات استانی و همچنین تلاش صادرکنندگان، محموله پرتقال و کیوی توسط ۱۰ کانتینر یخچالی از این بندر به کشور روسیه صادر شد.
مدیرعامل شرکت حمل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: از این پس هر دو هفته یکبار کشتی‌های کانتینری با ظرفیت بالا به صورت مستقیم از خاور دور به بندر چابهار تردد خواهند داشت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی نخستین خط کشتیرانی کانتینری از بندر بوشهر به بندر جبل علی امارات متحده عربی خبر داد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی نخستین خط کشتیرانی کانتینری از بندر بوشهر به بندر جبل علی امارات متحده عربی خبر داد.
معاون وزیر صمت در نامه ای به رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که ثبت سفارش و واردات کانتینرهای یخچال دار به جهت امکان تولید آن به حالت دائم ممنوع است.
جداسازی کانتینر‌های ورزشگاه ۹۷۴ برای تخریب این ورزشگاه تنها ۲ روز بعد از پایان بازی برزیل و کره‌جنوبی آغاز شد. قرار بر این بود که این ورزشگاه در اختیار کشور‌های توسعه نیافته قرار بگیرد، اما اروگوئه که به دنبال کسب میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، وارد نبرد خرید کانتینر‌ها شده است.
کار تخریب استادیوم 974 که میزبان هفت دیدار جام جهانی بود، آغاز شده است.
بررسی عملکرد بنادر شمالی کشور طی ۷ ماه امسال نشان می‌دهد عملیات کانتینری و تخلیه و بارگیری انواع کالا در ۶ بندر به ترتیب ۵۲ درصد رشد و ۷ درصد کاهش یافته است.
استادیوم ۹۷۴ قطر یکی از ورزشگاه های میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور است که با نام استادیوم راس ابو عبود نیز شناخته می شود که با استفاده از کانتینرهای حمل و نقل ساخته شده است.
رئیس کل گمرک گفت: اسکن و بازرسی کانتینرهای وارداتی و ترانزیتی در هفت‌ماهه سال جاری توسط دستگاه‌های ایکس ری مستقر در گمرکات کشور ۹۰ درصد افزایش یافت.
همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی و همراهی با زائران اربعین، پنج اتاق خنک در قالب کانتینرهای مجهز را در اختیار سازمان اورژانس کشور برای استقرار در نقاط مرزی با کشور عراق قرار داد.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر از آمادگی حمل مرسولات پستی روسیه خبر داد و گفت: شرکت ملی پست می‌تواند محوله‌های پستی روسیه را در کانتینرهای ۲۰ فوتی بارگیری کند.
انزلی- مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به راه‌اندازی خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در خزر از تردد ۹ کشتی از بنادر انزلی، امیرآباد و نوشهر به بنادر آستراخان، آکتائو و ماخاچ‌کالا خبرداد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: با صدور حکم از سوی دادستانی نسبت به فک پلمب کانتینرها اقدام و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مسئول فروش اموال مکشوفه شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: با صدور حکم از سوی دادستانی نسبت به فک پلمب کانتینرها اقدام و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مسئول فروش اموال مکشوفه شد.
موضع سفت و سخت اژه‌ای برای تعیین مقصران انبار کانتینرهایی که ۱۳ سال است در انبار گمرک بوشهرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ